Anthem: BioWare zapewnia, że doświadczeni gracze nie będą się nudzili [WIDEO]

Anthem: BioWare zapewnia, że doświadczeni gracze nie będą się nudzili [WIDEO]
Życie zaczyna się po trzydziestce.

EA ma bardzo ambitne plany i do końca marca zamierza sprzedać od 5 do 6 milionów kopii Anthem. Aby tak się stało, gracze muszą mieć pewność, że po zaliczeniu głównego wątku fabularnego nie będą umierali z nudów. Opublikowane jakiś czas temu filmiki prezentowały co prawda walkę na maksymalnym poziomie postaci, ale nie odpowiadały na pytanie, po co w ogóle mielibyśmy wówczas ruszać się z bazy. Najnowszy zwiastun wskazuje, że na trzydziestopoziomowych herosów czekają między innymi tutejsze odpowiedniki lochów (Strongholds), a także zadania dzienne, tygodniowe i miesięczne. W wolnych chwilach można zająć się zwiększaniem reputacji u różnych stronnictw, a tym samym odblokować dostęp do unikalnych przepisów craftingowych. Chętni mogą poświęcić się zdobywaniu przedmiotów kosmetycznych w tym wzorów malowania i fikołków wyczynianych przez bohaterów po udanej misji.

17 odpowiedzi do “Anthem: BioWare zapewnia, że doświadczeni gracze nie będą się nudzili [WIDEO]”

  1. Życie zaczyna się po trzydziestce.

  2. Pozwolę sobie powątpiewać w obietnice producenta. Anthem jest śliczny i dobrze się weń gra, ale już demo pokazało, że samotnicy po kilku godzinach zanudziliby się na śmierć, a nawet w grupie naprawdę ciekawie robi się dopiero podczas rajdu. I tutaj zaczyna się problem, bo 3 (słownie: TRZY) rajdy na krzyż w całej grze to kpina i nie wierzę, że jakikolwiek substytut tychże będzie choć w połowie tak angażujący. Co więcej, wielu zapowiadanych elementów Anthem (chociażby „shaper storms”) zabraknie na premierę.

  3. A strongholdy nie są raczej dungeonami? Bo gdzieś mi się obiło o uszy, że takich rajdów z prawdziwego zdarzenia chwilowo nie będzie.

  4. Zadania dzienne i tygodniowe, zwiększanie reputacji u danych stronnictw, odblokowywanie blueprintów i przedmiotów kosmetycznych, raidy. To i wiele więcej jest już od lat wiecie gdzie. 🙂

  5. A mnie zawsze zastanawiało – dlaczego w tego typu grach jest jakiś limit poziomów (zwykle właśnie ten 30 lvl)? Dla mnie samego możliwość ciągłego rozwoju, zdobywanie kolejnych poziomów, już samo w sobie jest jakąś zachętą do grania. A tak osiągniesz ten maksymalny poziom, skończysz główny wątek fabularny i musisz zacząć kombinować co tu robić dalej. Zupełnie tego nie rozumiem, ale pewnie też dlatego nie jestem odpowiednim odbiorcą tego typu produkcji :/

  6. Jak demo mi się podobało i czekam na tę grę to… jakoś mało tego end game.

  7. Fallschirmjager 7 lutego 2019 o 13:50

    Nie, nie kupuję, za bardzo kojarzy mi się z Mass effect Andromeda i jego walką. Wygląda (mechanika) jak borderlands z lataniem.

  8. Pograłem godzinę – latanie i poruszanie się mechami super, całą reszta nudna i nijaka, zostawić mechy zeskrobać całą resztę i zrobić na tej podstawie jakąś porządną grę akcji singleplayer i mielibyśmy hit.

  9. +Fallschirmjager w sieci krąży plotka, że Bioware początkowo miało tworzyć Anthem jednak projekt czasowo wstrzymali a skoncentrowali się w pierwszej kolejności na produkcji Mass Effect: Andromeda w każdym żadnych z tych gier nie wyszła dobrze co najwyżej średnio.

  10. Kolejnym ciosem dla sprzedazy Anthema moze byc niespodzianka w postaci Apex Legends. Nikt sie go nie spodziewal, a tu bach i pojawil sie darmowy tytul stawiajacy na walke trzyosobowych teamow. Czesc osob myslacych o zakupie Anthema moze nsgle zmienic zdanie skoro dostali taki prezent tuz przed premiera nowej gry Bioware.

  11. A zrobią coś z umieraniem z nudów podczas przechodzenia głównego wątku fabularnego?

  12. @Tesu,|Za Apex Legends stoi EA, czy to niezależny projekt Respawn’a? |Jeśli stoi EA, to kolejny kosmiczny błąd z wypuszczeniem go w najgorszym możliwym momencie. Co przez to rozumiem? Władowali masę kasy w Anathema, teraz ładują w jego promocję, zamiast skupić całą parę przez najbliższe 1,5 – 2 miesiące na promowaniu właśnie Anathem – robią mu konkurencję jakby nie było wypuszczając Apex. Podobnie było z wypuszczeniem T2 pomiędzy premierami Batllefielda i Call of Duty. Totalnie nieprzemyślana strategia.

  13. Kiedy twórcy upychają na siłę do gry kolejne ilości szablonów pościąganych z innych tytułów, możesz być pewien, że pozbawiając tytuł tych wszystkich zapychaczy, gra nie obroni się swoją treścią, ponieważ nic tam nie ma. Oglądając powyższy materiał nie sposób nie odnieść wrażenia, że to kolejny nudny zlepek tych samych pomysłów, które ambitnie reklamuje się jako nową grę, a ponieważ to EA to życzę im kolejnej spektakularnej porażki.

  14. @Dantes|Bzdura, za Andromedę odpowiadało zupełnie inne studio, niemal zupełnie niezwiązane z „głównym” BioWare.|@Xellar|O tym samym pisałem kilka dni temu. W posunięciach biznesowych EA coraz wyraźniej widać narastającą panikę wywoływaną presją inwestorów oraz niewspółmiernymi do oczekiwań wynikami finansowymi. Głupi ruch goni kolejny, jeszcze głupszy, a tworzenie wewnętrznej konkurencji dla, nie bójmy się tego stwierdzenia, najważniejszej premiery wydawcy od lat, to już szczyt wszystkiego.

  15. @Xellar|Nie wiem, czy to niezalezny projekt Respawna, ale EA jest jego wydawca i pobiera sie go z Origin, wiec na jedno wychodzi. Zbieznosc czasu premier obu gier moge sobie tlumaczyc tylko tym, ze EA nie wierzy w osiagniecie prognozowanej sprzedazy Anthema i postanowilo wczesniej wypuscic Apex Legends. Inny powod to ten, ze rok fiskalny konczy sie z koncem marca i do tego czasu EA chce maksymalnie wydoic AL, zeby na podsumowaniu finansowym 2019 miec wyzsze cyferki.

  16. No to już wiem, że nie kupuję. Brat gra w Warframe od ponad 5 lat i to nie moje klimaty. |Choć pewnie znajdą się różnice, wszystko co wymieniono jako „zajęcia po trzydziestce”, występuje w Warframe i na pewno nie jest to przypadek. Tamto community jest jednak dość zżyte więc wątpię, że znajdą oprócz tych fanów gatunku 5 – 6 mln które KUPIĄ Anthema. Pozostaje mieć nadzieję, że to nie wpłynie na serie DA i ME.

  17. @Skry|Jak ma wplynac na Mass Effect, skoro pare miesiecy po premierze rozczarowujacej Andromedy EA oglosilo, ze ta seria trafia do kostnicy i nie planuje jej dalej rozwijac w najblizszej przyszlosci?

Dodaj komentarz