„Wybuchające Beczki: Zrozumieć gry wideo” – cdaction.pl obejmuje patronat nad polską książką o grach
„Wybuchające Beczki: Zrozumieć gry wideo” to książka, w której autor stara się wyjaśnić trudności związane z projektowaniem gier. Dzięki niej dowiemy się m.in. dlaczego wybuch nuklearny z Call of Duty 4: Modern Warfare tak bardzo zapada nam w pamięć oraz, co stoi za sukcesem Angry Birds.
Książka opiera się na znanych przykładach – wśród nich znajdzie się seria Uncharted, Assassin’s Creed, Halo: Reach, Civilization V, czy Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.
Autorem „Wybuchających Beczek: Zrozumieć gry wideo” jest Krzysztof Gonciarz z portalu Gry-OnLine oraz internetowej telewizji tvgry.pl. Szerzej znany jest, jako Lordareon. Skomentować to możemy tylko tak:
Dobrych książek o grach wydawanych w języku polskim nigdy dość – ponieważ znam dość dobrze autora, i wiem do czego jest zdolny, jestem przekonany, że żaden z czytelników „Beczek” nie będzie zawiedziony tym, co znajdzie w środku.
Jeśli ta rekomendacja to za mało, oto kolejna:
Dzięki naszemu patronatowi, na łamach serwisu znajdziecie najświeższe informacje o książce, natomiast w magazynach CD-Action i Playbox pojawi się jej recenzja.
Książka ukaże się 24 czerwca, zaś jej cena sugerowana wynosi 34,90 zł. Poniżej znajdziecie jej okładkę:


Tytuł od razu zrozumiałem jako poradnik dla „tych normalnych”. Po przeczytaniu newsa mam wrażenie, że to książka, której treść znam przed jej premierą… :/
Powrót do źródeł, Krzysiek czyli Lordareon był kiedyś tekściarzem w pamiętnym FPP Zone, tworzonym przez Blooda, dość „rewolucyjnie” jak na tamte czasy, bo w htmlu. 😉 Wcześniej był kącik Duke – Quake – Unreal prowadzony przez Peter Pana.
Okładka jest… Zła. Bardzo niedobra okładka jest… : /
Kupić nie kupię, ale jak będzie w Empiku lub innej księgarni to na pewno przejrzę 🙂 SIŁA! ;p
Wow, nie ma to jak okładki z Painta
„w magazynach CD-Action i Playbox pojawi się jej recenzja”|Czyli recka baaaaardzo subiktywna ^^|Chcemy lepszą okładkę !!!
Panowie nie ocenia się książki po okładce 😛
Chciałbym nie oceniać, ale pierwszy rzut oka często może zaważyć – kto pozwolił na tak ohydną okładkę? To PWNED to już żenada total. :/
Tak apropo tamtego artykułu: SWAT4 jest chyba jedyną grą, w której dostaje się trzy magazynki, R służy do zmiany między nimi i nie da się magicznie przekładać naboi między magazynkami. Czemu CoD nie poszedł w ślady SWATA?
Speaktrap – Czy przypadkiem w Battlefieldzie 2 nie było podobnie?
@Speaktrap – byłby za bardzo hardkorowy dla większości
szczerze mówiąc, to nie ma co oceniać o czym będzie, a o czym nie. Jest to dość intrygująca pozycja na polskim rynku, więc warto dać jej szansę, chociaż do czasu pierwszych recenzji