World War 3: Gigantyczny wzrost wartości akcji studia The Farm 51

W miniony piątek sieciowa strzelanka World War 3 trafiła do wczesnego dostępu na Steamie. I choć wyczekiwany debiut został storpedowany przez poważne problemy natury technicznej, to rodzimy developer ma powody do zadowolenia. Jak donosi serwis Business Insider wczoraj cena akcji gliwickiego studia The Farm 51 (Get Even, Necrovision, Deadfall Adventures, Painkiller: Hell & Damnation) wzrosła w pewnym momencie o 57,9 procent, przy ponad 52 mln złotych obrotów. W chwili zamknięcia sesji giełdowej zysk wyniósł 45 procent.
Z kolei Money.pl zauważa, że wartość spółki wzrosła do 314 mln złotych. Taki wynik osiąga firma, która od trzynastu kwartałów notowała straty. Ba, pod koniec ubiegłego roku The Farm 51 ledwo mieściło się w pierwszej pięćdziesiątce NewConnect. Po wczorajszym wzroście to już największa spółka małej giełdy.
Notowania spółki The Farm 51. Źródło: Bankier.pl (Kliknij, aby powiększyć)
Najwidoczniej inwestorzy wierzą w sukces World War 3. Wydaje się, iż gra rzeczywiście ma spory potencjał, co zresztą sugerują opinie osób, które miały okazję rozegrać kilka potyczek. Sami twórcy nieustannie pracują nad poprawą stabilności serwerów oraz lepszą optymalizacją gry. Podobno za 3-4 tygodnie będziemy świadkami nie tylko debiutu nowej mapy (Smoleńsk), lecz także aktywacji trybu Recon, który ma zagwarantować „świeże podejście” do zmagań w stylu battle royale.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
12 odpowiedzi do “World War 3: Gigantyczny wzrost wartości akcji studia The Farm 51”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Z opinii samej gry i jej mechanik – podobno dobra. 🙂 Główne narzekania to właśnie optymalizacja i serwery, także jak się z tym uporają (szybko, aby nie zrazić) – będziemy mieli hit. Do tego ta cena…czekam na wypłatę i też spróbuję to sprawdzić. 😉
Każdy co ma problem z wydajnością to niech zmieni domyślny dx12 na dx11 w configach. Co do artykułu, no popatrz można zrobić normalną strzelanke bez podprogowej sjw propagandy i jeszcze na tym zarobić. Oby to był przykład dla reszty deweloperów, chociaż dla tych z szwecji, francji nie ma już nadziei.
Szczerze to jestem pod wrażeniem. Myślałem że po tych problemach ze stabilnością gry efekt będzie odwrotny i akcje spadną. A tu proszę jak widać są jeszcze mądrzy ludzie którzy wiedzą że early Access to nic innego jak otwarte TEST i słaba optymalizacja, bugi i błędy są niejako nieodłącznym ich elementem. Liczę że gra odniesie sukces i po raz kolejny Polacy udowodnią że jak się chce to można.
@NSonata|Jeżeli wszędzie dopatrujesz się „podprogowej sjw propagandy”, to raczej ty masz problem, nie deweloperzy.
Toż to ona nie była nawet podprogowa, lecz zupełnie jawna :D.
@Defqon-One|Zupełnie jawne to jest wykorzystywanie dmuchanego patriotyzmu i międzypaństwowych animozji do promowania World War 3. Nie krytykuję twórców za obranie takiej a nie innej drogi, ale też nie udawajmy, że np. dobór naszywek na mundurach żołnierzy pokazywanych w materiałach reklamowych jest zupełnie przypadkowy. Jak już się czepiać, to po równo.
Miałem okazję testować grę na PGA. Wskoczyłem w czołg, zrobiłem rzeźnię przeciwnikom i byłem najlepszy w teamie. Gra wyglądała naprawdę ładnie, rozgrywka była idealnie wyważona i na tyle dynamiczna, że nie sposób się nudzić. Ta gra to musi być sukces 😀
@Spychar|Przy tym jak wiele osob dzis pojmuje te slowa, to oba sa siebie warte.
Gierka bardzo ale to bardzo średnia kupiłem i oddałem po 30 minutach grania. Ilość graczy na serwerze w porównaniu do wielkości mapy jest znikoma. Problemy z optymalizacją na i7, 16gb i 1080 są spadki nawet z 130 do 60. Dźwięk ? Tak jakby w słoiku był zamknięty. Najgorszy jaki słyszałem. |Rozumiem przechwalanie tytułu, bo to Polska gra. Tylko że dużo pracy przed nimi. Może za rok-dwa będzie warta uwagi, tera jej atutami to jedynie customizacja broni i wyglądu oraz strzelanie. Gorzej gra umrze za 2-3 miechy.
@Spychar Zależy jaki patriotyzm i jakie lewactwo.
@NSonata, o jakim DX12 mowisz? U mnie w konfigu Dx12Enabled=Disabled a nic recznie nie zmienialem. Z raportow innych tez wynika, ze DX12 nie jest, przynajmniej obecnie, uzywane.
@KrzychuG to daj na disabled, wczoraj gościu na twitchu to zrobił i cieszył się jak dziecko bo szło mu wiele lepiej.