19.12.2024, 12:45Lektura na 5 minut

Zakończenie kwalifikacji online do drugiego sezonu Predator Games

Zakończyły się kwalifikacje online drugiego sezonu Predator Games, które trwały od 28 października do 6 grudnia 2024 roku.


Informacja prasowa

Uczniowie szkół podstawowych i średnich z całej Polski rywalizowali w pięciu tytułach: Counter-Strike 2, League of Legends, Fortnite, Rocket League oraz Szachy. Ponad 33 000 uczestników zarejestrowało się do tegorocznej edycji, a zwycięzcy kwalifikacji wywalczyli miejsce w wielkim finale, który odbędzie się 1 lutego 2025 roku w Orlen Arena w Płocku.

Do drugiego sezonu Predator Games zarejestrowało się ponad 33 000 uczestników, co stanowi znaczący wzrost zainteresowania w porównaniu do poprzedniej edycji. Kwalifikacje wyłoniły finalistów, którzy awansowali do wielkiego finału, który odbędzie się 1 lutego 2025 roku w Orlen Arena w Płocku. Dzięki strategicznemu partnerstwu z Miastem Płock, tegoroczna edycja zyska jeszcze lepszą oprawę i znacznie większą przestrzeń dla widzów.

Rywalizacja w kwalifikacjach online była niezwykle zacięta. Uczniowie pokazali, że potrafią walczyć o swoje marzenia, a rozgrywki dostarczyły wielu emocji. Młodzi zawodnicy udowodnili, że ich pasja i determinacja są na najwyższym poziomie, a całe wydarzenie stało się prawdziwym świętem gamingu. Finały kwalifikacji każdej z gier były streamowane na kanałach znanych i lubianych streamerów, takich jak Piotr ‘izak’ Skowyrski, Damian ‘Nervarien’ Ziaja, Fryderyk ‘Veggie’ Kozioł, Bartosz Rudecki, Aleksandra Tarnowska oraz Jakub ‘Jacob’ Wrotniak. Dzięki ich zaangażowaniu i profesjonalnemu komentowaniu, widzowie mogli na bieżąco śledzić emocjonujące pojedynki, a cała społeczność Predator Games miała okazję wspierać najlepsze drużyny.

W finałach wezmą udział drużyny i gracze, którzy w kwalifikacjach zajęli czołowe miejsca:

● Counter-Strike 2 drużyny ze szkół: Technikum TEB Edukacja w Opolu i Zespół Szkół nr 1 w Wieluniu

● League of Legends drużyny reprezentujące Zespół Szkół Technicznych w Mielcu i Zespół Szkół nr 5 im. Karola Brzostowskiego w Ełku

● Rocket League - w tej grze najlepsi okazali się uczniowie z placówek: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli oraz Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Biłgoraju

● Szachy finalistami zostali gracze reprezentujący Zespół Szkół Łączności w Krakowie, Szkoła Podstawowa nr 44 im. Jana III Sobieskiego we Wrocławiu, Technikum nr 10 im. Jana Szczepanika w Łodzi oraz Powiatowy Zespół Szkół w Przodkowie

● Fortnite awansowało 10 uczniów reprezentujących placówki: Szkoła podstawowa nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Legionowie, szkoła podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Pniewach, publiczna katolicka szkoła podstawowa im. Św. Stanisława Kostki, szkoła podstawowa im. Astrid Lindgren w Dąbrowie, szkoła podstawowa nr 2 z oddziałami integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich, szkoła podstawowa nr 195 im. Króla Maciusia, społeczna szkoła podstawowa stowarzyszenia "Szkoła przyszłości", miejska szkoła podstawowa z oddziałami integracyjnymi nr 2 im. Karola miarki w Knurowie, szkoła podstawowa nr 69 im. Marii Skłodowskiej-Curie, Zespół szkolno-przedszkolny nr 4


Druga edycja Predator Games, tak jak poprzednie, jest wyjątkowa i pełna nowych emocji. Co roku rośnie nie tylko liczba graczy, ale także zaangażowanie społeczności, która wciąż się rozwija i pokazuje, jak bardzo gaming może łączyć ludzi. Projekt od początku łączy rywalizację z misją edukacyjną, oferując młodym uczestnikom coś więcej niż tylko zabawę – umiejętności, które przydadzą im się w przyszłości. Predator Games to nie tylko świetna zabawa, ale także sposób na naukę i rozwój. W tym roku po raz kolejny stawiamy na edukację i praktyczne narzędzia, które pomagają młodym graczom w nauce, w tym w tematach takich jak sztuczna inteligencja. Każda edycja wnosi coś nowego i świeżego, tworząc przestrzeń do rozwoju i świetnej zabawy, a całe wydarzenie to świetny przykład, jak gaming i edukacja mogą iść w parze. Wielkim wydarzeniem będzie finał w Płocku, który dzięki strategicznemu partnerstwu z Miastem Płock zyska jeszcze lepszą oprawę i przestrzeń, by pomieścić wszystkich entuzjastów gier. Płock stanie się na chwilę sercem gamingowej rywalizacji, a miasto, które od samego początku wspiera Predator Games, będzie doskonałym miejscem na podkreślenie wyjątkowości tego wydarzenia.


Łukasz Łopuszyński, Country Manager, Acer Polska.

Misja edukacyjna

Ponadto projekt Predator Games konsekwentnie realizuje swoją misję edukacyjną, oferując nie tylko emocjonujące rozgrywki, ale również materiały edukacyjne. W tej edycji zrealizowano m.in. materiały edukacyjne oparte na współpracy z ekspertami, takimi jak Urszula "Xirreth" Klimczak, Piotr "Izak" Skowyrski oraz Karolina Kałużyńską ze Spidor.

Wyjątkowym wydarzeniem w ramach tej edycji Predator Games był webinar dla nauczycieli pt. “2 godziny lekcyjne z AI - praktyczny przewodnik dla nauczycieli”, który w przystępny sposób przybliżył tematykę sztucznej inteligencji oraz jej zastosowanie w edukacji. Kurs został zrealizowany we współpracy z Google i Ideo Force. Celem szkolenia było wyposażenie nauczycieli w praktyczne narzędzia i wiedzę, które pozwolą im skutecznie wdrażać AI w pracy z uczniami. Na webinar zarejestrowało się blisko 800 nauczycieli, z czego niemal 400 aktywnie wzięło w nim udział, co potwierdza wysokie zainteresowanie oraz zapotrzebowanie na tego typu inicjatywy edukacyjne. Uczestnicy podkreślali, że webinar dostarczył im cennych informacji i praktycznych rozwiązań, które będą mogli wykorzystać w swojej codziennej pracy z uczniami.


Wsparcie strategiczne

Sukces Predator Games napędzają także silne partnerstwa z zaufanymi markami, które wspierają rozwój turnieju. Partnerem strategicznym jest Media Expert, jedna z największych sieci detalicznych w Polsce. Wśród głównych partnerów znajdują się również Intel oraz Microsoft, reprezentowany przez brandy Xbox i Windows 11. Projekt wspierają także takie marki jak Apart, Grześki, Reporter Young, Żywiec Zdrój Mocny Gaz, Miasto Płock, Województwo Mazowieckie, Google oraz SPiDOR – Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Gier Wideo. Patronat medialny sprawują Onet, Przegląd Sportowy, CD-Action, Respawn.pl oraz Radio ESKA, które aktywnie wspierają komunikację projektu.


Redaktor
Informacja prasowa
Wpisów722

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze