Brink: Parkour w grze, parkour w życiu [WIDEO]

Brink: Parkour w grze, parkour w życiu [WIDEO]
W sieci pojawił się ciekawy materiał, w którym elementy parkourowe w Brink są przedstawione obok wyczynów prawdziwego akrobaty, Daniela Ilabacki. Mamy więc okazję przekonać się, czy wykonywane w grze skoki i piruety wyglądają tak efektownie, jak rzeczywistość.

Nie wiem, jak wam się podoba, ale moim zdaniem „real” w postaci Daniela wygrywa.

57 odpowiedzi do “Brink: Parkour w grze, parkour w życiu [WIDEO]”

  1. bukazmuminkow 7 maja 2011 o 13:01

    Gdzie ten parkour w tej grze? Biegać po barierkach można było już w pierwszym FPSie, w którym występowały barierki.

  2. Ale w tej grze jest to opcja będąca zamierzonym elementem rozgrywki(stosowna animacja itp.) a nie exploitowaniem (co to za słowo?) niedoskonałości silnika gry

  3. @bukazmuminkow|no cóż, tu można wbiec na ścianę i potem wykorzystując wysokość przeskoczyć przez barierkę – urozmaicenie (to była ironia)

  4. Ten z ”reala” nie ma broni, więc ma łatwiej. Obvious.

  5. Suchy021095 7 maja 2011 o 13:39

    eeeee tam… prawdziwy parkour to w Mirror’s Edge, a nie w jakimś tam Brinku

  6. Gieromaniak24 7 maja 2011 o 13:51

    @down |Absolutna racja. Mirror’s Edge miał świetny system poruszania się. W Brinku wygląda to tak średnio.|A poza tym – 0:35 – jakby tak skakał po tych słupach i się przewrócił…;]

  7. Daniel nie ma broni w łapie -.-

  8. Gdyby wywalić gameplay z Brink to fajny filmik by powstał.

  9. Niech daniel zrobi to samo z Bronia i 15kg. kamizelka 😉 A nie z samym t-shritem na sobie. Brink wygrywa!

  10. No ale nawet nie chodzi o ekwipunek. Ten parkour z brinka jest sztuczny. takie skakanie niewiele gorsze było w wielu fps-ach

  11. Gieromaniak, gdyby imageshack nie zablokował wrzucania gifów, to wrzucił bym ty tą animację 😀 (kole skacze po słupkach, i w pewnym momencie nie trafia xD)

  12. Sztucznie. W grach typu GTA gdzie widzimy postać z 3 osoby było by ciekawsze.

  13. jak patrze na tego brinka to strasznie malo realistyczny nie widać żadnego oporu uderzen o barierki itp bardzo mało realistyczne mirrors edge 1:0 Brink

  14. Rain_the_Vizard 7 maja 2011 o 15:55

    Czy tylko mi się wydaje, że większość z tego co w filmiku pokazano da się zrobić w każdej grze? No chyba, że nie można przeskoczyć poręczy z powodu błędu programistów a ze ścian można było dawno w CS-ie skakać piętro w dół. |I tytuł wiele by zyskał na 3-ciej osobie, bo teraz to nie jest nawet średnio, a źle i drętwo.

  15. Co ? Podróbka Mirror’s Edge?|Zresztą… Brinka ma ogromne wymagania -.-

  16. FOREST10PLSZ 7 maja 2011 o 16:13

    Prawie jak miror’s edge ale prawie robi wielką różnicę

  17. Hub3rtFromW4rs4w 7 maja 2011 o 16:55

    Rain_the_Vizard@ pokaż mi jak w codzie odbijasz się od ścian ,robisz fikołki i wskakujesz na obiekty znacznie wyższe od ciebie łapiąc się krawędzi a masz u mnie piwo

  18. Zbojnik2010 7 maja 2011 o 16:56

    dla mnie brink nie ma nawet szans z Mirorem a co dopiero z realem:D

  19. Hub3rtFromW4rs4w 7 maja 2011 o 16:58

    Zbojnik2010@ tylko brink to strzelanka co oznacza zupełni inne gatunek jak i cell gry

  20. Matko, ale ci ludzie mają power w rękach i nogach. 🙂

  21. jakoś strasznie telepie tą bronią.

  22. Irytująca jest animacja jak się biegnie z bronią…

  23. Ja jestem ciekaw dlaczego Wy porównujecie Mirror’s Edge, którego rdzeniem było skakanie po dachcach, z Brinkiem, który jest typowym sieciowym FPSem? Może mi ktoś to wytłumaczyć? Wiem, że to porównanie ma na celu pokazać jak działa parkour, ale jednak to nie o skakanie w tej grze chodzi 😉

  24. Porównywanie Brinka do Mrirrors E. to idiotyzm jak już zauwazył to Hub3rtFromW4rs4w – wydaje mi się że takie „parkourowe” poruszanie się w fps-ie spowoduje że w czasie walki będzie mniej sytuacji gdy obcykany z mapą gracz mógł juz „z góry”przewidzieć którędy może nadejść przeciwnik – teraz ilość mozliwych „dróg podejścia” do danego obiektu bedzię o wiele większa co podniesie grywalność map – już zamówiłem Brinka i czekam niecierpliwie na pierwsze boje

  25. Najgorszy parkour jaki widziałem… ten w grze też do kitu… (do niekumatych – to był żart) 😛

  26. „Prawie” jak Mirrors Edge. I nie porównuje tu do gry a do „reala” 🙂

  27. Ciekawe jak to bedzie wygladalo w porownaniu do crysis2 gdzie poruszanie sie bylo podobne oprocz odbijania sie od scian. No i co by o tej grze nei mowic to mozliwosciami zmiany wygladu swojej postaci kasuje chyba wszystko co do tej pory bylo. http:thebrink.pl/news/51-brink-w-liczbach.html

  28. a nie lepiej wydać parędziesiąt zł więcej i kupić mirror’s edge?

  29. zomg… mniej*

  30. @Shinobi To „smart” to ejst dodatek Brink jest poprostu FPS’em z tą też ciekawą rozgrywka parkourową =)

  31. Przestańcie porównywać to z Mirror Edge, To jest FPS z elementami zręcznościówki z Mirror Edge to zręcznościówka z elementami FPS’a…

  32. kosciak111 7 maja 2011 o 21:48

    fimik z kamery wygladał „prawie” jak Mirrors Edge:P

  33. prawda jest taka, że żaden filmik czy gra nie odda w pełni piękna parkouru…nie poczujesz strachu, że zahaczysz końcówkami stóp o barierkę, robiąc monkey’a, nie poczujesz powiewu wiatru, skacząc z wysokości kilku metrów, nie poczujesz bólu nerek/pleców, kiedy nieodpowiednio zrobisz rolla…nawet wskok/wpinaczka na niski budynek z perspektywy 1-szej osoby wygląda jak podparcie się rekami, nie czuć, a nawet nie widać pracy nóg…jestem za wszelkimi eksperymentami (Mirror’s Edge!), ale jednak real = real 🙂

  34. a propo jakości – nie widać tutaj niczego specjalnego, żadnych naprawdę godnych podziwu parkourowych wyczynów 🙂 ale nie można było pokazać megakoksów w zestawieniu z grą, która przedstawia tylko przeskok nad barierką jako przechył kamery ;]

  35. kosciak111 chyba raczej dowrotnie czyli mirrors edge wyglada jak ten filmik z kamery

  36. Jedna i ta sama animacja dłoni w tym BRINK’u mnie prześladowała. . . Troche komicznie to wyglądało, ale ciekaw jestem wniosków po premierze . . .

  37. Rain_the_Vizard 8 maja 2011 o 09:05

    @Hub3rtFromW4rs4w – a gdzie ty tam w tym klipie widziałeś fikołki? Poza tym to samo ujżysz po podskoku na ścianę i przeskakiwanie poręczy np. w MW. A że widzisz dłoń po zeskoku z murku to jest takie „łął”? A wiesz, że w C2 też widać dłonie po „Ground Pound” i nawet nogi!!!!11!! Szok! Wychodzi, że identyczny parkur mamy w C2 i do tego z lepszą grafiką! o_O

  38. Ludzie, ale Brink to nie gra o parkourze…

  39. Bieda straszna w tym w Brinku w porównaniu do realnego filmiku.

  40. @barth89 ok, to nie gra o parkourze, ale NEWS o jego elementach w tejże produkcji. Więc komentujemy TEN właśnie element -.-

  41. Kurde, gdybym ja tak skakał… to miałbym mokre gatki. Jak ten ziomek biega se na luzie po dachach i skacz na jakieś na jakieś pachołki nad wodą to ja już nie wiem

  42. w poruwnaniu do mirrors edge to w ”brinku” jest słabo zrealizowany parkour

  43. wiadomo, że ilabaca górą sam trenuje i znam to uczucie, adrenaline to jest to 😀

  44. Przestancie cały czas „ale beznadziejny parkour” itp…. To ma być „rewolucja” w FPS a nie gra jak mirror edge czyli zręcznościowka….. To jest tylko taki dodatek żeby to nie byla gra jak wszystkie inne FPS’y

  45. burakgalazka 8 maja 2011 o 13:20

    A później nakręcą porównanie Strzelania w Mirror`s Edge 2 i Realu 😛

  46. Hub3rtFromW4rs4w 8 maja 2011 o 13:51

    …. a jaki zarąbisty efekt był w grze

  47. A jak z Multi do brinka ! Bo wyglądał by dość ciekawie!

  48. Hub3rtFromW4rs4w 8 maja 2011 o 15:20

    K0rnik@ w brinku masz połączenie multiplayer a z kampanią|to znaczy ,że masz multi a do twojego zespołu są dobierane różne zadania typu zniszcz bazę przejmij vipa i tak dalej.Zamówiłbym Pre-ordera gdyby nie wiedźmin

  49. @Hub3rtFromw4rs4w Takei cos nazywa sie co-op i to jest co-op a nie multiplayer… W Brinku masz Single,co-op i Multiplayer ,czyli deatchmatch,caputure the flag itp…..

  50. animacje w tej grze są do niczego

Dodaj komentarz