Pierwszy Quake w 52 minuty. Na poziomie hardcore! [WIDEO]
![Pierwszy Quake w 52 minuty. Na poziomie hardcore! [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/d73869f3-e1f1-46f4-8921-9818a6caf7a1.jpeg)
Kiedyś gry były dłuższe? Naprawdę? Gracze z grupy Quake done Quick udało się przejść arcydzieło id Software, pierwszego Quake'a, w 52 minuty. Na poziomie hardcore, odkrywając przy tym wszystkie możliwe do znalezienia sekrety. Swój wyczyn umieścili w serwisie YouTube.
Każdy z członków grupy przeszedł jeden wybrany fragment w jak najkrótszym czasie. Następnie zmontowano całość w jeden filmik (dostępny poniżej.
Oto Quake w 52 minuty:
Czytaj dalej
64 odpowiedzi do “Pierwszy Quake w 52 minuty. Na poziomie hardcore! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pierwszy Quake to gra niemłoda. Produkcja jest jednak wciąż niezwykle grywalna oraz trudna. Mimo to jednemu z graczy udało się przejść dzieło id Software w 52 minuty. Na poziomie hardcore, odkrywając przy tym wszystkie możliwe do znalezienia sekrety. Swój wyczyn umieścił w serwisie YouTube.
Brak mi słów 🙂 Koleś absolutnie wymiata. Ciekawi mnie ile czasu potrzebował na naukę tej gry na pamięć.
Gdyby zrobił to 20 lat temu to dziś byśmy widzieli : Pierwszy Quake w 10 minutna hardcorze.Ale koleś godny podziwu.
Ogólnie w przechodzeniu na czas do rekordu trochę brakuje… Ale tam był to tylko na zasadzie aby przejść, tu jest 100% sekretów więc czas niezły 🙂
Na poziomie Nightmare -_- Chyba się panowie z CD-A za dużo yt naoglądali 😉
…nie mówiąc o tym aimbocie w ręku 😉
Pewnie, że były dłuższe i kreowane z większym rozmachem (np. RPG)… W jakim trójwymiarowym RPG z ostatnich kilku lat jest miasto tak duże i tak fajne, jak Tarant? A to, że znajdzie się jakiś pajac, co przejdzie Fallouta 2 w 12 minut (czy nawet mniej), to nie znaczy, że ja przy tej grze nie straciłem magicznych kilkudziesięciu godziun 🙂
To przecież nie pierwsza taka akcja, mnie nie szokuje. Kiedyś obejrzałem kawałek filmiku jak gościu przeszedł Silent Hill 1 PSX w chyba 27minut, mi z 12h wyszło za pierwszym razem:)
Jak zobaczyłem ten filmik to pierwsze co przyszło mi na myśl: jakim cudem takie coś mogło się kiedyś podobać? Gameplay jak dla mnie okropny:) Zero klimatu
Gratki.
Prosze: http:speeddemosarchive.com/gamelist.html Więcej podobnych filmików.
Jak dla mnie jego wyczyn jest wart podziwu ale ten filmik pokazuje też coś innego. Mowie tu o budowie poziomów które są zaplanowane chyba co do centymetra. On że tak powiem odkrył po prostu to jak doskonale są one zaplanowane i zbudowane. |@temptation skoro piszesz takie takie bzdury znaczy że jesteś za młody żeby pamiętać w jaki sposób gry się rozwijały jakim postępem był pierwszy quake. Ja gdy go pierwszy raz zobaczyłem na komputerze mojego brata byłem oszołomiony nieprawdopodobnie piękną grafika:)
nom też pierwszy raz spojżałęm jak tkie coś mogło się pdobac ale kiedyś nie było takiej technologji jak obecnie mamy i nie robili tekich gier jak obecnie
temptation nie od razu Rzym zbudowano. Za 10 lat będzie jak można grać w GTA IV, że krawędzie nie wygładzone, że instaluje sie długo, że ładowania są itd.
Niezłe ale nie wiedziałem że można zamieścić tak długi film na YT. A do tego temtation uwierz mi, ta gra jest lepsza niż…. najnowsze SŁABE produkcje CI. Alcatraz wymięka.
Eee…o czy właściwie jest tak gra? Bieganie i strzelanie – suuuper.
Tą grę można było (i chyba dalej można) nazwać wiecznym hitem
Mała uwaga… to nie przeszedł jeden gościu… to nawet widać w czasie gameplaya… na początku każdego poziomu jest czas przejścia kto go przeszedł i z jakiego kraju jest (flaga)… w prawym górnym rogu, nie mylcie ludzi!
Jak można tak ogarniać…? Trzeba być dziwny…
Tego nie dokonał jeden gracz. Spójrzcie na rubrykę player w 9:20, ja naliczyłem 5-ciu, dalej filmiku nie oglądałem. Ale i tak nieźle wymiatają.
Pograłbym sobie w jedynke, ale na steamie za prawie 8 euro, więc podziękuję.
Całe szczęście że to kompilacja poziomów przechodzonych przez różnych ludzi. O ile miałbym respekt dla gościa który zrobiłby to sam, to martwiłbym się również o jego, hm… życie. Nie wiem dlaczego, ale zawszy kiedy widzę Übergeeka to jest mi takiego osobnika trochę żal. Nawet jeśli jest szczęśliwy spędzając 95% wolnego czasu na graniu.
@Dives|w latach 80 nie było g-forców !000 000 i innych bajerów a jak nie grałeś w taką klasykę to tak jakbyś nigdy nie słyszał o Beatlesach!!!
Ciekawe jakie ma łącze, że mu taki długi filmik się zmieścił 😛 I ciekawe jest też to komu by się chciało oglądać cały film od początku do końca 😀
można zamieszczać takie długie filmiki na YouTube tylko trzeba poprosić o zgodę adminów czy tam kogoś 🙂
Chodzenie, strzelanie, chodzenie, strzelanie, chodzenie, strzelanie (…) czy tylko mi wydaję się to dość monotonne?
@temptation|Moze i w porownaniu do BlackOpsa poczciwy Quake nie robi teraz takiego wrazenia jak kiedys, ale w chwili gdy sie pojawil byl prawdziwym przelomem dla FPSow. Po wielu dobrych shooterach w pseudo 3D bazujacych na sprite’ach takich jak Doom, Rise of the Triad, Heretic, Dark Forces czy Duke Nukem 3D, Quake byl pierwszym FPSem, ktory mial prawdziwe 3D i powodowal opad szczeki. Do tego tytulu powinienes miec szacunek, a nie oceniac go przez pryzmat ostatnich CoDow, w ktore grales.
święte słowa
@IWillRockYou|Poprawka – jesli juz to w latach 90-tych – Quake mial swoja premiere bodajze w 1996 roku i byl chyba pierwsza gra, ktora wymagala akceleratora grafiki 3D. Posiadanie wtedy karty 3dfx Diamond Monster 3D z chipsetem Voodoo i 4MB pamieci bylo marzeniem wszystkich graczy… 😉
Takie rzeczy są możliwe nawet przez jednego kolesia, który wcale nie musi spędzić całego życia przy kompie. Wystarczy że od czasu do czasu zagra sobie w Quake’a pozna jego sekrety, a po jakimś czasie może zapierda**ć na mapie ze spacją 🙂 i wcale nie musi grać dużo…
@smoothcriminal|Chodzenie, strzelanie, chodzenie, strzelanie, chodzenie, strzelanie czy mi sie wydaje czy tak jest w kazdym fps.|albo inny przyklad chodzenie uzywanie magi,chodzenie uzywanie magi czy mi sie wydaje czy tak jest w kazdym rpg.
@Cyrax22|Ja magi uzywam czasem do zupy. 😛 Natomiast w RPGach chodze, uzywam miecza, tarczy, a czasem magii. 😛
czepiasz sie wyrazow a wiesz o co mi chodzi.
Ja wiedziałem o tym już 2 miesiące temu ;d
Fakt, wiem o co Ci chodzi, ale nie zmienia to faktu, ze skoro komunikujemy sie tutaj slowem pisanym, a nie mowionym, to chetnie naprowadze Ci na poprawna ortografie, ktora kazdy powinien starac sie stosowac. Ubiegajac jakiekolwiek krytyczne uwagi wzgledem moich postow – tak, nie uzywam polskich znakow. Powodem tego nie jest jednak lenistwo lecz fakt, ze na kompie w pracy nie da sie zainstalowac polskiego ukladu klawiatury.
To jest tylko kwestia poznania całej gry, dosłownie całej gry. Ja jakieś 7 lat temu zrobiłem sobie pierwszą czasówkę na PSX przeszedłem Spyro 2 na 100% z Skill pointami w 4h.
przypominam tylko że kiedyś „normal” był jak dzisiejszy „ultra-super-duper-hardkor-bez-kija-nie-podchodź”
na końcu widać jak gościu skanuje przez sciany 😀
Ja z godzinę temu znalazłem przez przypadek przejście pierwszego Quake w 16 min: |część pierwsza: http:www.youtube.com/watch?v=giMnjWFk3Os |część druga: http:www.youtube.com/watch?v=KQ7y57qdZCQ |Co prawda bez wszystkich sekretów, ale kolo pędzi znacznie szybciej niż tu ;p
@Tesu: Quake nie wymagał akceleratora. Baa… Jeśli mnie pamięć nie myli to dopiero GLQuake dodał obsługę akceleratora. A raczej w tym wypadku się nie mylę, bo w Quake’a się trochę ograło w dzieciństwie (chociaż jakoś byłem raczej fanem drugiej części… do dziś zresztą jestem)|A pierwszą grą która wymagała akceleratora był zdaje się Turok
Dżizas… zaraz dostaniemy filmik – pierwsze kółko i pong w sekunde, albo pierwsze simsy w 100h… Opanujcie się, ludzie…
@skoczny|Masz racje, to GLQuake dodal akcelerator. No coz, to bylo sporo lat temu, a pamiec juz nie ta. 😉 Za to pamietam, ze pierwszym FPSem, ktory do uruchomienia wymagal procka 486 byl Heretic – kumpel sie wkurzal bo mial 386DX 40MHz i musial przychodzic do mnie zeby pograc w niego na moim „wypasionym” 486SX 33MHz. 😉
o a na obecność polaka nikt nie zwrócił uwagi? 31:31
Dzieci Quak’a normalnie.
Masz coś do Quake`a pawelisny?!
18:09 2 HP …
na yt jeszcze jest half life w 30 min (normalnie przejście zajmuje 7h)
A mógłby ktoś powiedzieć co to za wersja Quake’a? Wiem że używając Doomsday engine można pograć w Heretica i Hexena z grafą 32bit i obsługą mysz+wsad, ale ten Quake wygląda jakby został na silniku Quake3 zrobiony.
Wygląda zaskakująco dobrze jak na swój wiek.
@POiNT|HL zajął mi 12 h . A Oposing Force 10 h .