Jak oni to zrobili? Super Mario na murku!

Nie dość, że niemiecki gracz/kompozytor/grafik Andreas Heikaus potrafi "szybko-przejść" grę Super Mario Bros, to jeszcze wie, jak sprytnie wmontować jej kolejne poziomy w... zwykłych chodnikowy murek.
Czytaj dalej
33 odpowiedzi do “Jak oni to zrobili? Super Mario na murku!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie dość, że niemiecki gracz/kompozytor/grafik Andreas Heikaus potrafi „szybko-przejść” grę Super Mario Bros, to jeszcze wie, jak sprytnie wmontować jej kolejne poziomy w… zwykłych chodnikowy murek.
Lol?
Fajne grafiti. 🙂 Muszę przyznać że są pomysłowi. 🙂
Ciekawie wyglądają poziomy Mario z graffiti z tyłu
heh… Pomysł miał całkiem fajny
I to dzisiaj gry są krótkie ? 😛
Master! 😀
Ciekawe jak on to zrobił
cheater widziałem jak po lawie skakał ^^
Powiem tyle: WOW
Majstersztyk. Ten film pobija nawet tą papierową wersję, której film daliście jakiś czas temu.
Gościowi chyba bardzo sie nudziło
Hahaha ale kozak całą planszę od razu widać 😀 Super 😛 Faktycznie przez moment po lawie skakał… 🙂
hehe dobre 😀
Mario na jednym zyciu czy to możliwe?
Niezłe 😀
Niezły pomysł (szacun) ;D
Świetne ;]
Hehe, do 4-2 grałem tak samo, w tym samym tempie… Od 5-1 już nie tak szybko, bo zaczynało się robić ciężko… A filmik ŚWIETNY 🙂
Kto wie, może w przyszłości murki chodnikowe będą upiększane w takie animacje 😛 .
Jest to tzw. Match Moving – używany w bardzo wielu filmach z np: Assasin`s Creed Rodowód.
motion tracking, musieli nieźle się z tym cackać, bo to nie takie proste. A co do Assassins Creed Rodowód, to nie musiało być tam żadnego match movingu, wystarczy, że mieli dobrze oznaczone chromakey.
Super pomysł
Na vimeo jest pełno tak wspaniałych tego typu jak i innych filmików. Polecam wszystkim ten serwis, zwłaszcza filmy w jakości HD które tam są zamiesczane. Jest też sporo polskich produkcji, tych nagradzanych jak i niedocenionych.
Klasyk, a w oku łezka się kręci…
„…zwykłyCH chodnikowy murek” 😛
Cóż, takie „cudo” można przy użyciu pewnej ilości czasu zdziałać w Adobe After Effects, dla spostzegawczych osób: 1:36, przypatrujcie się zameczkowi, widać, że nie jest idealnie „wczepiony” w chodnik 😉
Dobre:)
to jeszcze wie, jak sprytnie wmontować jej kolejne poziomy w… (zwykłych) chodnikowy murek. poprawcie błąd
Bardzo fajne.
Mario…ehh – pamiętne czasy 😀
Hm, w 5 minucie filmiku widać, że to oszukane przechodzenie gry. Centralnie wpada w lawę i się z niej wybija – w normalnej grze to przecież jest niewykonalne !
Naprawdę fajne 🙂