World of Warcraft: Blizzard podsumowuje historię Saurfanga w Battle for Azeroth [WIDEO]

World of Warcraft: Blizzard podsumowuje historię Saurfanga w Battle for Azeroth [WIDEO]
Niby nie zobaczyliśmy niczego nowego, ale wciąż oglądało się to z prawdziwą przyjemnością.

Triumfalny powrót Classica odwrócił nasz wzrok od trwającej w najlepsze Bitwy o Azeroth, ale nie znaczy to, że w tzw. współczesnym WoWie nic się nie dzieje. Przeciwnie, na serwerach gry dopiero co wylądowała łatka 8.2.5 kończąca kampanie frakcyjne (przy okazji której zobaczyliśmy również nowy filmik CGI ją podsumowujący). Najnowszy dodatek zdecydowanie podciągnął poziom w porównaniu do tego, co reprezentował w pierwszych miesiącach po premierze i pozostaje mieć nadzieję, że jego zwieńczenie będzie jeszcze lepsze.

Jak na razie jednak Blizzard postanowił podsumować historię Saurfanga, jednej z kluczowych postaci rozszerzenia, wypuszczając jedno wideo będące kompilacją wszystkich poprzednich. Oznacza to ponad 20 minut świetnej jakości filmików (co by nie mówić o obecnym stanie firmy, przerywniki wciąż robi niesamowite) – niestety, bez żadnych nowości. Wciąż ogląda się to bardzo dobrze, a być może niektórzy dzięki temu poczują nawet chęć powrotu do współczesnego WoWa. Pozostaje tylko pytanie, jak długo będziemy jeszcze czekać na pełnometrażową produkcję w tym stylu – w końcu prosimy o nią od 20 lat.

I tak, prawie całe wideo jest jednym wielkim spoilerem, więc jeżeli zamierzacie poznać na własną rękę fabułę Battle for Azeroth, raczej nie powinniście oglądać całości.

3 odpowiedzi do “World of Warcraft: Blizzard podsumowuje historię Saurfanga w Battle for Azeroth [WIDEO]”

  1. Dlaczego nie robi się pełnometrażowych filmów w takim stylu? Wygląda to o niebo lepiej niż Warcraft: Początek, pracy, podejrzewam, jest tyle samo, biorąc pod uwagę zagęszczenie CGI na centymetr kwadratowy w ww. produkcji, a nawet jeżeli byłoby więcej, to czy nie zaoszczędza się dziesiątek (setek?) milionów na gażach dla aktorów?

  2. @Gumis2 odpowiadam. Dlatego że zajmuje to ogrom czasu. Przeciętny taki cinematic co ma 5 min zajmuje im 2 lata. Więc i tak bardzo musieli powiększyć ekipę która zajmuje się tego typu rzeczami żeby wypuścić kilka w trakcie jednego dodatku.

  3. @Gumis2 odpowiadam bez sarkazmu: Zajmuje to ogrom czasu i pieniędzy, praca animatorów jest bardziej wymagająca nakładem czasu od sesji zdjęciowej, klatka po klatce trzeba narysować każdy ruch żeby osiągnąć taki efekt, z czego dużo osób chyba nie zdaje sobie z tego sprawy… a jeszcze trzeba zgrać postaci ze sobą, z otoczeniem, dodajmy parę odrzutek bo są błędy, trzeba poprawić, jakieś klatki się ze sobą nie zgrywają, trzeba poprawić… to nie organizacja charytatywna tylko firma która chce duże zyski.

Dodaj komentarz