Ghost Recon Wildlands: Realne wymagania i porównanie poziomów detali wersji PC [WIDEO]

Ghost Recon Wildlands: Realne wymagania i porównanie poziomów detali wersji PC [WIDEO]
Czy twoja karta wystarczy, by mieć 60 fps-ów w Full HD, i to jeszcze na pełnych detalach?

Niestety, wygląda na to, że nawet GeForce GTX 1080 nie jest w stanie zapewnić we wszystkich miejscach 60 klatek na sekundę, a i średnia ich liczba to zaledwie 65. Tak przynajmniej wynika z testów przeprowadzonych przez serwis GameGPU. Dobra wiadomość jest taka, że jeśli wystarczy ci konsolowe 30 fps-ów, to radę da GeForce GTX 970/1060 lub Radeon Fury/RX 470 (na jedną klatkę mniej przymkniemy oko):

cr_1920_4bnh.png

W rozdzielczości QHD jest rzecz jasna jeszcze gorzej, bo nawet do 30 fps-ów trzeba mieć GTX-a 980 Ti, 1070 lub 1080:

cr_2560_4bnh.png

A dobre wiadomości? O tym po przerwie na przejście na następną stronę.

Witamy po przerwie na załadowanie drugiej strony i przechodzimy do dobrych wiadomości. Pierwsza jest taka, że Ghost Recon Wildlands nie wybrzydza, jeśli chodzi o procesory:

cr_proz_4bnh.png

Jak widać, wystarczy mu niemal dowolny Intel, a i modele AMD radzą sobie świetnie (choć warto zwrócić uwagę na fakt, że testy były przeprowadzane z GTX-em 1080, z Radeonami mogłoby być gorzej, zwłaszcza w przypadku procesorów AMD, które preferują Core…).

A druga dobra wiadomość? Candyland ma już gotowe wideo porównujące wygląd Ghost Recon Wildlands na różnych poziomach detali – i to łącznie z liczbą fps-ów:

Przejście z maksymalnych detali na minimalne pozwala mniej więcej dwukrotnie zwiększyć liczbę wyświetlanych kaltek (średnie detale są mniej więcej pośrodku), a gra nadal nie wygląda źle. Oczywiście trzeba wziąć poprawkę na to, że kompresja YouTube’a bezlitośnie zmniejsza szczegółowość obrazu.

23 odpowiedzi do “Ghost Recon Wildlands: Realne wymagania i porównanie poziomów detali wersji PC [WIDEO]”

  1. Czy karta XXX wystarczy, by mieć 60 fpsów w Full HD i to jeszcze na pełnych detalach?

  2. thesolamnus 5 lutego 2017 o 14:47

    gra jest tragicznie zoptymalizowana, mam nadzieję że w pełnej wersji będzie lepiej

  3. marcusfenix345 5 lutego 2017 o 14:51

    Gra lepiej od Crysisa, Wiedźmina czy nowego Residenta nie wygląda, a wymagania takie jak cała trójka razem wzięta i podniesiona do kwadratu. I wtedy następuje ten dylemat – skoro ma takie wymagania, to jak może działać na konsolach? A skoro może działać tam, to jakim cudem (wiemy dlaczego) tak ciągnie na PC?

  4. Ja chcę, żeby mi Ghost Recon: Wildlands działał na rozdzielczości 1280×960 na Intel i3-4160, 8GB RAM i GeForce GT 730 na najniższych detalach bez lagów (nie musi być 60 FPS, wystarczy mi, żeby gra działała płynnie).

  5. Dla mnie ta gra na najniższych wygląda tragicznie. Byłem mocno zainteresowany grą, zagrałem w betę, i już wiem, że nie kupię, właśnie przez te wymagania. Nie wiem, może ja jestem ślepy, ale wg mnie gra wygląda dużo gorzej niż Division, a wymagania ma z kosmosu.

  6. Czyli kolejna gra, która ma taką se optymalizację…

  7. Ponad 200 zł za ten niedopracowany i niezoptymalizowany port z konsoli…Wróże tej produkcji sukces po srogich obniżkach i popularność downloadu jak złamią denuvo bo gra która na minimalnych żre więcej niż 2100 MB VRam a wygląda gorzej niż GTAV na ultra to szczyt bezczelności Ubisoftu

  8. Ludzie, marudzicie na stan gry we wczesnej becie gdzie głównie testuje się mechaniki gry na większej próbce odbiorców oraz stresuje serwery, szuka problemów z lagiem, z synhronizacją itd. Poczekajcie przynajmniej do publicznej bety.

  9. Ja się mocno zdziwiłem gdy musialem ustawic srednie zeby miec 60 fps. A i tak zdarzaly sie spadki i to dosyc czesto. Testowalem na gtx 1060 16gb ddr4 i i5 6400. Gra ładna ale płynność, problemy i model jazdy mnie zniechęca

  10. Gieszu gtav na ultra ciągnie sporo więcej niż 2 gb. Pomijając to że 2 gb to standard teraz w minimalnych

  11. @Cyjanek – „Pomijając to że 2 gb to standard teraz w minimalnych” – ale są wyjątki np. Doom na minimalnych działa z 1GB VRAM.

  12. Przykry jest fakt że topowa karta graficzna do gier za bagatela 3000-3500zł nie jest w stanie utrzymać stabilnych 60FPsów. Albo co raz częściej zatrudniani są amatorzy, albo wykonują swoją pracę na odp… i tu możecie sobie sami dokończyć. Powinna być jakaś firma zajmująca się kontrolą produktów/gier mająca na celu wystawianie certyfikatu. Jak dobry by Wildlands nie był to powyższe wyniki są nie akceptowalne. Ja bym wstydził się wgl w 2017 roku wypuszczać taki produkt. Pierwsza tabela to mogło by być…

  13. …ewentualnie dla ustawień 4k a nie dla FullHD. W The Division bawię się świetnie, ale chyba zostanę jednak przy tej grze i podziękuję za Wildlands.

  14. @korinogaro jaka wczesna beta? przecież gra ma premiera za miesiąc, więc o czym ty mówisz? W cuda nie wierzę, premierówka pewnie będzie działać tak samo gównianie jak ta beta.

  15. Wczesna beta. Maja peewnie tydzien pracy i zaczynaja plyty robic i rozsyłać. Na premierę 3Gb do pobrania a i tak słabo będzie

  16. SolInvictus 5 lutego 2017 o 22:10

    Szczerze mowiac, ta gra nie jest zbyt urodziwa. Na tyle, ze wlasnie ogrywany przeze mnie Far Cry 4 wydaje sie byc zdecydowanie bardziej okazaly (nie liczac zasiegu rysowania). FC4 jest z kolei ewenementem, ktorego piekno zalezy od odpowiednich ustawien jasnosci, kontrastu i gammy, wiec moze Wildlands ma ten sam problem. Na jakosc filmikow yt nie zwalalbym winy, bo narzekanie na nia wydaje mi sie przesadzone.

  17. @kuki123|Trzymać kciuki ,żeby działała tak jak beta, pamiętam jakie cyrki były z the division , beta działała lepiej niż pełna wersja.

  18. @sanandre ja nie miałem z Division żadnych problemów :p

  19. Procesory radzą sobie dobrze bo gierka obciążała np. mojego 8120 w jakichś 40% a kartę (760) w 100%… Dlatego nawet na ziemniaku za procesor można pograć.

  20. U mnie było na odwrót. I5 2500k @4.7Ghz był wykorzystany w 70-90% (rdzeń 3 mniej niż 0) A karta graficzna raz w 99% a innym razem w 10%. Ogólnie słabo

  21. freakman102 6 lutego 2017 o 13:42

    Kolejna źle zoptymalizowana gra od Ubisoftu, widać te dekle nigdy nie nauczą się optymalizować gier. Grafika bez szału a nawet moja podkręcona 1080-nie będzie trzymać stałych 60 fpsów… Żenada ubicrapie.

  22. A gdzie jest GeForce GTS 450? Jak mam sprawdzić, czy wystarczy mi to na 60 FPS i Full HD? 😀

  23. Ja tak samo jak w przypadku bety Sniper Ghost Warrior 3 tak samo i tutaj mam nadzieję że gra, nad którą pracują teraz twórcy jest w dalszym etapie i niektóre te błędy już zostały poprawione, a niektóre niestety będą poprawione dopiero po premierze. Może dużo czasu nie spędziłem przed tymi grami ale zainteresowały mnie i dam im szansę martwi mnie tylko tyle że Ghost Recon wydany będzie trochę za wcześnie ale to się okaże.

Dodaj komentarz