Recenzje
-
Nintendo Switch 2 Welcome Tour nawet nie udaje, że jest pełnoprawną grą [RECENZJA]
-
Elden Ring Nightreign jest większy i ciekawszy, niż się spodziewałem, choć odbije się...
-
Polacy dowożą najbardziej japońską grę roku – JDM: Japanese Drift Master [RECENZJA]
-
Może nie dostaniemy w tym roku GTA 6, ale The Precinct to GTA w domu [RECENZJA]
-
Doom: The Dark Ages – recenzja gry. Kapitan Doomeryka wraca do formy z 2016...
-
Clair Obscur: Expedition 33 – recenzja. 30 Francuzów zaprojektowało lepszą grę od większości...
-
Lost Records: Bloom & Rage – recenzja. Twórcy Life Is Strange po raz...
-
Wielki powrót klasycznych RTS-ów? Tempest Rising pokazuje, jakie mogłoby być Command &...
-
Mandragora to intrygujący i ambitny soulslike, ale słaba platformówka [RECENZJA]
-
Forever Skies – recenzja. Polski survival z krakowskim smogiem i oryginalnym pomysłem na siebie
-
Wednesdays zasługuje na 10/10 – to gra zaangażowana społecznie i potężne narzędzie terapeutyczne
-
Commandos: Origins – recenzja gry. To mogło być nowe otwarcie, ale skończyło się na powtórce...
-
South of Midnight jest niczym zaginiona produkcja z ery PS3 i bardzo mi się to podoba...
-
Croc dał mi dużo radochy w latach 90., ale różowe okulary tutaj nie wystarczą. Jego remaster...
-
Karma: The Dark World – recenzja. Hideo Kojima, David Lynch i Christopher Nolan...