Battlefield 3: Kto zgasił słońce? Mod usuwający światło słoneczne z dziennych map [WIDEO]
![Battlefield 3: Kto zgasił słońce? Mod usuwający światło słoneczne z dziennych map [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/71da3fd6-7c9c-45a3-92d3-792c2acc5026.jpeg)
Bez światła słonecznego świat byłby zgoła inny. Dowód? Stworzony przez Kiwdoga mod, który… „wyłącza” słońce na dziennych mapach w Battlefieldzie 3. Dzięki temu jedynym źródłem światła są wybuchy, latarnie i ogień z broni palnej. Nadaje to zupełnie nowego wymiaru produkcji DICE.
Mod dostępny jest – z oczywistych względów – tylko na prywatnych, a nie rankingowych serwerach Battlefielda 3. Oto filmy prezentujące „nocną” modyfikację:
#1:
#2:
Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Battlefield 3: Kto zgasił słońce? Mod usuwający światło słoneczne z dziennych map [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Światło słoneczne to bardzo ważny element naszego życia – bez niego postrzegany świat byłby zgoła inny. Dowód? Stworzony przez Kiwdoga mod, który… „wyłącza” słońce na dziennych mapach w Battlefieldzie 3. Dzięki temu jedynym źródłem światła są wybuchy, latarnie i ogień z broni palnej. Nadaje to zupełnie nowego kształtu produkcji DICE.
Tego brakuje w BF-ie. Po to ludzie macie latarki w broniach, by z nich skorzystać w taki sposób! 😀
Właśnie brakuje prawdzie nocnej mapy jak z ARMA2. Gdzie trzeba by było używać noktowizora, latarka zdradzały by z daleka pozycje, źródła światła były by do zniszczenia. A tak mamy jedynie Autostradę do Teheranu która dzieje się w pełni o północy. Może kiedyś lub gdyby były narzędzia do modów.
jakis przykladowy serwer z tym modem ?
Pomysł fajny, ale efekt jest taki sobie. Jasny dym wygląda śmiesznie na czarnej jak noc mapie, przydałoby się przerobić dzienne mapy na nocne, ale z odpowiednio rozstawionymi reflektorami i innymi źródłami światła.
Panie premierze, jak tu grać?
Bardziej przypomina to zabawę w ciuciubabkę niż, prawdziwą noc jak tą z Autostrady w Teheranie.
Dodałbym jeszcze odpowiedź dlaczego, bo nikt się nie zastanawiał. Otóż gościu wyłączył Słońce, jednak powinien włączyć Księżyc i gwiazdy by efekt był prawidłowy.
@HeadShotRocks bo baardzo ”prawdziwa” jest noc na mapce Autostrada do Teheranu taaa,za jasno,wszystko widać,na tej mapce właśnie powinna się przydać latarka i noktowizor a tak to to jst zbędne…
Niby ok, ale dlaczego dym jest widoczny w takich warunkach jakie pokazano na początku filmu?
Sir i see shit here…
@ShadowNinja – bo dym należy do rodziny cząsteczek a ich się w obecnych grach nie cieniuje (tylko zaawansowane silnik pozwalają na coś takiego, choć myślałem że Frostbite 2 też)
MOD, prywatny serwer ocb???
@burakgalazka Jak by mapa była przygotowana na efekty prawdziwej nocy (czarnej jak w d…e) to miał byś cieniowanie. tu tekstury i efekty są pod mapę dzienną bez głównego źródła światła. Jest jedna mapa nocna w Bf3 i jest jak w dzień. Jak by były lepiej oddane realia nocne gra by tylko zyskała. światła latarek, laserów, noktowizor, światła pojzadów, wież strażniczych które można zniszczyć, światła reflektorów helikopterów itp. itd. Konsola by nie podołała + ludzie by nie kupilie bo za trudne.
@Wcogram – mi to nie musisz pisać bo dokładnie to napisałem, ale znając życie gdyby zrobili mapę nocną to by specjalnie stworzyli do tego oddzielne cząsteczki/dym które by nie pasowały do mapy dziennej (w końcu optymalizacja musi być) … co do jasności ogólnej to monitory LCD/LED psują trochę zabawę bo za jasny obraz wyświetlają. Obecnie gram na ’15 CRT i brak źródła światła w grze jest dla mnie bardziej odczuwalna.