16.01.2011
Często komentowane 240 Komentarze

World of Tanks: Zadaj pytanie twórcom, zgarnij nagrody!

World of Tanks: Zadaj pytanie twórcom, zgarnij nagrody!
Twórcy gry World of Tanks, coraz popularniejszej gry MMO o czołgach, widzą aktywność swoich polskich fanów, dostrzegli też, że wielu z nich czyta cdaction.pl. Mają więc dla nich propozycję - jest okazja, by zrobić z nimi wywiad i wypytać o dalsze plany, a przy okazji wygrać kilka gadżetów.

Akcja jest prosta i szybka. W poniedziałek będziemy wysyłać pytania do twórców World of Tanks, pytając ich o plany na najbliższe miesiące, ich stosunek do niekwestionowanego sukcesu tej produkcji, itd.

Możecie dorzucić również swoje pytania – propozycje piszecie w komentarzach. Spośród nich ekipa Wargaming.net samodzielnie (!!!) wybierze pięć najlepszych – i na nie odpowie, a ich autorów nagrodzi (do wygrania są m.in. napędy USB z motywem z gry oraz koszulki).

Umówmy się, że przyjmujemy pytania do poniedziałku, do godziny 12.00.

240 odpowiedzi do “World of Tanks: Zadaj pytanie twórcom, zgarnij nagrody!”

  1. Twórcy gry World of Tanks, coraz popularniejszej gry MMO o czołgach, widzą aktywność swoich polskich fanów, dostrzegli też, że wielu z nich czyta cdaction.pl. Mają więc dla nich propozycję – jest okazja, by zrobić z nimi wywiad i wypytać o dalsze plany, a przy okazji wygrać kilka gadżetów.

  2. Dlaczego stworzyliście grę o czołgach? 😛

  3. Moje brzmi tak:|Czy World of Tanks będzie wciąż się rozwijać, będzie wsparcie dla modów, aktualizacje, ewentualne dodatki, nowe mapy i tym podobne?

  4. Jak widzicie przyszłość gry?

  5. 1.Czy według was World of Tanks może stać się bardzo popularną grą?|2.Czy jeśli będzie popularna będzie płatna?|3.Czy będziecie nadal aktualizować i ulepszać grę?|4. Co zmotywowało was by stworzyć taką grę?|5.Czy był potrzebny duży nakład finansowy by stworzyć tą grę? |itp

  6. Co zamierzacie zrobić by zachęcić polskich graczy do gry? Czy zamierzacie, jeżeli tak to w jaki sposób zamierzacie się reklamować na polskim rynku(zaistnieć)? Czy zamierzacie wprowadzić opcje mikrotransakcji, który będzie dobry dla Polaków, którzy nie posiadają kart kredytowych i PayPal (mam na myśli płatność SMS, albo usługi rodzaju DotPay czy Przelew24).

  7. Jeszcze może czy cieszycie się, że gra staje się popularna?|sry za spam :>

  8. Planujecie finalną wersję udostępnić graczom w lutym 2011. Moje pytanie brzmi: jakich typów czołgów możemy się spodziewać oraz jaki będzie stosunek obrażeń zadawanych przez poszczególne jednostki?A w sprawie mikropłatności, to co będzie można kupić za realne pieniądze (ulepszenia, ale jakiego rodzaju)?

  9. Pytania: |1. Czy zamierzacie wydać wersję na konsole?|2. Czy gra będzie zmierzać w stronę jak największego realizmu?|3. Czy jesteście zadowoleni z sukcesu World of Tanks i zamierzacie wprowadzić gry o innej tematyce, lecz tej samej zasadzie? Choćby czołgi I wojny światowej?|oraz: 4. Czy zobaczymy wasze wymyślone, bądź wymyślone przez graczy czołgi?Wiem pytania do kitu.

  10. Skąd pomysł na tak fascynującą tematyke gry?|Jak czują się ojcowie sukcesu World of Tanks?

  11. Moje pytanie:|Czy w przyszłości, w grze, planujecie wprowadzić czołgi z czasów późnej zimnej wojny i teraźniejszości?

  12. 1.Słyszałem plotki o tym że będzie piechota i chciałem zapytać czy to prawda i na jakiej zasadzie będzie działać?|2.Zamierzacie wprowadzać nowocześniejsze czołgi, na przykład współczesne?|3.Jakie nacje są planowane do wprowadzenia?|4.Ile zębów stracili developerzy w czasie produkcji World of Tanks?

  13. i czasów obecnych*

  14. Jeśli Wasza gra odniesie sukces to zamierzacie zrobić drugą wersję tej gry? jakich zmian można się spodziewać w finalnej wersji gry? Dojdą czołgi innych nacji np.: Polskie, Japońskie, Węgierskie itd. Miłym akcentem byłaby również możliwość transferu pieniędzy i złota między graczami lub nawet wymiana czołgami.

  15. Czemu postawiliście na tematykę czołgów?? Skąd u Was taka fascynacja nimi??

  16. Czy silnik gry będzie lepiej zoptymalizowany w finalnej wersji gry? |Czy do gry zostaną dodane czołgi współczesne?

  17. 1. Czy za zarobione pieniądze macie zamiar kupić prawdziwą wersję czołgu ? Jeśli tak to jaki ?

  18. Czy wprowadzicie pełną lokalizację polskiej wersji gry? czy w naszym kraju będzie w sprzedaży pudełkowa wersja gry? czym będzie się różnić europejska wersja gry od tej rosyjskiej?

  19. czy rozważacie stworzenie konsolowej wersji gry? jeśli tak to czym by się ta wersja różniła od tej komputerowej? czy udostępnicie swoje narzędzia moderom?

  20. Czy wprowadzicie w T-34 dodatkowy moduł „pies szarik” jak tak jaki bonus mógłby dodawać ??

  21. Jakie kary spotkają ewentualnych cheaterów?

  22. Czy wzorowaliście się innymi produkcjami takimi jak T-72 Bałkany w ogniu ?

  23. Odnieśliście spory sukces. Czy myślicie już o kolejnym projekcje? Jeśli tak, to czy będzie to MMO?

  24. Jeżeli będzie to czy wasza kolejna produkcja będzie o czołgach?

  25. Czy wprowadzicie abonament?

  26. Czy macie zaimar wprowadzic kuztomiznacje Tankow? Czyli np. wlasne napisy na tankach, specjalne kolory, zmieniony wyglad tankow?

  27. Czy rozważaliście stworzyć symulator o samolotach?

  28. Czy wojny klanów będą rozgrywały się na mapie CAŁEGO świata czy tylko na jego części? Jeśli tylko na części to jakie będą tam tereny(np: Sahara, Malta, Syberia itp…)?

  29. Czy planujecie dodać jakieś inne maszyny do gry? Może jakiś samolot lub statek?

  30. He czy waszym celem bylo przebicie WoW’a? Bo sie na pewno to uda przy wypuszczeniu gry na zachód. I jeszcze jedno, wiedzieliście smugglera na zywo, bo jesli tak to napiszcie kto to jest bo moj antyfan sie niecierpliwi:).

  31. He czy waszym celem bylo przebicie WoW’a? Bo sie na pewno to uda przy wypuszczeniu gry na zachód. I jeszcze jedno, wiedzieliście smugglera na zywo, bo jesli tak to napiszcie kto to jest bo moj antyfan sie niecierpliwi:).

  32. Czemu akurat czołgi? Co Was skłoniło do tego?

  33. W grze widzimy czołgi pochodzące z czasów wykraczających cezury II Wojny Światowej. Czy jest to celowy zabieg zbalansowania, czy planujecie w przyszłości podzielić rozgrywkę na różne czasy, w których będzie można walczyć?

  34. Dlaczego ta gra to najzwyklejszy arcade z szczypta realizmu, zamiast byc jakims symulatorem? Czyzby to dlatego, ze symulatory trafiaja do waskiego grona odbiorcow, a waszym targetem jest cale grono noobow, ktore nie maja o niczym pojecia?

  35. Czy planowaliście stworzyć grę mmorpg w której posiadacze będą płacić abonament?

  36. Czy planujecie stworzenie innych gier MMO przełamujących obecne trendy?Czy możemy się spodziewać jakiś zaskakujących zmian w WoT?Czy prowadzicie statystykę wypitej kawy przez pracowników waszego studia?

  37. Jaka była wasza reakcja na tak WIELKI sukces tej produkcji ? Czy planujecie produkcji drugiej części waszej gry ?

  38. Czy stworzyliście już model Landkreuzer P 1500 Monster? 😛

  39. Czy powstanie kontynuacja?|Gdzie będzie miejsce akcji drugiej części?

  40. Krótka piłka: czym zamierzacie nas teraz zszokować?

  41. 1. Czy jeździliście czołgami by potem wrażenia wyciągnięte z takich przejażdżek przenieść do gry?|2. Ściągaliście ruchy/zachowania czołgu sposobem „Motion capture”?|3. Ile kawy wypiliście podczas tworzenia gry?|4. Ile razy mieliście już dość rozmawiania o czołgach?|:) xD

  42. Czy macie zamiar wprowadzić jakieś nowe ciekawe tryby, typu misje odwzorowujące prawdziwe bitwy ?

  43. Czy zamierzacie w finalnej wersji/rozszerzeniach wprowadzić tzw killstreaki na wzór takich gier jak np Call of Duty ? Mam na myśli zwiad lotniczy, wsparcie artyleryjskie itd.

  44. Czy rozważaliście nad geo mod 2

  45. Chciało wam się?

  46. 1. Czy macie zamiar wprowadzić wyzwania i nagrody za nie ?|2. Czy planujecie dodać jakieś niezapowiedziane państwo ?|3. Czy dodacie killstreaki ?

  47. 1. Czy jest szansa, że zakładanie plutonu będzie dostępne także dla graczy nieposiadających konta premium?|2. Czy rozważacie dodanie trzeciego kanału czatowego, tylko dla członków plutonu?|3. Czy wprowadzicie bitwy nocne?|4. Ilu czołgistów potrzeba do wykręcenia żarówki?|5. Pozwolicie czołgom wjeżdżać do rzek czy jezior i tonąć?

  48. Czy jako „Firma” zamierzacie dążyć do stworzenie silnego „Community” , czy jednak wolicie dać możliwość ingerowania graczy w grę za pomocą różnych Addonów „ulepszaczy” .

  49. krótki off-top:|szacun, bo coś mi się zdaje, że twórcy nie znają polskiego i Wy będziecie musieli wysłać do nich pytania przetłumaczone na angielski. Szkoda też, że odpowiedzą tylko na 5 pytań ;)Pytanie: ile osób tworzyło World of Tanks?

  50. Co będzie z piechotą, o której wypowiadaliście się jakiś czas temu ? [podobno miała zostać wprowadzona sterowana przez AI itd. ] |Czy planujecie w przyszłości wprowadzić obecnie używane czołgi [M1 Abrams, T-90, Leopardy itp.] ? W formie add-onu, DLC czy dodatku ?

Dodaj komentarz