XCOM 2: Darmowy tydzień z taktyczną strategią

W pierwszej chwili chciałem sobie ponarzekać, iż fani gier taktycznych nie mają już tak dobrze jak kiedyś… ale szybko zdałem sobie sprawę, że guzik prawda. Dopiero co dostaliśmy przecież udane XCOM: Chimera Squad, za kilka dni na rynek trafi Gears Tactics (podobno świetne), niedawno w nasze ręce wpadło Corruption 2029 od twórców Mutant Year Zero – a to przecież tylko tytuły z 2020 (zresztą na pewno o czymś zapomniałem).
Od jakiego tytułu najlepiej rozpocząć przygodę z tym jakże szlachetnym gatunkiem? – pytacie. Zapewne można by długo nad tym debatować, lecz na szczęście Firaxis przychodzi prędko z pomocą. Przez blisko tydzień można bowiem na Steamie przetestować ich świetną produkcję, jaką jest XCOM 2. Jeżeliby zaś przypadła wam do gustu (a zapewne tak będzie), gra i dodatki do niej są przecenione o niemałe kwoty (podstawowa wersja za 54zł, czyli 75% taniej niż zazwyczaj).
Przez najbliższe 5 dni XCOM 2 znajdziecie za darmo TUTAJ.
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “XCOM 2: Darmowy tydzień z taktyczną strategią”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No, to już znaleźliście plany na weekend.
„Ciągłe pudło przy 99% szans trafienia trzymając wylot lufy 5cm od twarzy wroga symulator 2”.
oby nie obniżyli poziomu trudności, bo chce przejść drugi raz 2ke
Hm, plany na weekend? Praca. Chyba, że powiem szefowi, że spadał.
@korinogaro|Czyżby? Przeszedłem drugiego XCOM-a kilkukrotnie wraz z wszystkimi dodatkami (zaliczając po drodze ze dwa tuziny porażek) i w ciągu tych niemal 300 godzin rozgrywki nieporównywalnie częściej niż niemożliwe pudła przytrafiały mi się równie mało prawdopodobne trafienia. Zresztą, notoryczne „strzelanie na wiwat” to cecha właściwa żółtodziobom, „wyfarmieni” żołnierze bardzo często trafiają z shotguna przez pół mapy – i to w trybie warty. Wspaniała gra.
@Shaddon, grałem wczoraj i w jednej misji trafiłem 100% wszystkich strzałów poniżej 99% szans, spudlowałem 7 razy z rzędu strzały z 99% szansy trafienia przy czym w pewnym momencie 3 moje postacie stały na wyciągnięcie ręki od przeciwnika. Szczerze to nie wierzę żeby w tej grze te procenty czysto przekładały się na szansę trafienia, tam musi być jeszcze coś pomiędzy co podnosi szansę przy wskazaniu poniżej 99% i obniża przy 99%
@korinogaro Ano jest coś takiego. Kiedy pudłujesz rośnie ukryty modyfikator, który zwiększa szansę na to, że kolejny strzał trafi niezależnie od jego trudności. Im więcej razy pod rząd nie trafisz, tym bardziej rośnie ten modyfikator.
@korinogaro That’s XCOM baby.