„Wybuchające Beczki: Zrozumieć gry wideo” – cdaction.pl obejmuje patronat nad polską książką o grach

„Wybuchające Beczki: Zrozumieć gry wideo” to książka, w której autor stara się wyjaśnić trudności związane z projektowaniem gier. Dzięki niej dowiemy się m.in. dlaczego wybuch nuklearny z Call of Duty 4: Modern Warfare tak bardzo zapada nam w pamięć oraz, co stoi za sukcesem Angry Birds.
Książka opiera się na znanych przykładach – wśród nich znajdzie się seria Uncharted, Assassin’s Creed, Halo: Reach, Civilization V, czy Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.
Autorem „Wybuchających Beczek: Zrozumieć gry wideo” jest Krzysztof Gonciarz z portalu Gry-OnLine oraz internetowej telewizji tvgry.pl. Szerzej znany jest, jako Lordareon. Skomentować to możemy tylko tak:
Dobrych książek o grach wydawanych w języku polskim nigdy dość – ponieważ znam dość dobrze autora, i wiem do czego jest zdolny, jestem przekonany, że żaden z czytelników „Beczek” nie będzie zawiedziony tym, co znajdzie w środku.
Jeśli ta rekomendacja to za mało, oto kolejna:
Dzięki naszemu patronatowi, na łamach serwisu znajdziecie najświeższe informacje o książce, natomiast w magazynach CD-Action i Playbox pojawi się jej recenzja.
Książka ukaże się 24 czerwca, zaś jej cena sugerowana wynosi 34,90 zł. Poniżej znajdziecie jej okładkę:

Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
62 odpowiedzi do “„Wybuchające Beczki: Zrozumieć gry wideo” – cdaction.pl obejmuje patronat nad polską książką o grach”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tytuł od razu zrozumiałem jako poradnik dla „tych normalnych”. Po przeczytaniu newsa mam wrażenie, że to książka, której treść znam przed jej premierą… :/
Powrót do źródeł, Krzysiek czyli Lordareon był kiedyś tekściarzem w pamiętnym FPP Zone, tworzonym przez Blooda, dość „rewolucyjnie” jak na tamte czasy, bo w htmlu. 😉 Wcześniej był kącik Duke – Quake – Unreal prowadzony przez Peter Pana.
Okładka jest… Zła. Bardzo niedobra okładka jest… : /
Kupić nie kupię, ale jak będzie w Empiku lub innej księgarni to na pewno przejrzę 🙂 SIŁA! ;p
Wow, nie ma to jak okładki z Painta
„w magazynach CD-Action i Playbox pojawi się jej recenzja”|Czyli recka baaaaardzo subiktywna ^^|Chcemy lepszą okładkę !!!
Panowie nie ocenia się książki po okładce 😛
Chciałbym nie oceniać, ale pierwszy rzut oka często może zaważyć – kto pozwolił na tak ohydną okładkę? To PWNED to już żenada total. :/
Tak apropo tamtego artykułu: SWAT4 jest chyba jedyną grą, w której dostaje się trzy magazynki, R służy do zmiany między nimi i nie da się magicznie przekładać naboi między magazynkami. Czemu CoD nie poszedł w ślady SWATA?
Speaktrap – Czy przypadkiem w Battlefieldzie 2 nie było podobnie?
@Speaktrap – byłby za bardzo hardkorowy dla większości
szczerze mówiąc, to nie ma co oceniać o czym będzie, a o czym nie. Jest to dość intrygująca pozycja na polskim rynku, więc warto dać jej szansę, chociaż do czasu pierwszych recenzji