Wydawca PUBG tworzy „koreańskiego Wiedźmina”
We wrześniu ubiegłego roku koreański holding Krafton połączył się z PUBG Corporation. Przedstawiona fuzja miała pomóc w uformowaniu dużej i jednocześnie utalentowanej grupy developerskiej. Podmiotu, który zabierze się za produkcję „najlepszej interaktywnej rozrywki”.
Z późniejszych informacji wynikało, że Krafton zamierza przygotować i wydać grową adaptację „The Bird That Drinks Tears” („Ptak, który pije łzy”) – cyklu powieści dark fantasy. Jak podaje dziś PlayerIGN, singlowy erpeg (obecnie Project Windless) zyskał miano „koreańskiego Wiedźmina”.
Samo „The Bird That Drinks Tears” to jeden z nielicznych przedstawicieli koreańskiego fantasy, w którym popularne postacie i klisze normalnej zachodniej fantastyki, takie jak elfy, magia, smoki i języki łacińskie, zostały zastąpione koreańskimi pojęciami.
Oto fragment wcześniejszego komunikatu prasowego:
The Bird That Drinks Tears to seria powieści napisana przez Yeong-do Lee, powszechnie uznawanego za pioniera koreańskiego fantasy. To jeden z najlepszych pisarzy fantasy w Korei, autor bestsellerów. Pan Lee jest pisarzem o wyjątkowej wyobraźni, który buduje wyszukane światy, by następnie wypełnić je złożonymi, ciekawymi postaciami. Aby pomóc w wizualizacji tego uniwersum, Krafton zatrudnił utalentowanego artystę koncepcyjnego, Iaina McCaiga, aby ten wspomógł proces ożywiania książkowego materiału. Pan McCaig jest uznanym artystą koncepcyjnym, który współtworzył wczesne wizualizacje dla postaci z Gwiezdnych Wojen, a także pracował przy innych popularnych projektach filmowych, na przykład Avengers, Harry Potter i Terminator. Jego twórczość posłuży jako fundament i kamień węgielny Project Windless. To całe przedsięwzięcie obejmuje grę oraz inne twory rozrywkowe.
Krafton inwestuje również w inne projekty – choćby The Callisto Protocol, survival horror autora Dead Space’a.
Czytaj dalej
-
Dwie skromne produkcje o przetrwaniu do odebrania za darmo na Epic Games Storze
-
Borderlands 4 sprzedaje się znakomicie. Analitycy przewidują 2 miliony...
-
Valve wprowadziło nowy sposób zdobywania skórek w Counter-Strike’u 2. Nie są to standardowe...
-
Famitsu oceniło Silent Hill f. To najlepszy Silent Hill w historii?
9 odpowiedzi do “Wydawca PUBG tworzy „koreańskiego Wiedźmina””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
fajnie
Może być fajne. Oby nie było jednak jednym z wielu Soulslikeów, oraz nie wapsowywało się w mroczną, szaro-burą kolorystykę jak na zdjęciu powyżej. Takich gier mamy już zatrzęsienie.
@Xellar, jak dla mnie takich gier jest właśnie za mało, zbyt mało jest takich szarych, wręcz jak G1, gier ostanio, wiadomo są jakieś Soulsliki ale nie każdego to interesuje, nawet ten Wiedźmin 3(jedynka uważam że lepsza pod względem klimatu, od trojki) był zdecydowanie zbyt kolorowy(i mówię tu o podstawce, to co zrobiło krew i wino to już w ogóle), szczerze to nie przychodzi mi żadna gra Triple AAA z ostatnich lat która byłaby taka szara(no może Death Stranding).
@down z szarych to zdecydowanie KOTOR 2, aczkolwiek gameplay to totalnie inna bajka. Rzeczywiście by się przydało coś cięższego
Kolorystyka niekoniecznie musi oddawać klimat. W pierwszym wiedźminie na polach przy Odmętach klimat był bardzo gęsty i mroczny, choć kolorystyka była bardzo żywa, a wręcz sielska. |A zarzut co do kolorów w Krwi i Winie moim zdaniem zupełnie nietrafiony – „śródziemnomorska” kolorystyka kapitalnie kontrastowała z klimatem wielu zadań oddając fakt, że w realu również nie wszystko jest takie, na jakie wygląda. (cd)
Przecież nad niemieckimi obozami koncentracyjnymi również świeciło słońce, wokół wiosną kwitły kwiaty, a po burzy była tęcza.
@TheFrediPL,|@Zszywacz doskonale ujął mój problem z tym nudnym schematem, że mroczna gra musi być koniecznie w szaro-burej tonacji. Nie musi, ale większość twórców nie jest wystarczająco kreatywna, aby umieć przekonująco wyjść poza ten nużący schemat i decyduje się na pójście po lini najmniejszego oporu.
A ja tam przyjmę każdą ilość szaroburzenia świata dark fantasy. Moja ulubiona estetyka.
@Xellar, nie mówię że gra która jest kolorowa musi być wesoła, ale brak mi właśnie takich gier w szarej kolorystyce.