17.10.2014
Często komentowane 391 Komentarze

Zawartość CD-Action 12/2014

Zawartość CD-Action 12/2014
Avatar photo
Co tam jesień, co tam deszcz i ziąb, gdy 21.10. (we wtorek) ukazuje się najnowszy numer CDA (132 strony, 2 DVD, 15,99 zł), od którego aż bucha energią generowaną przez masę świetnych tekstów. Mamy pierwszą recenzję na świecie znanej gry, mamy ocenę 10/10, mamy po prostu masę naprawdę wartych uwagi rzeczy.

Widać, że branża już definitywnie zakończyła wakacyjne odrętwienie i włączyła drugi bieg. Szczególnie odczuwalne jest to w dziale recenzji, gdzie aż kipi od gier, na które od dawna sobie ostrzyliśmy zęby.

Zaczniemy od płyt DVD. Znajdziecie tam pełne wersje dwóch tytułów: bardzo fajnego polskiego erpega Two Worlds II oraz strategii z wątkami ekonomicznymi East India Company Designer’s Cut Gold (zawiera trzy DLC). Do tego dorzucamy pakiet przedmiotów do gry Margonem o wartości 70 zł. A dokładniej dwa takie pakiety, z których możecie sobie jeden wybrać i aktywować. (Szczegółowy opis owego pakietu, jak i reszty zawartości DVD na końcu tekstu).

A w samym piśmie?

Zapowiedzi – numer otwiera dwustronicowy tekst o Torment: Tides of Numenera. Fanom erpegów chyba nie muszę mówić nic więcej. Dwie strony poświęciliśmy też przygodówce z elementami survivalu (albo odwrotnie…) Pathologic. To nie będzie gra łatwa, miła i przyjemna. Mówimy też trochę o Mortal Kombat X, Total War: Attila, nie zapominamy o Mount & Blade II: Bannerlord, Alone in the Dark: Illumination oraz Resident Evil Revelations 2. A to oczywiście tylko te najważniejsze tytuły spośród wielu.

Bogato jest i w beta-testach. Pogrywaliśmy w najnowszych Settlersów (The Settlers: Kingdoms of Anteria), Far Cry 4, Assassin’s Creed: Rogue oraz The Age of Decadence. Po tym ostatnim autor tekstu zakrzyknął nawet „czapki z głów – RPG na najwyższym poziomie”, więc i ten tytuł polecam waszej uwadze. Beta-testów jest sporo więcej, ale się śpieszę, bo jednak w tym numerze to dział recenzji króluje.

I to widać, słychać i czuć! Zaczynamy od pierwszej na świecie recenzji Lords of the Fallen. I jak mówię „pierwsza”, to oznacza, że wcześniej ani w necie, ani w żadnym papierowym piśmie recenzji nie będzie. Będzie za to ocena 10/10 – ale dla innej gry… i nie zdradzę jakiej. Dajemy w tym numerze sporo ocen 9 i 8+, ale żeby nie było, że wyłącznie słodzimy, to jedna z Wielkich Gier dostaje porządny łomot – pasek z jej wadami i usterkami jest tylko nieznacznie krótszy od tego w recenzji najnowszych Simsów. A teraz już zaczynam wyliczankę, bez żadnego komentarza, bo te tytuły mówią przecież graczom wszystko: Obcy: Izolacja, Zaginięcie Ethana Cartera, Śródziemie: Cień Mordoru, Forza Horizon 2, Borderlands: The Pre-Sequel, FIFA 15, Bayonetta 2, Quake Live, DriveClub, NHL 15, Twierdza: Krzyżowiec II. Czyż to nie brzmi imponująco? Starczyłoby na obdzielenie 3-4 edycji CDA, a tu to wszystko (plus pominięte tytuły, a jest ich multum) w jednym numerze. Zaiste, idą święta!

Dla tych, co lubią publicystkę, też przygotowaliśmy sporo smacznych kąsków. Ucieszą się fani e-sportu, bo mają drugą część tekstu „Fragów i igrzysk”. W cyklu Wielcy Branży sylwetka Hidekiego Kamiyi, czyli „ojca” m.in. Bayonetty i Devil May Cry, który lubi płynąć pod prąd. „Mieczem i kodem” to przegląd gier, które uczą programowania – tzn. tworzenia algorytmów, używania podprogramów, pętli itd. A przy okazji pozwalają się świetnie bawić – nie tylko na PC, ale i na smartfonach, tabletach itp. Dla fanów retro Smuggler stworzył kolejny tekst o najlepszych grach na ZX Spectrum.

Czas na felietony – Papkin marzy o grach, które będą go traktować poważnie, czyli skopią mu tyłek. Smuggler (czyli ja) zachwala książkę SF „Player One”, a Monk wykorzystuje anulowanie gry Titan do refleksji na temat kondycji i przyszłości Blizzarda. A MQc wzdycha, że dałby dychę Skyrimowi. W Grach Wiecznie Żywych szaleją asasyni. Najpierw poznamy kulisy narodzin cyklu AC (wiecie, że pierwszą ofiarą pierwszego asasyna był sam Książę Persji? Serio!). Potem porozmawiamy na śliski temat – jak się ma gra do realiów i prawdy historycznej – a na koniec przekonamy się, że faceci w charakterystycznych kapturach żyją nie tylko w grach, ale i komiksach, książkach, filmach itd. Oczywiście, jak co miesiąc, powtykamy branży nieco szpil.

W dziale sprzętowym mamy megatest tabletów. Można wydać 250 zł i kupić niezły sprzęt, można wydać pięć razy więcej i nabyć badziewie – dlatego warto ten tekst poczytać. Przeczytacie też o Windowsie 10 – system zapowiada się całkiem obiecująco. Są również testy dwóch najnowszych (i najszybszych) kart Nvidii (GF GTX 970 i GF GTX 980) oraz ogromnego monitora panoramicznego (Allor płakał, jak odsyłał). Opisaliśmy też myszki dla graczy, dwa kolejne „Ajfony” oraz zaskakująco dobry i zaskakująco tani smartfon Asus Zenfone 5.

Na deser – Na Luzie i Action Redaction, inaczej być nie może.

O zawartości płytek za dużo rozpisywać się nie będę: są dwa pełniaki (Two Worlds II PL, East India Company Designer’s Cut Goldz trzema DLC, kody na itemy do Margonem (tadam!), kilka dem, sporo gier freeware, modulator, zwiastuny, gameplaye, e-booki i masa innych rzeczy, która powinna zainteresować graczy.

Krótko mówiąc: 21.10., wtorek, 15,99 zł. Do zobaczenia przy kioskach i salonach z prasą!

################SPIS TREŚCI###############

Info

W produkcji

Torment: Tides of Numenera

Pathologic

Mortal Kombat X

Total War: Attila

Moon Hunters

Firefly Online

Gigantic

Mount & Blade II: Bannerlord

Never Alone

Alone in the Dark: Illumination

Resident Evil Revelations 2

Już graliśmy

The Settlers: Kingdoms of Anteria

Far Cry 4

Assassin’s Creed: Rogue

The Age of Decadence

Shadow Realms

The Long Dark

Strife

RECENZJE

Lords of the Fallen

Zaginięcie Ethana Cartera

Śródziemie: Cień Mordoru

Forza Horizon 2

Borderlands: The Pre-Sequel

FIFA 15

Bayonetta 2

Quake Live

Driveclub

Obcy: Izolacja

The Legend of Heroes: Trails in the Sky

NHL 15

Train Fever

RuneScape: Lost City of the Elves

Gauntlet

ArcheAge

Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara

Wrack

Flockers

Twierdza: Krzyżowiec II

Publicystyka

Fragów i igrzysk! cz. 2

Wielcy Branży: Hardkor na dobre i na złe

Mieczem i kodem

The best of ZX Spectrum, odcinek 2

Felieton: Za moich młodych lat

Felieton: Player One

Felieton: Tytan na glinianych nogach?

Dałbym dychę: Skyrim

Gry Wiecznie Żywe:

Ząbkowanie Altaïra

Uzgodniony zestaw kłamstw

Poza głównym nurtem

Szpile

technologie

Info

MEGAPORADNIK

Tablety A.D. 2014 – jaki kupić, by nie żałować

Testy

Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming

Monitor ultrapanoramiczny

AOC U3477PQU

Asus Strix GeForce GTX 980

Mysz Roccat Tyon

Mysz Asus Gladius

Apple iPhone 6 16 GB

Apple iPhone 6 Plus 16 GB

Smartfon Asus Zenfone 5 A500CG

trendy

Windows 10 Technical Preview

INNE

Na Luzie

Action Redaction

Prenumerata

Zawartość DVD

##################################Zawartość DVD

PEŁNE WERSJE

Two Worlds II PL

East India Company Designer’s Cut Gold

DEMA

A Rite from the Stars

Avenging Angel

Caffeine

Kingdom Tales 2

Lego The Hobbit

FREEWARE

0 A.D

Cadence

Domi Bellique

Dreaming Mary

From Hell’s Heart

Maximum Velocity

Pong Breaker

Project Lockdown

Space Radiance

Sunrider First Arrival

The Midnight Game

Tobias and the Dark Sceptres

Voxinvader

GRY RODZINNE

Amazon Adventure

Galaxy 81

Magic Academy

MODULATOR

Mody do Two Worlds II

GAMEPLAYE

Bayonetta 2

Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara

Śródziemie: Cień Mordoru

GALERIE

Quake Live

Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara

NA LUZIE

Obrazki i animowane GIF-y

Marek Lenc

BONUS

ActionMag

Esensja

FAQ – wersja 3.3.1

Tapety

E-BOOKI

Projekt Grunwald

Świt nr 5

Cień pod stopami

URODZINY CD-ACTION

Pod ostrzałem – Smuggler

Trailery

Two Worlds II PL

Gatunek: RPG

PEGI: 16

Producent: Reality Pump Studios

Wersja PL: napisy

Ocena w CDA: 7 (12/2010)

Multi: do 8 osób online

PC: XP/Vista/7, CPU dwurdzeniowy 2 GHz, 2 GB RAM, GF 8800

Two Worlds II to gra znacznie lepsza od pierwowzoru. Oferuje ogromny otwarty świat, ponad 300 nieliniowych questów, niezły system walki w zwarciu, zasięgowej, magicznej, a ponadto – jakby tego było mało – niezrównany crafting broni, eliksirów, czarów. Wszystko to przekłada się na nawet 70 godzin zabawy w stylu bardzo podobnym do tego z gier serii The Elder Scrolls. A przecież jest też odrębny tryb multiplayer z zupełnie innym bohaterem!Bardzo dobre pozostają także oprawa graficzna i udźwiękowienie Two Worlds II. Twórcy przesadzili wprawdzie z HDR-ami i rozświetleniami, ale zdarzają się miejsca, które naprawdę potrafią zachwycić. Na plus zaliczyć również należy dialogi.

Uwaga, gra wymaga konta i klienta Steam.Przy pierwszym uruchomieniu niezbędna jest jednak dodatkowa aktywacja na stronie producenta. Na szczęście całą procedurę pozyskania i użycia wymaganego kodu bezboleśnie przeprowadza sam Steam.

##################

East India Company Designer’s Cut Gold

Gatunek: ekonomiczna/taktyczna

PEGI: 16

Producent: Nitro Games

Wersja PL: brak

Ocena w CDA: brak

Multi: do 2 osób lokalnie lub online (tylko bitwy)

PC: XP/Vista/7, CPU dwurdzeniowy 1 GHz, 1 GB RAM, GF 6600/AMD X1800

Pierwsza gra studia, które dało światu Commandera: Conquest of the Americas, w rozbudowanej i poprawionej wersji z 2012 roku, zawierającej m.in. scenariusze pirackie oraz bitwę pod Trafalgarem. Wbrew tytułowi, oznaczającemu Brytyjską Kompanię Wschodnioindyjską, pozwala kierować siłami aż ośmiu potęg morskich XVIII i XIX stulecia, w tym także Danii, Szwecji i Świętego Cesarstwa Rzymskiego (Narodu Niemieckiego). East India Company Designer’s Cut Gold toczy się przy tym na dwóch płaszczyznach. Strategiczne decyzje ekonomiczne podejmowane są na mapie świata. Tam wytyczane są szlaki handlowe, odbywa się dyplomacja we wszelkich jej przejawach i zachodzi szeroko pojmowany handel (z łupiestwem włącznie).

Drugą warstwę stanowią taktyczne bitwy morskie w pełnym 3D z cyklem dobowym. East India Company oferuje przy tym 11 typów statków i okrętów – od szkunera po liniowiec – oraz możliwość stworzenia i poprowadzenia starć nawet 20 flot.

Uwaga, gra wymaga konta i klienta Steam.

Pakiet itemów do gry Margonem

Do wyboru jeden z dwóch pakietów, każdy o wartości ok. 70 zł.

  • 15 Smoczych Łez, 15 Smoczych Run, outfit na stałe, kupon na wyczerpanie, błogosławieństwo [5 użyć], 250 000 sztuk złota, zwój orzeźwienia [5 użyć], plecak poszukiwacza przygód [20 miejsc], mikstura lecząca 200 000 punktów życia.
  • 15 Smoczych Łez, 15 Smoczych Run, outfit na stałe, kupon na wyczerpanie, błogosławieństwo [5 użyć], ulepszenie broni, zwój wywołania depozytu [10 użyć], talizman przywracający do życia, zwój orzeźwienia [10 użyć].
  • Kody mają ważność do 31 grudnia 2014 włącznie.

    Uwaga: jedno konto – jeden kod.

    391 odpowiedzi do “Zawartość CD-Action 12/2014”

    1. @jabberjaw – Dziubasku, troszke innym tonem PROSZE. A jesli uwazasz, ze moj poziom decyzyjnosci siega scislego zarzadu Bauera i to byc moze nawet nie polskiego, to czuje sie zaszczycony, ale zmartwie cie – w hierarchii korpo jestem tak powiedzmy sierzantem, a ty chcesz zebym zadecydowal o ataku calej armii. Wiec moze pisz na adres Motorowa 6, Warszawa, prezes Bauera, i przedstaw mu swoja wizje rozwoju CDA a nie gledz mi tutaj. bo marnujesz i moj i swoj czas.

    2. @KMyl – zapytaj Korwina, on zna odpowiedzi na wszystkie watpliwosci swoich wyznawcow. 🙂

    3. Wydaje mi się, że 10/10 mogła zgarnąć Bayonetta 2. Nikt nie typuje tej gry do najwyższej oceny (pewnie dlatego, że mało kto tutaj ma WiiU), ale w mojej opinii ma na to największe szanse spośród wymienionych w zapowiedzi numeru.

    4. @Smug Szkoda miałem cie za Generała sztabowego 🙂 Na papierku powoli umieracie ale z portalu możecie zrobić coś naprawdę interesującego ja naprawdę nie mam nic do was tylko porostu widzę jak od ostatnich paru lat lecicie na sentymencie tych co was kupują Berlin walczy jak tygrys ale go gaszą 🙂 naprawdę wymagacie kogoś z pomysłem transfuzja może jakiejś nowej krwi 🙂 polecam bo twoje docinki staja się nudne po 15 latach co byś nie robił papciu Chmielu 🙂

    5. Nikt do czytania moich postow etc. JESZCZE nie zmusza, wiec nie rozumiem twego masochistycznego udreczania sie nimi. I w jednym poscie cie bawie, w drugim nudze, jakas choroba dwubiegunowa, czy co?|A poza tym zycie jest zyciem, mozesz miec wielkie plany ale jesli twoje szefostwo ma inne, to… sam wiesz co. Poki co pchamy ten wozek i tyle.

    6. No i za taka odpowiedz dziękuje …oby do 20 dopełnię z wami biblioteczkę tego co nie ogram na konsoli czy pc serio po tylu latach pozostaje tylko zal że nie dajecie tak czadu jak kiedyś… no to popylajcie z tym wózeczkiem oby do 20 XD

    7. Jaberjew 😉 weź zluzuj gatki.

    8. A moze i 25? A czemu by i nie 30? Optymista cza byc 🙂 Jak mowil Ford „jesli myslisz, ze wygrasz, albo myslisz ze przegrasz – za kazdym razem bedziesz mial racje”. Krotko moiwiac duzo zalezy od nastawienia… A my razno zapierniczamy z wozeczkiem, bo najwazniejsze to gonic kroliczka. Carpe diem!

    9. O mamo do 30 to pewnie jedyny papier co zostanie to ten do D… 😛 Optymistycznie zakładając 🙂

    10. Telewizja nie zabila radia, radio nie zabilo ksiazki. Papier jest w odwrocie, ale smiem watpic zebysmy calkowicie juz za 12 lat przeszli na elektroniczne srodki przekazu. za 30 lat – mozliwe, ale to juz nie bedzie raczej moje zmartwienie.

    11. Jejka, tak naprawdę to tylko redakcja CD-Action i wydawca wiedzą, czy czasopismo to jest na spadkowej, czy też ta średnia sprzedaż w wys. ok 90 tys. egzemplarzy jest wystarczająca by wydawca był zadowolony, a redakcja mogła być pewna o swe posady i zarobki (pewnie niemałe). Jak ludzie zaczną się odwracać od CD-A, to spadnie sprzedaż, a po kilku kiesiącach takiej klapy pewnie wydawca już by interweniował…

    12. @Smuggler | |Not even funny. |Może przyhamuj troszeczkę ze swoim „humorem”, albo go podstrugaj, lub chociaż zachowaj na posty typu „kupjona recenzja!!!!!1eleven” bo później znowu skończy się tym, że jak ci odpowiem to walniesz jakieś farmazony doprawione literówką i trzeba będzie czyścić komentarze… Żem nie zrobił wtedy screena na pamiątkę, ajajaj :/

    13. Nie żebym robił za jakiegoś przeciwnika papierowego przekazu ale ostatnie 3 książki to na tablecie oczytałem co to się porobiło XD

    14. @KMyl – wyczuwam czyjs bol… glowy. Taki post wysmazyc na 1 moje zdanie, oj, oj, cisnienie wzroslo i w ogole. Zluzuj poslady bo ci jakas zylka peknie i Korwinowi poparcie spadnie. A tego bys przeciez nie chcial. @inferiis – naklady/sprzedaz CDA sa powszechnie dostepne w necie, wystarczy poszukac. W 2013 srednio sprzedawalo sie 85K miesiecznie.

    15. A ja wiekszosc ksiazek kupilem i czytalem na czytniku e-bookow, bo to po prostu wygodniejsze – w domu nie bardzo mam gdzie kolejne tomy uoychac, a wziac z soba na wakacje cala biblioteke – bezcenne. Co nie zmienia faktu, ze takiego Tolkiena i tak mam i bede miec na polce i bede go czytal tylko w tej formie, bo jednak coz to za radocha trzymac w lapie solidny, gruby tom i czuc zapach papieru… Zaprenumerowalem sobie tez e-wydanie pewnego tygodnika… i po tygodniu grzecznie polecialem kupic go w kiosku…

    16. …bo jednak na e-papierze to nie to samo, a na tablecie jakos niewygodnie. Na szczescie prenumerata tylko 3-miesieczna wiec jakos odzaluje. 🙂

    17. @Smugglerze, a czy Wy jako tworzący CD-Action macie płacone od sprzedaży, czy macie swoje stałe wynagrodzenia?

    18. Sie rozumie panie Smug 🙂 Tolkiena też mam na półce standard no i moje ulubione powieści Anne Rice Poe i Lovecrafta 🙂 Niestety łatwiej ich zabrać na wakacje w tablecie niż wszystkich razem w papierowej wersji 😛

    19. @nferis – a co Ci do tego? Licz swoje dutki, cudze zostaw w spokoju.

    20. @Shmehr – ja nie pytam się ile zarabiają, bo to zapewne jest też uzależnione od stażu i stanowiska w redakcji, tylko o sam mechanizm, o tę zależność lub brak zależności. I nie musisz się tak unosić, ja grzecznie pytam.

    21. @ inferiis – nie, placa nam po prostu umowione pensje, ale sprzedaz ma przelozenie na roczna premie. I to jest dobry uklad, bo naprawde nie chcialbym sie zastanawiac czy kupic sobie np. wczasy w czerwcu, bo numer cos kiepsko schodzi i moge dostac mala pensje czy nie.|@jabberjaw – no o tym wlasnie mowie – elektronika jest poreczna, ale jednak co papier to papier. Poki zyja ci, co wiedza jak pachnie swiezo zakupiona ksiazka – papier bedzie zyl.

    22. Rozumiem…A jeśli chodzi o pełniaki, to czy decyzję o wyborze podejmuje wasz Naczelny, podejmujecie ją razem, czy też może to inny proces, tak naprawdę od Was niezależny?

    23. To akurat lezy w zakresie dzialan redakcji, choc mozemy dzialac w ramach budzetu ustalonego przez wydawnictwo. Czyli: macie tyle kasy na miesiac i sami wiecie najlepiej na co ja wydac, zeby czytelnicy byli zadowoleni, my sie nie wtracamy. A sam wybor wyglada tak „hej, firma X jest zainteresowana sprrzedaza pelniakow na cover – zrobcie liste gier, ktore chcielibysmy miec”. Robimy, wysylamy, firma mowi „te wam mozemy sprzedac, tych nie, a te ewentualnie moze za rok”, TO siadamy i kombinujemy ile mozemy dac…

    24. …za konkretny tytul. Oni mowia, ze za malo 🙂 , to sie targujemy, czasem cos dorzucimy, czasem nie, potem sie ustala w jakim terminie dana gra moze byc puszczona w pismie, podpisuje sie umowe, placi sie kase, oni wysylaja mastery etc. To tak w wielkim skrocie, bo czasem negocjacje trwaja z pol roku… i nic z ineresu nie wychodzi.

    25. Moja szklana kula coś tak mówi, że „dychę” dostanie Middle-Earth: Shadow Of Mordor lub Forza Horizon 2 🙂 .

    26. Zrob jej update software albo skalibruj, czy cus…

    27. @Smuggler aż dziw że ty jeszcze tu jesteś i odpowiadasz czytelnikom wielki szacunek dla ciebie za dzisiejsze odpowiedzi i za ta rozmowę z inferisem bardzo fajnie sie czyta to jak dzialacie w pracy moze jakis artykulik w cda na temat tego jak zdobywacie fundusze i jak je wydajecie na kolejne covery w CDA fajnie by sie poczytalo nie tylko o tych pseudo grach co teraz wychodza ale o pracy ludzi z branzy recenzenckiej o calym tym walczeniu o jakas fajna gre do kolejnego cda

    28. Widszisz, zeby artykul byl ciekawy, to musi bazowac na konkretach, a konkrety sa objete tajemnica sluzbowa. To co fajnie sie czyta w poscie, rozwleczone na strone na zasadzie „powiedzmy, ze mamy X kasy i zglasza sie firma Y i mowi…” to by sie juz tak dobrze nie czytalo. Poza tym to jest nudne i zmudne tak naprawde. a k0nkretow ile kosztuje pelniak nie bede mogl podac.

    29. No proszę, czyli sami wydawcy się do Was zgłaszają? A ja myślałem, że to wy błagacie np. CENEGĘ, by wam opyliła grę na pełniaka 🙂 To idąc Twą wypowiedzią Smugglerze, czasem macie rozpisane i przygotowane pełniaki na wiele miesięcy wprzód?

    30. Rozumiem co nie zmienia faktu że fajnie było by poczytać o was dla odmiany 🙂 Fajna opcje która ubiliście to był gamewalker mozna po wypowiedziach sie posmiac i odrobine wejsc w wasze podejscie bardzo mi tego brakuje kurcze po takich wieczornych gadkach wychodzi z czlowieka to jak bardzo zalezy jednostkom na pewnych aspektach i po mimo roznicy zdan czlowiek rozmawia na poziomie o pismie z ktorym spedzil lwia czesc zywota bynajmniej ja 🙂 rany jak te latka leca …nostalgia dobija ehh

    31. Zapowiada się najciekawszy numer od kilku miesięcy. Pełniaki może trochę średnie, ale z drugiej strony – pewnie wypróbuję East India Company. Więc super 🙂 .

    32. Można przestać się zastanawiać, 10/10 dostała Bayonetta 2.

    33. Moje brzucho mówi ,że 10 dostanie obcy albo zaginięcie ,a po dupie dostanie Cień mordoru

    34. Czuje, ze bedzie siwy dym we wtorek :] I to podwojnie siwy…

    35. Uff przebrnalem przez wszystkie komentarze od mojego ostatniego posta:). Tez bardzo tesknie za Gamewalkerem i tez zauwazam stagnacje pisma, czytam i regularnie kupuje od 1998, troszke juz jest:P. Wychodzi na to ze oceny beda tak mega nieprzewidywalne, szczeki beda zbierane z podlog

    36. Mnie bardzo boli fakt, że Lords of the Fallen jest wykluczone z grupy potencjalnych tytułów 10/10 ;____;

    37. Dziesiątkę dostanie FIFA 15, po rzyci zgarną Forza 2 i Krzyżowie 2, a Izolacja, Mordor i Carter od 8 do 9. Reszty przeznaczenia nie znam, gdyż skończyło się już działanie krakwy 😉

    38. Lords of the fallen 9/10 Śródziemie cień mordoru 9/10 lub 10/10 obcy izolacja łomot lub 8, 5/10 fifa 15 9/10 ale i tak uwazam że największy łomot dostanie driveclub

    39. Dychę dostała Bayonetta 2.

    40. Jeśli Forza ma takie mikrotransakcje jak ostatnio, to pewnie ocena będzie znowu adekwatna. Osobiście stawiałem, że to Bayonetta 2 dostanie dyszkę, ale Berlin mówił gdzie indziej, że to nie on dał 10, a wątpię żeby kogoś innego do niej dopuścił.

    41. Fajnie kolejan część Two Worlds do kolekcji, ciekawe jak wypadnie Lords of the fallen. Oby „jedną z Wielkich Gier która dostaje porządny łomot” nie był Obcy: Izolacja.

    42. Panowie, jak wy możecie obstawiać 10/10 dla Shadow of Mordor? Przecież to jest zwykła krzyżówka AC z Batsem i w żadnym razie nie przewyższa poziomem w/w gier. Dobrze wiem, że CDA zdarzają się wpadki z „dyszkami” (ME3), ale bez przesady. Najpewniejszy traf to Bayonetta 2, bo „oni złych gier nie robią”, ale liczę po cichu na Obcego, zapowiada się smakowicie. 😉

    43. Trochę szkoda, że brakuje recenzji Endless Legend. Ciekawe jak ją oceniliście. Moim zdaniem to świetna gra. W kolejnym numerze czyli można się spodziewać recenzji dwóch turówek. 🙂

    44. Dlaczego nie ma recenzji The Evil Within a jest Lords of the Fallen ktoś moze mi wyjaśnić ?

    45. 10 Bayonetty albo The Legend of Heroes: Trails in the Sky (jeśli jest). Po ogoniastym tyłku dostanie Alien: Isolation, klimat Obcego jest ale AI, animacje twarzy, voice acting i interakcja z otoczeniem najwyżej średnie.

    46. @Sallin – bo jedna gre dostalismy na czas a inna nie?

    47. @ VenomsssZoR – ja tam wcale dychy dla ME3 nie uznaje za wpadke.

    48. Kij z recenzjami, chociaż zawartość CDA świetna, jak i TW 2 na płycie, to Pod ostrzałem – Smuggler!!! Czy wreszcie się czegoś dowiemy? XD Pewnie i tak będzie bez zdjęcia a materiał filmowy rozmazany 😛

    49. Shadows of Mordor może i jest krzyżówką Batmana z Asasynem ale przyjemniej gra mi się we Władcę Pierścieni jak w Netoperka ( oczekiwania względem kolejnej odsłony Człowieka Nietoperza bardzo wzrosły 🙂 ). Jak dla mnie 10/10 . Obcego jeszcze nie odpaliłem a co do adnotacji o wpadce z ME3 to tej grze nawet należy się 11/10 bo takiej gry (trylogii) już w najbliższym czasie nie będzie. Obym się mylił 😉 Kolejny numer zapowiada się smakowicie a co najważniejsze, kolejne ponad 100 stron do poczytania na tronie 😉

    50. Ciekawe zauważyłem dziś że kody z płyt tych kiedy drukarnia „nawaliła” działają z kodu UPLAY (miał być FC3BD) jest Alan Wake American Nightmare, a drugi na STEAM (Dogfight 1942) jest Alien Rage Unlimited. Czyli kody można sprzedać 🙂

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *