BioShock: Rapture na silniku Crysisa 3? Niesamowite obrazki jednego z grafików Cryteka

BioShock na silniku CryEngine 3? Na razie nie ma na to szans, ale jeden z grafików Cryteka odtworzył niektóre lokacje z Rapture korzystając z technologii napędzającej drugą i trzecią część Crysisa. Coś pięknego!
Scott Harmer, grafik w brytyjskim oddziale Cryteka, udostępnił kilka grafik (dostępnych poniżej) prezentujących kilka lokacji z BioShocka odtworzonych za pomocą silnika CryEngine 3. Na tle oryginału, opartego na mocno zmodyfikowanym, ale już leciwym Unreal Engine 2.5, robi niesamowite wrażenie. A w planach jest jeszcze krótki, trzydziestosekundowy fabularny film.
Nad newsem znajdziecie jedną grafikę, a poniżej dwie kolejne. Po resztę odsyłamy was TUTAJ.
#1:

#2:

Czytaj dalej
26 odpowiedzi do “BioShock: Rapture na silniku Crysisa 3? Niesamowite obrazki jednego z grafików Cryteka”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
BioShock na silniku CryEngine 3? Na razie nie ma na to szans, ale jeden z grafików w Cryteku odtworzył niektóre lokacje z Rapture korzystając z technologii napędzającej drugą i trzecią część Crysisa. Coś pięknego!
Fajnie wygląda, ale jakoś niesamowicie nie różni się od oryginału. Wiem, bo niedawno pierwszy raz skończyłem jedynkę…|Swoją drogą, za dwójkę muszę się wziąć w końcu 😛
Tekstury i cieniowanie są lepszej jakości, a modele bardziej szczegółowe, no ale BioShock wyszedł przecież już 5 lat temu i technologia poszła naprzód. Mimo wszystko oryginalna gra nadal wygląda bardzo przyzwoicie.
Błąd w newsie: BioShock zarówno jeden, jak i dwa (oraz nadchodzący BioShock: Infinite) hula na Unreal Engine 3, a nie 2. Zaś screeny bardzo ładne: fajnie by było zobaczyć ponownie BioShock’a, ale tym razem na silniku Cryteka 🙂 .
Moim zdaniem lepiej niż oryginał, ale z drugiej strony to większość (np. ja) pokochała serię za coś innego niż „tylko” grafika.
@BroVar87 – właśnie nie, na UE 2 (a konkretniej – UE 2.5).
@SadStatue – jak się weźmiesz za dwójkę to zobaczysz kolosalną różnicę
Wolał bym na tym enginie zobaczyć pierwszego DMC.
@ Daveed nie , nie wygląda , do tego .. crysis 1 tez wyszedł 5 lat temu a nadal jest jedną z ładniejszych gier ;]
@Piotrek66 |Jednak obstawiałbym, że błąd w newsie. Unreal Engine 2 (czy tam 2.5) to gry takie jak Unreal Tournament 2. UE3 to silnik na którym śmigają między innymi UT3, Gears of War i oba Bioshocki.
Spender jednak się mylisz. Faktem jest, że Bioshock na UE 2.5 zawstydza wyglądem wiele gier korzystających z UE 3.0, ale jednak mimo wszystko to ciągle jest starsza wersja silnika 🙂
Huh. Zwracam honor. Pogooglałem i faktycznie, Bioshock to UE2.5, o dziwno Bioshock 2 również.|Co do samych screenów – imponujące, tym bardziej, że facet robi to w swoim wolnym czasie.
Prosimy remake 1szej części na cry engine!!!
pewnie jestem ślepy , ale jakoś nie widzę lepszej grafiki porównywaniu z oryginalnym Bioshockiem ( chyba , że pierwsze screeny były mocno retuszowane) .. może filmik by udowodnił jak ta gra mogłaby wyglądać na miarę 2012 roku
Co wy za głupoty wypisujecie, Bioshock był jak najbardziej na UE 3, pamiętam jaki hype wtedy nakręcano właśnie na UE i Bioshocka, że pokazuje jego możliwośći. Weźcie sobie jakąkolwiek gre na UE 2( a UE 2.5 to w ogóle jakiś twór waszej wyobraźni, poprostu był to silnik wyeksploatowany po jakimś czasie do granic możliwości) vide Unreal 2, UT 2k3 lub 4 i porównajcie z Bioshockiem-zupełnie inny poziom. Zresztą ktoś jest ślepy jeśli nie zauważa charakterystycznego dla tego enginu „świecenia” powierzchni
przedmiotów(mam na myśli oczywiście UE 3). Jak ktoś jeszcze wątpi to niech odpali sobie UT3 i porówna sobie z Bioshockiem. Smutne jest to, że na takim portalu wypisuje sie takie głupoty
@Pietrasik – a porównaj sobie różnice w grafice między Quakiem 3 a Modern Warfare 3. Jest różnica? Popatrz – jest, a to ten sam silnik.
@Pietrasik|Tak, to faktycznie smutne jakie TY głupoty wygadujesz. Sprawdź sobie jakąkolwiek wiki chociaż, a nie „świeceniem” sugerujesz cały silnik. Zmodyfikować silnik tak aby obsługiwał inne shadery można i właśnie to jest zmodyfikowana wersja UE 2,5.
To w wikipedii jak ktoś może to niech poprawi informacje w tej tabelce po prawej, bo jest błąd. 😉 http:pl.wikipedia.org/wiki/BioShock |W anglojęzycznej jest ok.
On zrobi z tego jakiś level do przejścia, czy skończy się na pokazaniu nam filmików i screenów?
Ogolnie tak jak kocham serie unreal, tak nienawidze unreal enginow-zazwyczaj nie towarzyszy im dobra fizyka,a styl graficzny i ogolne jakies odczucia sa dla mnie przykre. Mam nadzieje, ze w koncu tworcy przejrza na oczy i przestana go tak stosowac. Source 2 bedzie mistrzostwem, tak samo jak ce3
Ekhem… albo mi się wydaje albo ktoś przeskoczył o dwa kroki za daleko (mówię tu o Piotrku). W podanym wątku nie ma słowa napisanego o CryEngine (gość rzeczywiście pracuje w Cryteku). To jest po prostu scena renderowana w maxie i nic więcej 😮
Prince5 – Nie, robi to w Cryengine 3, nazwa tematu na tym forum zawiera „CE3”.
ok sorry my bad
Wow to naprawdę robi wrażenie i widać możliwości jakie daje ten silnik.
Specjaliści od silników którzy nie potrafią zajrzeć jak to jest naprawdę u źródła, proszę link do oficjalnej strony unreal engine i pod strony gry bioshock 2| http:www.unrealengine.com/en/showcase/bioshock_2| | stoi tam jak byk (pierwsze zdanie na temat gry) „Unreal Engine 2.5 Still Brings Rapture Alive in Bioshock 2″| na przyszłość warto sprawdzić coś dokładnie zanim się zacznie swoje wywody