Nintendo 3DS: Tak wyglądają wnętrzności rewolucyjnej konsoli [WIDEO]

Nintendo 3DS: Tak wyglądają wnętrzności rewolucyjnej konsoli [WIDEO]
3DS to w pewnym sensie konsolka rewolucyjna - jako jedyna pozwala oglądać obraz 3D bez konieczności noszenia specjalnych okularów. Co składa się jednak na tą "rewolucję"? W sieci pojawił się film, na którym możemy zobaczyć, co też nowe urządzenie Nintendo ma "pod maską".

Wnętrzności 3DS-a:

19 odpowiedzi do “Nintendo 3DS: Tak wyglądają wnętrzności rewolucyjnej konsoli [WIDEO]”

  1. 3DS to w pewnym sensie konsolka rewolucyjna – jako jedyna pozwala oglądać obraz 3D bez konieczności noszenia specjalnych okularów. Co składa się jednak na tą „rewolucję”? W sieci pojawił się film, na którym możemy zobaczyć, co też nowe urządzenie Nintendo ma „pod maską”.

  2. Supcio! Życzę miłego składania z powrotem. 😀

  3. Jak sądzicie, czy da się takie coś z powrotem złożyć?

  4. Jeśli ktoś się na tym zna – bez problemu. Tak samo robili z xbox’em i PS3, konsolki działały dalej.

  5. SmadnyMnich 29 marca 2011 o 17:57

    Prawdziwy fan rozbebeszy wszystko! Miłego składania!

  6. Rewolucyjna konsolka? To dla mnie nie jest nawet „ewolucja”! gry wyglądają jak z PSP 5lat temu… a te 3D to pic na wodę xD

  7. Cudzoziemiec 29 marca 2011 o 18:29

    ehh ja to nawet bym nie zaczynal zrozkrecac bo jak zwykle bym rozkrecil , poskladal niby tak jak bylo i jak zawsze kilka czesci by zostalo. Wyjatkiem bylo moje psp ale za duzo go nie rozkrecalem

  8. Pamiętam jak kiedyś rozkręciłem stary aparat poskładałem do kupy i zostało kilka śrubek a robił lepsze fotki niż przed rozkręceniem 😀

  9. Uwielbiam takie filmiki 😛 Sam Xboxa trzy razy rozkręcałem, niby żeby wyczyścić 😉

  10. złożyć może złoży ale czy to będzie działało to nie jestem pewien

  11. @Frendli93 – nic dodać, nic ująć. Co z tego że ma 3D bez okularów jak gry są słabe. Myślę ze niektóre gry na NGP też będą 3D, z tym że z okularami, ale czy te okulary tak przeszkadzają ? Eee.

  12. DeadWarrior 29 marca 2011 o 19:45

    Grafika naprawdę śmieszna np. w Asphalt|Co do filmiku gościu kozak,sam bym się nie odważył.

  13. kamilkamil2 29 marca 2011 o 22:37

    Współczesna technologia, miliony śrubek,plomb i zabudowanych podzespołów, żeby zwykły człowiek nic nie mógł zrobić bez specjalistycznej wiedzy… A więc to samo co w samochodach 😀

  14. @kamilkamil2 – Przesadzasz. Mając zestaw śrubokrętów Philips i Torx można rozebrać taką konsolę przy minimum zdolności manualnych. Trzeba jeszcze tylko pamiętać o zatrzaskach na taśmach. W samochodach też tak strasznie nie jest, ale nie dłubałem przy żadnym nowym modelu, więc się nie będę kłócił 😉

  15. eee tam płyta główna i procesory…Nic a nic nowego,PRAWIE jak PC

  16. kamilkamil2 30 marca 2011 o 09:53

    @Sergi – Rozkręcić to może i łatwo, tylko gdzie rozkręcić a gdzie nie. To jest właśnie problem. Wszystkie ważne podzespoły są pochowane, albo sprytnie przykręcone czy przypięte. Jak ktoś się nie zna to nawet niechcący może coś przy tym zepsuć.

  17. Dziwią mnie osobnicy, którzy konsoli ani gier na nią nie widzieli na oczy, a wypowiadają się o tym, co ta reprezentuje graficznie. Poziom graficzny produkcji na nią jest WYŻSZY niż to, z czym mamy do czynienia na PSP. Proszę włączyć i zobaczyć sobie chociażby Super Street Fightera IV, który niewiele ustępuje wersji na X360. Mówienie o Asphalcie jako jakimkolwiek wskaźniku możliwości graficznych konsoli jest nieporozumieniem, bo jest to jedynie budżetowowa konwersja ze smartfonów.

  18. Mówienie także o 3d jako picu na wodę przez kogoś, kto go nawet na 3DSie nie widział, jest również stwierdzeniem bardzo dyskusyjnym. 3D bardzo fajnie wygląda i dodaje uroku grom. Zresztą z pogoni za jak najlepszą grafiką w grach się wyrasta się z wiekiem, tak jak wyrosłam ja. Gdyby liczyło się tylko to należałoby co roku kupować nową wersję iphone, a komputer zmieniać co 6 miesięcy, aby na bieżąco być z nowinkami i by móc chociażby oglądać każde technologiczne demo w maksymalnych detalach.

  19. Konsola jest po po prostu po to, aby na niej grać, a nie po to aby oglądać na niej wyświetlaną jak najlepszej jakości grafikę. Ta zresztą na 3DS wygląda w dopracowanych tytułach bardzo ładnie. O sukcesie sprzętu zdecydują tytuły na niego dostępne, a nie technologia. Każda technologia po upływie pewnego czasu będzie już przestarzała. I wtedy konsoli bronią gry. I oby tych było jak najwięcej i jak najlepszych.

Dodaj komentarz