World of Warcraft: Midnight z datą premiery. Wczesny dostęp tylko dla graczy, którzy wykupią lepszą wersję

World of Warcraft: Midnight z datą premiery. Wczesny dostęp tylko dla graczy, którzy wykupią lepszą wersję
Avatar photo
Emilia "Devvra" Wyciślak-Swoboda
Znowu ratujemy Azeroth!

Blizzard Entertainment podał właśnie oficjalną datę premiery kolejnego dodatku do kultowego MMORPG, World of Warcraft: Midnight. To drugi rozdział sagi Worldsoul i wedle podanych informacji zadebiutuje on na całym świecie 2 marca 2026 roku, aczkolwiek w USA. Dla nas, graczy europejskich, oznacza to start o północy z 2 na 3 marca. Posiadacze edycji Epic z kolei będą mieli aż trzy dni wczesnego dostępu od 27 lutego.

Ogłoszenie zbiegło się z publikacją króciutkiej zapowiedzi (będącej po prostu wyciętym kawałkiem poprzedniego pięknego trailera), który podkreśla nadciągającą inwazję. To jednak nie wszystko: już od 2 grudnia wszyscy, którzy kupią dodatek w wersji Epic, zyskają wczesny dostęp do bardzo długo wyczekiwanego systemu domów dla graczy w ramach prologu The Warning. Jak widać, nie trzeba było poświęcać całego tieru rajdowego, jak groził Blizzard w czasach Warlords of Draenor, można to było zrobić wcześniej.

Blizzard nie tylko podał datę, ale przypomniał też o opcjach przedsprzedaży dostępnych w sklepie Battle.net. Dodatek ma trzy edycje, zawierającą podstawową wersję gry i ewentualne bonusy.

Base – The War Within, wczesny dostęp do domów dla graczy, ulepszony awans postaci na poziom 80, waluta „Ekwiwalent Handlarza” – 500 sztuk

Heroic – Jak powyżej, plus Wierzchowiec (Lightwing Dragonhawk), transmogryfikacja (Lightstrider Raiment), waluta „Ekwiwalent Handlarza” – 1000 sztuk

Epic – Jak powyżej, plus dostęp do bety Midnight, 3-dniowy wczesny dostęp do Midnight, 30 dni czasu gry, zwierzaki (Hopeflutter i Doomfeathers), transmogryfikacja (Voidstrider Raiment), wierzchowiec (Voidlight Surger), waluta “Ekwiwalent Handlarza” – 2000 sztuk oraz dekoracje do domu – rotundy, fontanny i obrazy

Midnight kontynuuje dotychczacową sagę po The War Within. Tym razem Xal’atath ostrzy sobie ostre jak noże (sic!) zęby na Sunwell. Gracze wrócą więc do odbudowanego Silvermoon, które posłuży jako baza dla obu frakcji. Miasto dostanie pięknie odnowione i znikną ślady po Pladze, jakby ktoś za nią tęsknił. Pojawią się nowe klasy (w tym Demon Hunter dla Void Elfów) oraz nowa rasa mieszkańców podziemi, Haranirów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *