Wyzerowanie statystyk w Mass Effect 2 będzie wytłumaczone fabułą. [UPDATE: BioWare ujawnia okładkę]
![Wyzerowanie statystyk w Mass Effect 2 będzie wytłumaczone fabułą. [UPDATE: BioWare ujawnia okładkę]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/0cb24f94-744b-40e3-af08-2f7b0eac55c3.jpeg)
Hudson w jednym z wywiadów zapewnił, że pozbawienie mocy Sheparda nie będzie bezsensowne i zostanie odpowiednio wyjaśnione fabularnie w czasie zabawy. „Wydarzy się coś, co wyjaśni, co się stało z waszymi mocami” – obiecuje. Nie chciał zdradzić jednak, co takiego się stało między „jedynką”, a „dwójką”, że nasz bohater będzie musiał rozwijać się na nowo. Dodał natomiast, że celem ekipy jest, by gracze mogli rozpocząć zabawę szybko i łatwo odnaleźć się w świecie Mass Effect. Dlatego też nieuniknione były pewne zmiany, m.in. w systemie umiejętności i rozwoju naszej postaci.
Ponadto zmieniono wszystkie mechanizmy w grze – moce, kontrolę naszego protagonisty, celowanie, sposób, w jaki działają nasze statystyki i jak budujemy naszego bohatera, ekwipunek, bronie itd. Wszystko to uległo poważnym modyfikacjom, więc nie było sensu przenosić tego wszystkiego z „jedynki”. Mimo wszystko jednak twórcy biorą pod uwagę nasz wkład w „dopakowanie” naszej postaci w pierwowzorze. Będziemy się bowiem czuli, jakbyśmy byli na sześćdziesiątym poziomie doświadczenia, a nie jakbyśmy zaczynali od środka. Mamy czuć, że kontynuujemy naszą przygodę bohaterem, którego stworzyliśmy wcześniej.
Bardzo dobrze, że BioWare nie wyzeruje nam statystyk ot tak, tylko wytłumaczy to fabularnie. Oby jednak nie zastosowano oklepanego motywu amnezji.
Przypominajka – o Mass Effect 2 możecie przeczytać we wciąż jeszcze aktualnym (do wtorku) numerze CD-Action, a na stronie obejrzeć wywiad na temat m.in. tej gry z Gregiem Zeschukiem. BioWare ujawniło także finalną okładkę gry, którą zamieszczamy poniżej:
Niezła, tylko dlaczego Shepard jest taki wkurzony? I czy to coś z tyłu nie wygląda, jak Golden State Bridge?
Czytaj dalej
65 odpowiedzi do “Wyzerowanie statystyk w Mass Effect 2 będzie wytłumaczone fabułą. [UPDATE: BioWare ujawnia okładkę]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jeszcze tytuł w stylu „Mordercze pasożyty z Marsa, które jedzą mózgi” i już mamy normalnie hit na miarę lat 80. Napisałbym „żal” ale jako że nienawidzę tego słowa to jednak zaniecham tego chaniebnego czynu.
A ja tak dalej będę się upierał przy tym, że ta okładka jest PIĘKNA (a wy się nie znacie ;D )
Ta… Szepowi coś lewo oko lata. Szep zbyt wyraźnie odcina się od reszty. To jest okłada gry – w której liczą się też inne postacie – nie magazynu poświęconego tej jednej osobie, która wcale nie jest najważniejsza. Źle się będzie komponować z EK jedynki.
Ale EA ma znaczek fajny. EA ma zawsze fajne znaczki. Chociaż to z Dante’s Inferno im nie wyszło.
Nie oceniaj gry po okładce xP
jak dla mnie zapowiada się rewelacja i następne godziny tłuczenia i przechodzenia na różne sposoby.
Okłada spoko ale z jedynki nic nie przebije:)
Sam nie wiem co sądzić o okładce… Jest fajna, ale za dużo rzeczy jest na niej;/ Ta z „jedynki” jest ładniejsza ^^
A da mnie jest ona ładna, ta okładka oczywiście:)
Słaba okładka, CD-Action by lepszą zrobiło…
Ja już chce tą gre,niedawno przeszedłem jedynke i takiego bakcyla złapałem ,że szok 😉
Wglada jak iokladka budzetowki.
Shepard na tej okladce wygląda jak Baaaad Motherfucker
Hmm – czyli jak rozumiem gramy naszym „zasejwowanym” bohaterem od nowa bez żadnych korzyści, natomiast jak spotkamy kogoś znanego miast „cze jestem pastuch” powiemy mu „helokolo”? (głosem pińćdziesiontkicentówki.
okładka wyglada jak narysowana.
„Wydarzy się coś, co wyjaśni, co się stało z waszymi mocami”-Oby nie wyglądało to tak:|”Szed Shepard po ulicy, przewrócił się, i uderzył w głowę, co spowodowało amnezję”:P