Publicystyka
-
Doom: The Dark Ages – czas na parę słów krytyki. Dla mnie to najsłabsza...
-
Jak Donald Trump chce zepsuć milionom graczy zabawę, a tysiącom firm biznes. Analizujemy...
-
Drugi zwiastun GTA 6 jest przewidywalny, ale nie spodziewałem się niczego więcej
-
Rozdałem 5 mln zł na polskie gry. Rząd Tuska powinien poważnie przemyśleć Program...
-
Weryfikujemy obawy graczy wobec Switcha 2. Czy nowa konsola Nintendo podoła naszym oczekiwaniom?
-
Zrobił wiele filmów o Gothicu i nie zamierza na tym poprzestać. Kim jest Doktor Borginson?
-
„Play Nice. Powstanie, upadek i przyszłość Blizzarda” – recenzja książki Jasona Schreiera. Reportaż...
-
Kocham FromSoftware, ale dla The Duskbloods nie kupię Switcha 2. Quo vadis, Miyazaki?
-
Kingdom Come: Coming Out – jak Adrian Chmielarz i Daniel Vavra widzą średniowiecznych...
-
Zaległe wypłaty i wojna zarządów. Dziwna historia studia Iron Lung, które ogłosiło upadłość,...
-
L’Oréal Paris na IEM Katowice 2025 – wyścigi i… troska o wygląd
-
Najlepsze gry ze Steam Next Fest 2025. Te dema koniecznie wypróbujcie!
-
Ryżowy Książę to Gwint w świecie Gothica. Powstaje gra oraz gothicowy mod do Twierdzy: Krzyżowiec
-
Marek Tymiński – prezes CI Games – myśli, że obnaża prawdę na temat stanu branży...
-
Jak powstał Wiedźmin 3: Dziki Gon? Recenzja książki „Wilczym śladem” – reportażu...