Wojna krwi: Wiedźmińskie opowieści i Gwint: Wiedźmińska gra karciana – Dwie premiery, trzy zwiastuny [WIDEO]

Wojna krwi: Wiedźmińskie opowieści i Gwint: Wiedźmińska gra karciana – Dwie premiery, trzy zwiastuny [WIDEO]
Wielbiciele wiedźminów i karcianek mogą zacierać ręce.

Radosny dzień nastał dla miłośników gwinta – najpopularniejszej gry karcianej w świecie wykreowanym przez Sapkowskiego. Po pierwsze, premierę na GOG-u ma singlowa Wojna krwi: Wiedźmińskie opowieści, miks RPG z rozbudowaną fabułą oraz karcianki, który zdążył zebrać całkiem pozytywne recenzje (naszą znajdziecie w aktualnym wydaniu CDA). CD Projekt Red wypuścił z tej okazji poniższy zwiastun premierowy. Użytkownicy PS4 i Xboksa One muszą jednak uzbroić się w cierpliwość – swoje wersje dostaną 4 grudnia.

Po drugie, z bety wyszedł Gwint: Wiedźmińska gra karciana. Debiut sieciowej karcianki – ponownie tylko w wersji PC, z edycjami konsolowymi zaplanowanymi na 4 grudnia – poprzedzony został najwiekszą aktualizacją w historii gry. I w tym przypadku premierze towarzyszy stosowny zwiastun.

Oprócz trailera premierowego twócy Gwinta przygotowali materiał przybliżający zasady rozgrywki.

7 odpowiedzi do “Wojna krwi: Wiedźmińskie opowieści i Gwint: Wiedźmińska gra karciana – Dwie premiery, trzy zwiastuny [WIDEO]”

  1. Nie grałem w Gwinta od czasu gdy uruchomili sklep w wersji beta – kiedy uprościli grę do dwóch linii? Za skomplikowana była dla mas z trzema typami jednostek?

  2. Mnie w sumie zastanawia, dlaczego wprowadzają mega zmiany w rozgrywce zamiast stworzyć wersje mobilną….

  3. @KadwaO Było niedawno pisane na jakimś forum że dla większości graczy ta gra była za trudna za rozbudowana że były taktyki a nie tylko rzucanie kart. I coraz mniej ludzi grało z tego powodu bo wolą Hearthstone bo jest o wiele łatwiejszy. Mobilna wersja nie miała by sensu z tego samego powodu plus z tego że jak na małym ekraniku zmieścisz 6 rzędów kart plus inne rzeczy aby to było czytelne. Więc według mnie to dobre posunięcie bo widać że chcą nawiązać walkę z Hearthstone czyli nie porzucą projektu…

  4. …A o ile dobrze pamiętam był gdzieś post o tym że podpisali jakąś umowę czy coś z firma która zajmuje się pisaniem projektów na androidy. Więc mobilna wersja jest baaardzo prawdopodobna.

  5. Czy tylko u mnie obie gry są bardzo ciche? Głośność w grze na maksa, na lapku również (gdzie zazwyczaj mam ją ustawioną na ok. 50%, gdzie w tych grach wtedy praktycznie nic nie słychać), a i tak bez słuchawek nie mam co podchodzić… Kiedyś Gwint z normalną głośnością mi działał, a dopiero od premiery Wiedźmińskich Opowieści i aktualizacji wszystko się pochrzaniło. Spotkał się ktoś z tym, jakoś idzie temu zaradzić?

  6. Instalacja Gwinta przypomniała mi, że zapowiadali działanie tylko na systemach 64-bit. Także do Gwinta wracam w czerwcu/lipcu jak się uzbiera na nowy PC. :/

  7. Zmiana na dwa rzędy była tłumaczona tym, że grafiki kart, misternie wykonane, były za mało widoczne.

Dodaj komentarz