World War Z: Bez Brada Pitta, ale z tabunami szybkich, wygłodniałych zombiaków [WIDEO]

World War Z: Bez Brada Pitta, ale z tabunami szybkich, wygłodniałych zombiaków [WIDEO]
Paramount Pictures opublikowało nowy zwiastun gry.

Materiał prezentuje jedną z głównych aren kooperacyjnych zmagań z nieprzebranymi hordami zombie. Niewykluczone, iż w kolejnych tygodniach i miesiącach zobaczymy filmiki przedstawiające pozostałe lokacje – Nowy Jork, Jerozolimę i Koreę (a właściwie jedno z tamtejszych lotnisk). Przypomnijmy, że dzieło studia Saber Interactive (Inversion, God Mode, Will Rock) odwołuje się do wydarzeń znanych z filmu z Bradem Pittem w roli głównej, a nie książkowego oryginału. Rozgrywka przypomina w głównej mierze spopularyzowany przez serię Gears of War tryb hordy, który w tym konkretnym przypadku połączono z koniecznością realizacji pewnych celów. Warto też wspomnieć o podobno zaawansowanym systemie destrukcji otoczenia. World War Z pojawi się jeszcze w tym roku na PC, PS4 i XBO.

8 odpowiedzi do “World War Z: Bez Brada Pitta, ale z tabunami szybkich, wygłodniałych zombiaków [WIDEO]”

  1. gamingman21 26 maja 2018 o 11:42

    Kopia l4d? 😀

  2. Sądziłem że to będzie coś innego a tu wychodzi że gra będzie oparta o tryb hordy… nieco się zawiodłem.

  3. Mam nadzieję, że na PC będzie mod na nieznikające ciała, krew, dziury po kulach itd. Bo strzelam, że pewnie w tym porcie z konsol wszystko będzie szybko znikać.

  4. Madman Jacob 26 maja 2018 o 15:13

    Ja liczę na to że gra będzie mieć coś z powieści Maxa Brooksa o tym samym tytule… chociaż średnio w to wierzę.

  5. @THERON23, jeśli zwłoki będą fizycznymi obiektami (będą obsługiwane przez silnik fizyczny) to taka modyfikacja bardzo szybko zabiłaby frame rate na każdym PC.

  6. @korinogaro https:www.youtube.com/watch?v=BqhAIJWdY-I

  7. @THERON23 zupełnie inna sytuacja. Tutaj masz zamknięte i ograniczone przestrzenie więc widzisz mocno ograniczoną ilość trupów. No i mam wrażenie że kolizje i fizyka jest wyłączona dla wrogów (tzn. jeśli ty coś robisz z trupem to reaguje ale jak przeciwnik lezie to kolizje i fizyka nie działają). W WWZ na wszystkich materiałach mamy do czynienia z szerokimi planami więc widzisz znacznie więcej przeciwników/trupów. No i miałem na myśli sytuację w której kolizje i fizyka działają cały czas w pełni.

  8. @korinogaro Zwłoki na pewno nie będą fizycznymi obiektami, to jest oczywiste nie ma w tym nawet żadnego „jeśli” i ja na to nie liczyłem, chodziło mi właśnie o to co w KF2. Wrogowie fizyczni zamieniają się w stałe obiekty i najwyżej można poruszyć ostatnie kilka sztuk czy te w które strzelisz. Te mapy w WWZ na pewno nie będą duże, arenówki z trochę większym widoczkiem udającym straszną przestrzeń, a tak naprawdę będziemy ganiać po boisku szkolnym a zza ścian gry będą hordy wybiegać więc Mod pewnie powstanie.

Dodaj komentarz