The Elder Scrolls V: Skyrim – „Pokemonowe” elementy rozgrywki

The Elder Scrolls V: Skyrim – „Pokemonowe” elementy rozgrywki
Twórcy z firmy Bethesda Softworks udzielili serwisowi Game Informer (chyba ostatnio zbyt lubianym przez producentów) informacji dotyczących The Elder Scrolls V: Skyrim. Tym razem poruszono temat dragon shouts (smocze krzyki?), które swą mechaniką trochę przypominają znane motto Złap je wszystkie.

Dragon shouts to unikalne moce, które wyzwalamy z naszego bohatera poprzez wypowiadanie trzywyrazowych zwrotów w starożytnym języku smoków.

Spytacie zapewne – w jaki sposób pozyskamy wiedzę o magicznych inkantacjach? Otóż istnieją dwie drogi – albo moce będą na nas przechodzić po zabijaniu kolejnych smoków, albo po znajdowaniu kolejnych starożytnych run, ukrytych w świecie gry. A gdy znajdziemy już wszystkie, nic nie stanie na przeszkodzie byśmy stali się najsilniejszym trenerem… znaczy, no, łowcą smoków na świecie.

Premiera The Elder Scrolls V: Skyrim 11 listopada.

52 odpowiedzi do “The Elder Scrolls V: Skyrim – „Pokemonowe” elementy rozgrywki”

  1. Ciekaw jestem tej gry i to bardzo.;D Będzie ciekawie.;D

  2. Ja grając w Obliviona nigdy nie korzystałem z kamieni pieczęci. Wolałem alchemie.;D Wystarczyło pokombinować ze składnikami i już miałem miksturę z wieloma działaniami.;D

Dodaj komentarz