Odliczanie do premiery Might & Magic: Heroes VI. Dzień 6: Prezentujemy Nekropolię

Odliczanie do premiery Might & Magic: Heroes VI. Dzień 6: Prezentujemy Nekropolię
To już ostatni dzień naszego odliczania do premiery Might & Magic: Heroes VI. Z tej okazji prezentujemy Nekropolię - frakcję, w której żywi są martwi, a martwi są żywi. Konkurs związany z frakcjami - już jutro!

Potężna magia zawsze niosła ze sobą ryzyko spaczenia istot próbujących nią władać. Nie ma z kolei magii potężniejszej, od tej, która pozwala wskrzeszać zmarłych. Zajmują się nią nekromanci, którzy zrzeszeni jako Nekropolia próbują wywalczyć szacunek i akceptację wśród czarodziejów Siedmiogrodu, od których odeszli poszukując wolności. Nie są jeszcze największą siłą polityczną Ashanu, którą kiedyś się staną – rosną dopiero w siłę, ale rosną w nią szybko, bo trupów do ożywienia zawsze jest wystarczająco dużo. Nie trzeba ich też przekonywać do swoich racji i rozpieszczać przywilejami.

Ambitni i pełni ideałów nekromanci budują swą siłę na wskrzeszaniu zmarłych w myśl zasady, że: “Martwy wróg to dobry sojusznik”. Nie mają zamiaru atakować i niszczyć, a jedynie móc obronić się w czasach kryzysu, kiedy brak tolerancji weźmie górę nad zdrowym rozsądkiem. Zamierzają także bratać się z demonami Inferna, które wydają się szlachetne, a właśnie aury płonącej w żyłach błęktinej krwi potrzeba nekromantom, by zaczęto traktować ich poważnie.

Wierzą, że śmierć jest nadrzędnym celem istnienia i koncentrują się na próbach okiełznania jej. Czcząc zniekształconą emanację Ashy – Pierwotnej Smoczycy Ładu – żyją w ascezie i nie pochwalają nawet rozpładzania się. Po co tworzyć nowe byty, skoro można przywołać na świat te, które już go zamieszkiwały?

Armie Nekropolii, kiedy już staną na polu bitwy, stanowią nie lada problem dla wszystkich, którzy próbują walczyć z nimi konwencjonalnymi metodami. Przecież kto może znać śmierć lepiej, niż ci, którzy wrócili z jej objęć?

“Życie to przemiany, chaos, brud i cierpienie. Śmierć to spokój, ład i nieskończone piękno…”

Pierwsze, co zobaczą armie stające naprzeciw jednostkom nekromantów, to morza Szkieletów. To podstawowa jednostka na usługach Nekropolii – są posłuszne i niewymagające, oraz odporne na strach, który mógłby obniżyć w walce ich morale. Napierają do przodu dokładnie tam, gdzie każe im władający nimi czarodziej i nie cofną się przed niczym.

Tuż za nimi najprawdopodobniej ciągnąć będą się GhuleTrupożercy – niespokojne duchy zmarłych uwięzione w gnijących ciałach. Muszą żywić się zwłokami, przez co ich ciała są wylęgarniami wszelkich możliwych chorób, a samo dotknięcie ich skóry może sprowadzić na nieszczęśnika śmierć gorszą, niż rozerwanie na strzępy.

LiczeArcylicze nie są już z kolei mięsem armatnim wyciągniętym z ziemi, a arystokratycznymi jednostkami składających się z samych nekromantów. Kapłani Pajęczej Bogini – magowie wyższych kręgów wtajemniczenia – otrzymują eliksir z jadu świętych pająków, który przedłuża ich życia pozwalając jednocześnie zapomnieć o ułomnościach ciała. Wysuszone jak mumie Licze pozbawione zostają wszystkich pragnień i popędów, a symboliczną oznaką przejścia na inny poziom egzystencji są ich płonące jasno-zielone oczy. W walce potrafią oplątać wrogów wiązankami klątw oraz czarami wysysającymi energię życiową, którą przekazują potrzebującym sojusznikom, ale nigdy sobie.

Potężne Licze mogą mieć nadzieję, że Pajęcza Bogini przemieni je w Wampiry, ale tylko najpotężniejsze z nich dostępują tego zaszczytu. Wampiry i Władcy Wampirów to jednostki, których rola w bitwach jest nieoceniona. Dzięki bolesnym, mistycznym rytuałom ich ciała zostają odrodzone w perfekcyjnej formie i w niczym nie przypominają mumii, w które zamieniają się Licze. Jednak dzięki temu, że istnieją pomiędzy granicami życia i śmierci potrafią w trakcie walki przemieszczać się pomiędzy zaświatami i rzeczywistością unikając ciosów wrogów. Nie mają już krwi, a ich ciała przepełnione są świętym pajęczym jadem, który muszą rozrzedzać pijąc ludzką posokę – jeżeli tego nie robią, jad zżera ich od śodka.

Na polu bitwy nie mogłoby zabraknąć oczywiście DuchówUpiorów – dusz, które nie dostąpiły zbawienia i zostały uwięzione na ziemi z powodu doznanej traumy, lub nienawiści, które do kogoś żywiły. Po powrocie stają się zawsze łatwymi celami dla nekromantów, którzy – po osiągnięciu odpowiednich stopni wtajemniczenia – poznają rytuały pozwalające wymusić na Duchach bezwarunkowe posłuszeństwo. Są to jednostki, które sieją popłoch wśród wrogich armii – ciężko jest trafić w nie fizycznym orężem, czy nawet ostrym szponem, a do tego potrafią leczyć sojuszników raniąc przy tym wszystkich żywych zgromadzonych wokół.

Do szeregów nekromantów trafiły także Lamasu – efekty eksperymentów czarodziejów, którzy próbowali połączyć ludzi z mantykorami. Mieszanie tych dwóch gatunków miało stworzyć inteligentną i niepokonaną maszynę do zabijania, jednak nie udało się to nawet po części – z powodu choroby wynikającej z mieszania krwi mantikor i ludzi Lamasu umierały szybciej, niż były w stanie podnieść chociaż jedną łapę. Dopiero czarodzieje Nekropolii ożywili ich zwłoki i zmienili w potężne jednostki bojowe rozrywające wrogów na strzępy swoimi pazurami, zarażające chorobami dobijając jednocześnie magią.

Zarówno w czasie wojen, jak i pokoju nad Nekropolią czuwają PrządkiTkaczki Losu – awatary Pajęczej Bogini, która ich rękami wspiera swych wyznawców. Często pomagają podczas stawiania fundamentów miast, a ich pajęcze nici potrafią siać prawdziwe spustoszenie w szeregach wroga. Objawiają się pod postacią pajęczej, lub sześciorękiej kobiety i w każdej są równie zabójcze. Potrafią zatruć jednostki wroga i obserwować ich powolną śmierć, lub miłosiernie przyspieszyć ją postarzając cel. Spowalniają wrogów oplatając ich swoją siecią i wystawiają tym samym na ataki, tak jakby właśnie złapały nic nie wartą muchę.

Wszystkie jednostki potrzebują jednak bohatera, który będzie nimi przewodził. Tylko od ciebie zależy, czy wybierzesz Drogę Krwi i staniesz się Rycerzem Śmierci, który fanatycznie pragnie zmienić świat w ogromny cmentarz, czy raczej pójdziesz Drogą Łez stając się Balsamistą – przewodnikiem dusz i uzdrowicielem.

31 odpowiedzi do “Odliczanie do premiery Might & Magic: Heroes VI. Dzień 6: Prezentujemy Nekropolię”

  1. Odliczanie do premiery Might & Magic: Heroes VI. Dzień 6:

  2. Fajne te nowe jednostki, rozumiem że nie ma Kościanego Smoka, zamiast tego dostaliśmy Driddery, zobaczymy jak się sprawdzą na polu walki.

  3. Przyznaje się, dziś zasiadam do gry – oczywiście najpierw nacieszę się rozpakowaniem EK. Co do zaś „nekropolski” swego czasu była to moja ulubiona nacja. Mocne jednostki, z konkretnie rozwiniętą postacią (nawet przy dużych stratach) zyskiwaliśmy sporo dodatkowych jednostek. | |Brak smoków itp jakoś mnie nie boli.| |@rumbur – to żeńska jednostka i jeśli mnie pamięć nie myli miały one własną nazwę, nie Dridder (ale to w sumie i zupełnie inne uniwersum więc i nazwa również pewnie będzie jakaś inna, oby).

  4. Ja już nie mogę zaraz nie wytrzymam:D, Zaba, gdzie zamawiałeś kolekcjonerkę bo ja na gram pl, powinna dzisiaj przyjść co nie, słyszeliście że jest już patch 1.1 (500+ MB) gdzieś pisali że poprawia okna miast to prawda?

  5. @matek13 – również na gramie :] rano kurier dzwonił, tak czy siak zapewne również dziś otrzymasz – najpóźniej jutro. | |Z tego co się orientuje to zmiana widoku miast ma nastąpić – ale czy już w tym patchu, chyba nie, bo i też gdzieś się pojawiały informacje o opóźnieniu owej zmiany. Jeśli jednak zmiana nastąpiłaby od razu, tym lepiej ! :]

  6. Dzisiaj odbiór Heroesów 🙂

  7. Czy mi się wydaje, czy ktoś właśnie podrobił Nekronów z Warhammera 40000?

  8. @Arthanis – zdaje Ci się, rośniesz.

  9. Kurier muve.pl przyjeżdża w ciągu 48h, fajnie.

  10. Pamiętam dwie rzeczy, które były w herosach 3 dla mnie najfajniejsze – Roki w twierdzy (szczególnie ze specjalizacją i po wygranej walce ze smokami, która dała +8 do wszystkich atrybutów) i samo leczące się wampiry w nekropolis (najlepsza jednostka w nekropolis, nie licząc spamu szkieletów przy wyfarmionej nekromancji. 😛 )

  11. Właśnie instaluję :] | |@tirtel – fakt, Roki potrafiły namieszać nieźle.

  12. kocham tą serię, jedna z najlepszych gier ever.

  13. Kurier dostarczył paczuszkę , i powiem wam tyle. Gra jest świetna ; ] Podpowiem że lepsza napewno od V.

  14. Tylko oby ten konkurs wystartował tak około 17 bo wcześniej mnie nie będzie.

  15. Naprawdę wymyślili świetną filozofię Nekropolii. Brawo!

  16. eeee…. demony lepsze o wiele

  17. Nie ma kościanych smoków…Chyba sobie żartują

  18. Kurde!. Nie mam zamiaru kupować „hirołsów 6”. Wole część 2 razy mniejszą od tego numerka ..

  19. @Urbi89 Są wejdź na oficjalną stronę Herosów i zobacz wszystkie jednostki

  20. Fajnie prezentują się te jednostki, ale demo nie zachęciło mnie do tej gry 🙁

  21. Ja się pytam dlaczego ich nie ma w necropolis

  22. Wszedłem na oficjalną stronę i co widz? ABOLUTNY BRAK KOŚCIANYCH SMOKÓW!!!

  23. Tjaa a ja swoją kolekcjonerke zamówiłem w czerwcu na muve i coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu , że nie warto kupować w preorderze bo gry dziś nie dostałem a na stronie dpd błędny numer paczki :/

  24. Szkoda że Heros VI jest tylko na PC:( Jakby było na konsole to by był pewniakiem bo na moim kompie to by się instalacja nie uruchomiła 😛 ha ha

  25. Po kilku dobrych godzinach stwierdzam, że naprawdę warto było wydać te pieniążki. EK naprawdę rewelacyjna, a sama gra potrafi wciągnąć nie mniej niż 3. Jest kilka fajnych pomysłów i jedyne co mi nie podeszło to „drzewkowy” system rozwoju postaci -ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia się. Nawet to ubogiego widoku miast idzie się przyzwyczaić i po kilku minutach działania w nich są naprawdę intuicyjne. W najbliższym czasie przyjdzie pora na przetestowanie „gorących krzeseł” i to będzie test ostateczny ;]

  26. @Madraum – zapewne dostaniesz ją jutro. Na MUVE zamawiałem tylko raz -czego nie wspominam najmilej gdyż produkt był uszkodzony- i doszło z lekkim poślizgiem. Ale za to emocje z otwierania owej kolekcjonerki … powiadam Ci, klimat sączy się z pudełka aż miło ;]

  27. Książka z pokazanymi obrazami postaci, budynków i stworów… coś pięknego. Jednak gra nie chodzi mi. Wychodzi do Windowsa, pomimo, że mój komputer spełnia wymagania gry w 100%! W poniedziałek idę oddać grę.

  28. I tak po prostu oddasz grę bez sprawdzenia w czym rzecz?

  29. Dziwne Lara, ale po to są wcześniej dema, by sprawdzić czy gra pójdzie. |A tyle dawniej się narzekało, że zaśmiecają komputery… :PMam nadzieję, że problem się rozwiąże 😉

  30. Jak poszedł Wiedźmin 2 na srednich i napoleon total war to Heroes VI tez pojdzie no nie ?

  31. Mocarna Nekropolio, co wspaniałych herosów|wrogich wskrzeszasz, by przymierze|i z demonami Inferny zawrzeć szczerze|Doprowadź nas do szczęścia bez zbędnych ciosów

Dodaj komentarz