Marna sprzedaż Bionic Commando
Bionic Commando był zapowiadany jako godny następca "Bionicznego komandosa" sprzed lat i po prostu dobra gra akcji. Niestety rzeczywistość jest brutalna ? przynajmniej jeśli chodzi o sprzedaż.
Jak poinformowała amerykańska organizacja NPD, Bionic Commando w edycjach X360 i PS3 od dnia premiery, czyli 19 maja, do końca ubiegłego miesiąca rozeszło się w liczbie… 27 tysięcy kopii. Wynik ten jest mniej niż marny, gdyż przeciętna produkcja konsolowa osiąga poziom sprzedaży co najmniej dziesięciokrotnie wyższy, a największe hity potrafią znaleźć w identycznym okresie nawet milion (lub więcej) nabywców.
Niechęć do nowych przygód Nathana Spencera dziwi tym bardziej, że gra zbiera raczej (choć bez przesady) pozytywne opinie – średnia ocen w serwisie GameRankings wynosi 72%. Być może sprzedaż poprawi pecetowa edycja Bionic Commando, która pojawi się na rynku już w przyszłym miesiącu, choć raczej nie spodziewalibyśmy się cudów...
Ponieważ oznacza to zapewne, że tym samym pożegnamy się z serią Bionic Commando (żałujecie?), może warto prześledzić jej ewolucję aż do dnia dzisiejszego. Tak na adieu?