Szpile: Litościwy Ubisoft

📍 Chiński koncern NetEase (ten od Diablo Immortal i nie tylko) dokonał zakupu studia Quantic Dream (m.in. Detroit: Become Human, Heavy Rain). Oczywiście – wedle deklaracji studia – nie wpłynie to w żaden sposób na tworzone tam gry i w ogóle będzie z korzyścią dla graczy itd. Mhm.
📍 Dobre wieści dla fanów multi w Halo Infinite. Trzeci sezon będzie wprawdzie opóźniony o niemal pół roku, ale za to w ogóle nie będzie w nim obiecywanego od dawna trybu kooperacji na podzielonym ekranie, który pierwotnie miał być już w dniu premiery. Nie ma go teraz i w ogóle go już nie będzie. …Co? Jakie to niby dobre wieści? Nie wiem, ale oglądałem ostatnio TVP i taki trik podłapałem. Fajny, nie?
📍 Premiera Sons of the Forest ponownie została przesunięta. Tym razem bez podania choćby przybliżonej daty premiery. Można więc założyć, że z pracami nad grą twórcy są w lesie.
📍 Ubisoft planował wyłączyć obsługę DLC i funkcji sieciowych swoich starszych gier. Ludziom się to nie spodobało, więc Ubisoft posłuchał i… przesunął termin planowanego wyłączenia o miesiąc. Wow, dzięki.
📍 To koniec – Meta zamyka Facebook Gaming! Czyli pierwotnie stronę na FB (potem awansowaną do roli oddzielnej platformy), gdzie można było głównie oglądać transmisje na żywo czy grać w różnorakie gry. Sami anonsowaliśmy go ze dwa lata temu jako „konkurencję dla Twitcha I Youtube’a”. A sam fakt, że po dwóch latach wyjaśniam, czym to było, tłumaczy powody jej zamknięcia – ta strona w sumie #nikogo. Będę więc oryginalny i wykrzyknę: „Och nie, co to będzie! Jak teraz mam żyć?!”.
📍 Jeśli używasz popularnego managera haseł, LastPass, to wiedz, że padł on ofiarą hakerów. Jest to już bodaj trzecia taka wpadka LastPass w ciągu kilku lat, więc może powinni zmienić nazwę na LeakPass? Firma twierdzi wszelako, że wasze hasła są bezpieczne, tzn. że hakerzy wykradli tylko część kod źródłowego programu. Na wszelki wypadek jednak zmieniłem wszystkie swoje hasła – z 123456 na 234567. Przezorności nigdy za wiele!
📍 Cokolwiek dzieje się w redakcji(*), pozostaje w redakcji… choć sądząc z tego screena w The Sinking City, nie zawsze. Na szczęście mamy zdolnych nekromantów – zapytajcie Ranafe, jak nie wierzycie.

(*) W tym przypadku akurat redakcji Polygamii, gdzie Ranafe wtedy pracowała.
Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Szpile: Litościwy Ubisoft”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
O co chodzi z tą Polygamią? A co do Facebook Gaming, pierwszy raz słyszę o czymś takim, marketing ewidentnie zawiódł.
Zapytaj Joanny. generalnie to taki „inside joke”, twórcy gry się z nią znali i lubili, więc umieścili ją w grze.
hehe, ale to jakby bardziej „fajny smaczek” niż szpila 😉
Takie smaczki mieszcza sie w konwencji Szpil jak dla mnie. To ze np. Dooma dalo sie uruchomic na – powiedzmy – mikrofalowce tez nie jest klasyczna szpila.
Dobry ten tekst z TVP 😀
Dzięki, wrócę tu za tydzień.
Kiedy naprawicie tą waszą stronę? Ciężko się to cholerstwo przegląda na telefonie. Już stara strona była lepsza.
Najlepszy przepis na kompot z rabarbaru
https://www.winiary.pl/przepisy/kompot-z-rabarbaru/?gclid=Cj0KCQjwyOuYBhCGARIsAIdGQROzxamSydDX4zsUbST2T3reibsYsuPpBycj6WRQn4A0R0TjyM1aYtoaAtFZEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
No co, ty nie na temat, ja nie na temat…
🙂
Teraz będzie „Pay 3.99 to Jason” ;>