Znamy wymagania Call of Duty: World at War!

Producent Call of Duty: World at War w momencie rozpoczęcia prac nad projektem poinformował, że gra tworzona jest na silniku z poprzedniej odsłony Call of Duty. Cechuje go nie tylko generowie pięknej oprawy graficznej i realistycznej fizyki, ale również niskie wymagania sprzętowe. Treyarch, producent nowego COD, podał na oficjalnej stronie internetowej gry specyfikację pozwalającą posiadaczom blaszaków uruchomić program. Na pierwszy rzut oka widać, że wymagania są nieznacznie większe od tych z Call of Duty 4. Mimo to nie powinny przestraszyć graczy.
Premiera Call of Duty: World at War w wersjach na PC, Xboksa 360, PS3 oraz Wii odbędzie się jeszcze w tym roku. Na razie konkretna data nie jest znana.
Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Znamy wymagania Call of Duty: World at War!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
// Może u mnie ruszy 😀
// Wymienię kartę i gierka będzię śmigać 🙂
// Mi pujdzie spokojnie, już się nie mogę doczekać !!!!
good cod 5 // jak grałem cod 4 to pewnie to też zagram oby !!
// Ja mam procesor AMD 64 3000+, niby nie spełnia minimalnych wymagań ale przy GoW_ie miałem tan sam problem a gierka ruszyła na średnich detalach, więc nadzieja pozastaje 🙂 reszta sprzętu to 1 GB RAM GF6600GT 128mb.
// No, już myślałem że to nie na mojego blaszaka.
// Ja mam procesor ADm 5200+ to pójdzie na luzie.Na szczęście gra ma małe wymagania sprzętowe.Lepiesj żeby CoD 5 był dłuższy od 3 godzinnej 4
// 3 godzinnej? To na jakim poziomie trudności ty grałeś? 😉
ocb // 512 RAMu? O co chodzi?!