Witchfire zaprezentowane – gameplay z nowej gry Adriana Chmielarza
The Astronauts, studio prowadzone przez Adriana Chmielarza, pokazało wreszcie gameplay ze swojej nadchodzącej produkcji! Witchfire kazało nam na siebie długo czekać – pierwszy zwiastun pojawił się w 2017 roku, ale krótki klip z rozgrywką pokazuje, że warto było o tej grze pamiętać:
Nie mamy jeszcze dokładnej daty premiery Witchfire – wiemy tylko, że gra pojawi się wkrótce we wczesnym dostępie na Epic Games Store.
Niedługo po pokazaniu zwiastuna, twórcy udostępnili kilka dodatkowych informacji. Powołując się na przykład Hadesa, świetnie przyjętej (i ogólnie świetnej) gry od Supergiant Games, który również zaczynał jako produkcja we wczesnym dostępie na Epic Games Store przyznali, że postanowili spróbować czegoś podobnego. Niemniej jednak gra pojawi się także na innych platformach.
Kiedy? The Astronauts celują w IV kwartał tego roku choć podkreślają, że nie wypuszczą Witchfire do momentu, w którym będą wystarczająco zadowoleni z tego, co udało im się osiągnąć. Zwiastun pokazany na Summer Game Fest ma ujawniać tylko jedną stronę gry, trzymając inne elementy w tajemnicy. Choć nie powinniśmy spodziewać się jeszcze regularnych wiadomości, to developerzy planują częściej publikować informacje na swoim blogu.
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Witchfire zaprezentowane – gameplay z nowej gry Adriana Chmielarza”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pierwsze zwiastuny pokazywały, że gra ma mieć ciekawy klimat i fajne strzelanie wspierane magią, ale jak się dowiedziałem, że ma to być rołglajk, mój entuzjazm do tej gry mocno opadł, bo jak już się pewnie wszyscy domyślili, nie przepadam za rołglajkami.
a ja dla odmiany „rołgi” kocham i zwykle inne gry mnie nudzą, więc chętnie przetestuje 😉
Nie przepadasz za 'kłasą’? Ja też nie.
Wygląda lepiej niż się spodziewałem. Połączenie Dooma z Painkillerem.
Huh, no ładne, ale jako że w sumie to reskin Dooma to ja podziękuję – D2016 zrobił robotę i wystarczy, nawet Eternal był imo przekombinowany, a tu wygląda na to, że będzie jeszcze bardziej.
Bioshock Infinite mocno.
Gra ładna, ale mam nadzieję, że te płaskie odgłosy wystrzałów to tylko placeholdery.
Ot, polski Doom w klimatach dark fantasy. Jeśli gameplay będzie spoko to… spoko 😛 Ale filmik nie zachęca, udźwiękowienie (zwłaszcza broni!!!) wręcz kiepskie.