rek

XDefiant wystartował ze spodziewanymi problemami

XDefiant wystartował ze spodziewanymi problemami
Cezary "CZARY_MARY" Marczewski
Problemy z logowaniem podczas premiery? Stare, nie znałem…

21 maja, godzina 19:00 – to właśnie wtedy zadebiutował multiplayerowy shooter Ubisoftu, XDefiant. Złośliwi mogą twierdzić, że termin ten obowiązywał wyłącznie teoretycznie – gracze skarżą się m.in. na trwające w nieskończoność logowanie, crashe oraz niedziałający matchmaking. Czy ktoś się tego spodziewał? Nie. Nikt. Ale bądźmy przez chwilę poważni – jeden z twórców gry, Mark Rubin, opublikował na X-ie post potwierdzający, że deweloperzy zdają sobie sprawę z problemów i starają się je jak najszybciej rozwiązać.  

https://twitter.com/PixelsofMark/status/1792971368629412177

XDefiant jest darmową strzelanką, której głównym trybem jest walka 6v6. W grze rywalizuje ze sobą pięć znanych z różnych marek Ubisoftu frakcji tj. Libertad z Far Cry’a 6, Zjawy z Ghost Recona, agenci Echelonu z serii Splinter Cell, hakerzy DedSec z Watch Dogs oraz Czyściciele znani z dwóch odsłon The Division. Gracze mogą zmieniać zarówno frakcje, jak i wyposażenie w trakcie rozgrywki na podobnej zasadzie, jak ma to miejsce w Overwatchu. Produkcja była wielokrotnie przekładana, a ww. problemy z logowaniem i matchmakingiem są typowymi dla gier free-to-play chorobami wieku dziecięcego.

W XDefianta (nie) możecie zagrać na pecetach, PS5 i Xboksach Series X/S. Twórcy zarzekają się, że gra będzie pozbawiona elementów pay-to-win. Wierzycie im?

Jedna odpowiedź do “XDefiant wystartował ze spodziewanymi problemami”

  1. CoD dla ubogich, nie zagrałem nawet jednego meczu, bo po prostu nie ma po co. Można pograć jak naprawdę nie ma się w co grać, ale ofc Ubi musiało zrobić jakieś klasy postaci żeby ludzie mieli na co wydawać hajs. Z bodajże 12 postaci można zagrać tylko 4…

Dodaj komentarz