XCOM: Sprostowanie – nad grą pracuje nie 2K Marin, a… 2K Marin

Okazuje się, że pod marką 2K Marin działają obecnie dwa zespoły: prawdziwe 2K Marin oraz dawne 2K Australia. Właśnie to pierwsze stworzyło BioShocka 2, a drugie opracowuje XCOM. Pierwsze mieści się w Novato w stanie Kalifornia, a drugie w stolicy Australii, Canberrze.
Australijski team uczestniczył w pracach nad BioShockiem 2, ale tylko wspierając główny zespół z „prawdziwego” 2K Marin. Lwią część gry przygotowało amerykańskie studio (we współpracy m.in. z kanadyjskim Digital Extremes, odpowiedzialnym za tryby sieciowe).
2K nie chce zdradzić, dlaczego podjęło decyzję o połączeniu 2K Australia z 2K Marin (oraz dlaczego skłamało, że XCOM tworzą ludzie od BioShocka 2?). Przedstawiciele koncernu zapowiadają natomiast, że powiedzą coś więcej na ten i na inne tematy w niedalekiej przyszłości.
Konkrety na temat samej gry poznamy 4 maja – wtedy do kiosków trafi nowy numer Official Xbox Magazine z obszernym materiałem na jej temat.
§
Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “XCOM: Sprostowanie – nad grą pracuje nie 2K Marin, a… 2K Marin”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
a nie Canberra? |nie słyszałem o Canbarra – co nie znaczy, że nie istnieje
Tia, odgrzebują zasłużony tytuł, żeby tylko mieć bonus marketingowy na starcie. Niestety Fallout 3 pokazuje, że to świetna strategia i doskonale się sprawdza. Całą nadzieja w plotkach, że i Firaxis robi X-coma i to normalnego, jako strategię turową, a nie coś.
Szkoda mi tej marki…
Jak śpiewał Gąsowki „Gdzie się podziały tudududum tamte strategie tudududum gdzie te turówki, gdzie tamten świat?”Nie wyobrażam sobie jak mógłby wyglądać dzisiaj turowy X-Com. Etherlords czy HOMM V najdobitniej pokazały że nawet naprawdę dobre turówki mają marne szanse przetrwania wśród dzisiejszych graczy spragnionych przede wszystkim akcji i fotorealistycznej grafiki. Cóż trzymam kciuki że jednak coś z tego będzie. Tymczasem poszukam gdzieś na necie w sklepach Incubation.
Jak śpiewał Gąsowki?|A czy to nie był przypadkiem Wojciech Gąssowski? (chodzi o ss 😉 )
HoMM V to się chyba dobrze sprzedał. Etherlords nie wiem.
@Doman18 Trochę bredzisz, panie 😛
Prawdziwi fani serii X-COM czekają na strategię turową ze znajomym widokiem planetki, tworzeniem baz, badaniami, finansami, zestrzeliwaniem obcych statków, walką na powierzchni, w pojazdach obcych i w bazach (może być też walka w jaskiniach i pod wodą moim zdaniem jak to było w TERROR FROM THE DEEP) a nie na FPS’y. Przecież wiemy wszyscy, że da się zrobić porządną strategię turową czego chyba świetnym przykładem jest SILENT STORM ze studia Nival. Brakuje takich strategii a twórcy tylko łupią te FPS’y.
Powrót króla! o_O