Call of Duty: Black Ops II ? pierwsze konkretne informacje. Wielkie zmiany!
W najbliższym numerze CD-Action – w sprzedaży już 8 maja – znajdziecie obszerny materiał na temat nowej, tegorocznej odsłony Call of Duty. Właśnie zeszło embargo na publikację części informacji w sieci. Takich zmian nie spodziewał się chyba nikt!
Call of Duty: Black Ops 2 – choć działa w oparciu o tę samą technologię, której korzenie sięgają właściwie jeszcze XX wieku – przyniesie szereg zmian, które szczegółowo opisuje Qn’ik w okładkowym tekście w nadchodzącym wydaniu CD-Action (premiera 8 maja).
akcja gry osadzona będzie w przyszłości, dokładniej w 2025 roku. Część poziomów rozegra się w latach 80-tych XX wieku, ale będą one tylko wstępem do kluczowych wydarzeń, umieszczonych na osi czasu mniej więcej za dekadę,
oznacza to m.in. że w arsenale pojawią się różnego rodzaju zaawansowane gadżety elektroniczne i roboty bojowe, przy projektowaniu których uczestniczy Peter Singer, waszyngtoński specjalista od futurystycznych zabawek wojskowych,
w grze pojawią się nazwiska znane z Call of Duty: Black Ops – niektórzy bohaterowie powrócą z poprzedniej części, innych reprezentować będą ich potomkowie (np. David Mason, syn Aleksa Masona z poprzedniego Black Ops),
ci bohaterowie zmierzą się z przeciwnikiem, który podobno opracowywany był najdłużej w całej historii „tych złych” z Call of Duty – ma być nieoczywisty, wielowymiarowy i, w pewnym sensie, już graczom znany. Ktoś o nazwisku Reznov? (dla jasności – to tylko nasz strzał na ślepo…),
najważniejsze: fabuła stanie się NIELINIOWA (!!!), a nieliniowość ta będzie rozgrywała się na kilku poziomach: czasem staniemy przed ważną decyzją wyraźnie zamarkowaną fabularnie, czasem zrobimy coś w świecie gry, nawet nie wiedząc, że to może mieć znaczenia – a dzięki temu akcja potoczy się zupełnie inaczej. Będzie więc można rozgrywać misje w różnej kolejności, co wpłynie na ich przebieg, czasem podczas misji staniemy przed decyzją, która pchnie nas inną ścieżką, kiedy indziej w wydarzeniach generalnie zaplanowanych przez twórców pojawią się różne warianty drobnych epizodów, zależne od tego, co zrobiliśmy wcześniej. Kilkukrotne przechodzenie kampanii dla jednego gracza ma być obowiązkowe, jeśli chcemy poznać wszystkie niuanse tej historii,
progres w kampanii będzie przedstawiony na mapie świata, na której również będzie można wybrać kolejność wykonywanych misji – te decyzje również mogą wpłynąć na przebieg fabuły,
dodatkowo na mapie kampanii pojawią się tzw. misje Strike Force, niezwiązane mocno ze scenariuszem (choć wpływające na równowagę sił w konflikcie rozgrywającym się przez cały czas), za to dużo bardziej otwarte niż oskryptowane zadania głównej osi wydarzeń. O ich sandboksowym charakterze niech świadczy fakt, że w każdej chwili można w nich przejść w tzw. „tryb generalski” i obejrzeć pole bitwy z lotu ptaka, by wydawać w nim proste rozkazy naszym jednostkom (jak w RTS-ie!), a także przełączać się między tymi, którymi chcemy kierować. Nie jesteśmy ograniczeni wyłącznie do żołnierzy – może to być np. bezzałogowy robot bojowy.
Więcej – w tym informacje o trybie zombie, multiplayerze czy opis jednej z misji znajdziecie już w piśmie. W naszej GALERII znajdziecie z kolei pierwsze screeny. A na koniec – trailer:
zapomnianyprince@ Hejterzy zawsze coś znajdą żeby z hejtować tym razem przyczepili się do silnika i tego samego multi a nawet jeśli to by zostało zmienione to by się przyczepili że to po prostu Cod.
@IceColdKillaCyferka satysfakcjonująca i wymagająca mechanika CoDa? LMFAO I proszę, nie porównuj jej do Quake’a, bo to jak porównywać Ziemię do Nieba. W Quake’u faktycznie trzeba mieć skilla i oczy dookoła głowy, a poza tym wykorzystywać możliwości dawane przez mapę, typu trampoliny i przeskakiwanie między platformami. W CoD wystarczy, że podbiegnie do Ciebie gość i losowo zabije serią, która nie daje odrzutu. Strzelając z 2 pistoletów maszynowych, po jednego na dłoń.
Oh miła niespodzianka. 😛 Zawsze jestem gotowy do zmiany opinii o marce jeśli pokaże że potrafi jeszcze coś ciekawego zrobić. Mam nadzieję, że to wszystko nie będzie tylko czczym gadaniem.
@IceColdKillaCyferka A gdzie jest więcej wybuchów i patosu? Gdzie więcej nierealistycznych strzelanin i wysadzania? Właśnie zawsze CoD pokazywał te „super” wyreżyserowane przez skrypty sceny, które miały doprowadzić amerykańskich nastolatków do ejakulacji.|@zapomnianyprince|@fanboyfpsow|Logika jak od RockAlone2k. Nie ma czegoś takiego jak hejterzy. Są ludzie, którzy się nie zgadzają z Wami, ale jak już są hejterami to można ich swobodnie oskarżać i wyzywać.
Jeśli możecie to rozwiejcie moje aluzje(ci bardziej do informowani). Czy do Black ops 2 zombie będzie można robić custom maps jak WaW? Ludzie na youtube tworzą pomysły na takowe mapy np. Woods.
Szkoda, że takie DLC sprzeda się naprawdę dobrze a gry w które inwestowana jest kupa forsy schodzą „średnio”. Najśmieszniejsza jest cena, którą wołają sobie za każde Call Of Duty. Powinni brać przykład od CD-P RED, które nową świetną grę sprzedaje po okazyjnej cenie a Activision DLC fabularne opycha po 140zł premierowo a później 90-100zł nie mówiąc o cenie gry na konsole.
Żeby nie było, że jestem fanboyem Battlefielda i tak dalej. Nie uważam, że nowy CoD musi być słaby. Jeżeli dotrzymają słowa, to będzie dobrze. Mam nadzieję, że będzie to coś nowego, nowy oddech dla marki, która się jakoś rozwinie, a nie będzie stać w stagnacji od 2007 roku. Ja tylko podałem kilka swoich wątpliwości, na które od razu fani CoDa się rzucili.
Może tym razem dam szanse CoD’owi moim ostatnim zakupem był CoD:MW 1 i tego nie żałuje ^_^ |Ale niektórzy ludzie na tym forum to po prostu dzieci neo , np. gdyby następca Black Ops’a był super grywalny , nieliniowy ( jak pierwszy crisis ) i z dojrzałą fabuła to oni by dalej gadali „trolololo za trudna” |ale jedyne co mnie martwi o czym nie wspominali to długość rozgrywki co z tego że będzie naprawdę dobry jak będzie trwał 4-6 h…. niby fajny ale po paru dniach ostrego grania znasz wszystko…
@SystemVoodoo|Mechanika CoDa jest bardzo podobna do Quake. Jeśli nie widzisz podobieństw to… cóż. Casualizacja graczy trwa.|Zarówno w CoD jak i Quake masz zależność prędkości gracza od Framerate’u, masz strafejumpy, masz circle jumpy, masz rocket jumpy, masz wallrun, masz steprun… Wymieniać dalej? |Silnik CoDa wywodzi się z Quake. Podobnie jak silnik Enemy Territory czy Counter Strike.
Owszem, Quake jest dużo bardziej skillową grą, co nie znaczy że CoD nie jest. Dzisiaj to owszem, servery publiczne w nowych CoDach to spamfest i brak skilla, ale pograj sobie troszkę na meczach 5v5 w dowolnego CoDa i zobaczysz, że trzeba coś umieć żeby nie dostać wpierdzielu. |Właśnie dzięki przestarzałemu silnikowi seria CoD jeszcze jako tako może się utrzymać jako esport. Taki BF3, MoH czy Crysis właśnie przez zbyt uproszczoną mechanikę nie są i nigdy nie będą dyscypliną esportową.
Treyarch w Black Ops pokazał, że nadmierne grzebanie w silniku i próby zmiany mechaniki nie wyjdą serii na dobrę. Treyarch pokazał, jak nisko seria CoD może upaść pod względem casualizacji. |Tego się znowu obawiam w przypadku BO2, ale jeśli T poszło po rozum do głowy, do wrócą do systemu znanego z CoD4, czy nawet własnego World at War. |Jeśli zostaną przy mechanice z Black Ops 1, to dostaniemy kolejne casualowe gwno. Może i odświeżone, ale jednak casualowe gwno.
Gdzie ta uproszczona mechanika w BF3 ? Gdzie ? Uproszczona bo gra nie polega na bieganiu po mapce + skakaniu bez opamiętania ? BF3 nie jest w niczym uproszczony, to jest rozwój technologiczny ale niektórzy wolą się cofać. W 5v5 możliwe, że gra wymaga ogarnięcia a BF3 przy pełnym serwerze też tego wymaga więc ?
Ludzie poczekajcie na więcej informacji, a nie z góry oceniacie, ze to [beeep]. Nigdy w życiu nie spotkałem żadnego z was, ale jakbyście się czuli gdybym nie znając was zwyzywał was od gówien? Ja jeszcze nie mam zdania i czekam na więcej informacji, a przede wszystkim na recenzje w listopadzie.
@bannedretu|Gdzie masz zaawansowaną mechanikę w BF3? Jedyne co tam jest wymagające, to opanowanie helikopterów i samolotów. Poruszanie się piechociarza można opanować w kilka minut, to samo z pojazdami lądowymi. Niby jest opadanie pocisków, ale to też bułka z masłem. Odrzut broni, wbrew powszechnej opinii, też jest niewielki. No powiedz mi, gdzie ta mechanika w BF3? Olśnij mnie, bo może esportowe standardy stały się nagle nieaktualne?
CoD… Nieliniowy… Koniec świata. Wyczuwam porwanie się z motyką na Słońce 😛 Chociaż cieszyłbym się, gdyby się udało(ostatnia część CoD jaką mam, to WaW)
Ja sam z chęcią kupie ale po premierze. Gdy już wszytko będzie obgadane. Kupiłem MW1 Bo gra była świetna. Kupiłem MW2 bo miałem nadzieje że gra będzie godnym następcą. Kupiłem MW3 modląc się żeby w końcu była idealna (Dodali wyszukiwarkę serwerów ale sknocili inne rzeczy). Ale Black Ops był naprawdę fajny. Niezła fabuła, ciekawe czasy w których rozgrywa się gra, fajne rozwiązania w multi. Ale skopali kod. Trzymam kciuki niech Treyarch pokaże IW że robi lepsze CoD-y.
@IceColdKilla1 Myśliwcami w Bf3 nie da się przekroczyć 450 km/h i nie da się wylecieć ponad podstawę chmur. Tam nie ma nawet oddzielnego przycisku od wysuwania podwozia! Gdyby tylko jeszcze w tej serii uwzględnili wiatr to byłaby bardziej podobna do symulatora.
Jeśli takie zmiany będą dobrze opracowane i wprowadzone do zoptymalizowanej gry (w Black Ops I praktycznie nie ma optymalizacji) to jak najbardziej kupuję tą część.
Kuźwa – więcej tych wykrzykników poproszę: co prawda wytłuszczając m.in. słowa, jak przy ” fabuła stanie się NIELINIOWA” wskazujecie na to, że wcześniej seria błyszczała liniowością, no ale kto na to patrzy…| |A ja i tak jestem ciekaw ile tego, co napiszecie w CD-A było napisane w lutowym KŚG Extra :PPPP Wtedy Smugg obśmiewał tamten numer, a teraz – :O Tylko u nas, mamy info – pffffff…
a tak na serio… Nie wierzę w nic z tej promocyjnej papki. I tak jak nawet bedzie coś nieliniowego to bedzię to znikome, a i tak będzie to wychalane ponad wszystko, dlatego że gracze CoDa nigdy na oczy nie widzieli nieliniowej gry.
A wracają do fabuły już w Call of Diuty 5 na samym końcu była trochę nieliniowa SPOILER Wtedy kiedy trzeba uratować jednego z naszych towarzyszy można było wybrać miedzy Rebokiem a Polońskim END SPOILER
Po raz setny to samo z tą różnicą, że będziemy mogli co ważniejszych terrorystów zabić albo nie zabić ;p. Nie obędzie się bez tanich „kontrowersyjnych” i trudnych moralnie wyborów typu powstrzymujemy „złych” przed zrzuceniem bomby na teren zabudowany czy ratujemy prezydnta.
Kurde jak będą takie wybory jak w Mass Effect to będzie bardzo fajnie. Już miałem nie kupować następnego CoDa ale jeśli będzie tak jak tu jest opisane to się mocno zastanowię. No ale nie uwierzę dopóki nie zobaczę recenzji w CDA 😀
Wow, zamawiam świeży kotlet z ziemniaczkami poduszonymi oraz z surówką z marchewki i jabłka taką jaką lubię lekko okraszoną cytryną. 😀 |A miałem nie kupować, a co tam.
Wydaję mi się, że redakcja zbyt podnieca się tym nowym CoD. Jak przeczytałem materiał to było wooooooow, to może być gra, chyba w końcu kupie CoD. Po zobaczeniu trailera stwierdzam, że znowu to samo 😛
cały czas paskudnie o teksturowane <3 naprawdę chciałbym aby to wszystko było prawdą ... naprawdę, ale zbyt wiele razy zawiodłem się na tej serii abym wydał na nią jeszcze kiedykolwiek pieniądze
Czyżby szykowała się mała rewolucja? Wszystko wskazuje na to, że tak 🙂 Obawiam się jednak tego, że stary dobry COD stanie się jakimś bardzo futurystycznym Crysisem z masą robocików odwalających za nas całą brudną robotę. Ale trailer mi się spodobał. Nawet bardzo 🙂
heh ciekawe czy pozostaną Symbole używane w cod-ach od treyarh czyli urywane kończyny dużo krwi itd hehe
@IceColdKilla1|Wymagająca mechanika cod’a?|Good joke :]|I nie ma co porównywać Quake do cod’a ze względu na silnik.
zapomnianyprince@ Hejterzy zawsze coś znajdą żeby z hejtować tym razem przyczepili się do silnika i tego samego multi a nawet jeśli to by zostało zmienione to by się przyczepili że to po prostu Cod.
@IceColdKilla1Dzięki za komentarze, dobrze się pośmiać z rana 😀
@IceColdKillaCyferka satysfakcjonująca i wymagająca mechanika CoDa? LMFAO I proszę, nie porównuj jej do Quake’a, bo to jak porównywać Ziemię do Nieba. W Quake’u faktycznie trzeba mieć skilla i oczy dookoła głowy, a poza tym wykorzystywać możliwości dawane przez mapę, typu trampoliny i przeskakiwanie między platformami. W CoD wystarczy, że podbiegnie do Ciebie gość i losowo zabije serią, która nie daje odrzutu. Strzelając z 2 pistoletów maszynowych, po jednego na dłoń.
Oh miła niespodzianka. 😛 Zawsze jestem gotowy do zmiany opinii o marce jeśli pokaże że potrafi jeszcze coś ciekawego zrobić. Mam nadzieję, że to wszystko nie będzie tylko czczym gadaniem.
No no jestem mile zaskoczony
Co do tej technologii, to IWEngine powstał w oparciu o silnik Quake’a 3, więc będzie możliwość dpostosywania grafiki w konsoli
Nieliniowa fabuła…..i Call of Duty. W jednym. TRZYMAM ICH ZA SŁOWO.
@IceColdKillaCyferka A gdzie jest więcej wybuchów i patosu? Gdzie więcej nierealistycznych strzelanin i wysadzania? Właśnie zawsze CoD pokazywał te „super” wyreżyserowane przez skrypty sceny, które miały doprowadzić amerykańskich nastolatków do ejakulacji.|@zapomnianyprince|@fanboyfpsow|Logika jak od RockAlone2k. Nie ma czegoś takiego jak hejterzy. Są ludzie, którzy się nie zgadzają z Wami, ale jak już są hejterami to można ich swobodnie oskarżać i wyzywać.
Jeśli możecie to rozwiejcie moje aluzje(ci bardziej do informowani). Czy do Black ops 2 zombie będzie można robić custom maps jak WaW? Ludzie na youtube tworzą pomysły na takowe mapy np. Woods.
Szkoda, że takie DLC sprzeda się naprawdę dobrze a gry w które inwestowana jest kupa forsy schodzą „średnio”. Najśmieszniejsza jest cena, którą wołają sobie za każde Call Of Duty. Powinni brać przykład od CD-P RED, które nową świetną grę sprzedaje po okazyjnej cenie a Activision DLC fabularne opycha po 140zł premierowo a później 90-100zł nie mówiąc o cenie gry na konsole.
Żeby nie było, że jestem fanboyem Battlefielda i tak dalej. Nie uważam, że nowy CoD musi być słaby. Jeżeli dotrzymają słowa, to będzie dobrze. Mam nadzieję, że będzie to coś nowego, nowy oddech dla marki, która się jakoś rozwinie, a nie będzie stać w stagnacji od 2007 roku. Ja tylko podałem kilka swoich wątpliwości, na które od razu fani CoDa się rzucili.
Może tym razem dam szanse CoD’owi moim ostatnim zakupem był CoD:MW 1 i tego nie żałuje ^_^ |Ale niektórzy ludzie na tym forum to po prostu dzieci neo , np. gdyby następca Black Ops’a był super grywalny , nieliniowy ( jak pierwszy crisis ) i z dojrzałą fabuła to oni by dalej gadali „trolololo za trudna” |ale jedyne co mnie martwi o czym nie wspominali to długość rozgrywki co z tego że będzie naprawdę dobry jak będzie trwał 4-6 h…. niby fajny ale po paru dniach ostrego grania znasz wszystko…
haterzy już na pozycji i hate’ują nowego coda…
@SystemVoodoo|Mechanika CoDa jest bardzo podobna do Quake. Jeśli nie widzisz podobieństw to… cóż. Casualizacja graczy trwa.|Zarówno w CoD jak i Quake masz zależność prędkości gracza od Framerate’u, masz strafejumpy, masz circle jumpy, masz rocket jumpy, masz wallrun, masz steprun… Wymieniać dalej? |Silnik CoDa wywodzi się z Quake. Podobnie jak silnik Enemy Territory czy Counter Strike.
O ile każdy z tych podpunktów nie będzie sprzedawany jako oddzielne DLC to może nawet się skuszę :>
Owszem, Quake jest dużo bardziej skillową grą, co nie znaczy że CoD nie jest. Dzisiaj to owszem, servery publiczne w nowych CoDach to spamfest i brak skilla, ale pograj sobie troszkę na meczach 5v5 w dowolnego CoDa i zobaczysz, że trzeba coś umieć żeby nie dostać wpierdzielu. |Właśnie dzięki przestarzałemu silnikowi seria CoD jeszcze jako tako może się utrzymać jako esport. Taki BF3, MoH czy Crysis właśnie przez zbyt uproszczoną mechanikę nie są i nigdy nie będą dyscypliną esportową.
Treyarch w Black Ops pokazał, że nadmierne grzebanie w silniku i próby zmiany mechaniki nie wyjdą serii na dobrę. Treyarch pokazał, jak nisko seria CoD może upaść pod względem casualizacji. |Tego się znowu obawiam w przypadku BO2, ale jeśli T poszło po rozum do głowy, do wrócą do systemu znanego z CoD4, czy nawet własnego World at War. |Jeśli zostaną przy mechanice z Black Ops 1, to dostaniemy kolejne casualowe gwno. Może i odświeżone, ale jednak casualowe gwno.
Gdzie ta uproszczona mechanika w BF3 ? Gdzie ? Uproszczona bo gra nie polega na bieganiu po mapce + skakaniu bez opamiętania ? BF3 nie jest w niczym uproszczony, to jest rozwój technologiczny ale niektórzy wolą się cofać. W 5v5 możliwe, że gra wymaga ogarnięcia a BF3 przy pełnym serwerze też tego wymaga więc ?
Ludzie poczekajcie na więcej informacji, a nie z góry oceniacie, ze to [beeep]. Nigdy w życiu nie spotkałem żadnego z was, ale jakbyście się czuli gdybym nie znając was zwyzywał was od gówien? Ja jeszcze nie mam zdania i czekam na więcej informacji, a przede wszystkim na recenzje w listopadzie.
CO sie dzieje> Cos nowego w seri CoD od kilku lat 😀 jestem fanem seri, mam kazda ale to moze byc przelom w tej serii !!!!!
@bannedretu|Gdzie masz zaawansowaną mechanikę w BF3? Jedyne co tam jest wymagające, to opanowanie helikopterów i samolotów. Poruszanie się piechociarza można opanować w kilka minut, to samo z pojazdami lądowymi. Niby jest opadanie pocisków, ale to też bułka z masłem. Odrzut broni, wbrew powszechnej opinii, też jest niewielki. No powiedz mi, gdzie ta mechanika w BF3? Olśnij mnie, bo może esportowe standardy stały się nagle nieaktualne?
CoD… Nieliniowy… Koniec świata. Wyczuwam porwanie się z motyką na Słońce 😛 Chociaż cieszyłbym się, gdyby się udało(ostatnia część CoD jaką mam, to WaW)
Ja sam z chęcią kupie ale po premierze. Gdy już wszytko będzie obgadane. Kupiłem MW1 Bo gra była świetna. Kupiłem MW2 bo miałem nadzieje że gra będzie godnym następcą. Kupiłem MW3 modląc się żeby w końcu była idealna (Dodali wyszukiwarkę serwerów ale sknocili inne rzeczy). Ale Black Ops był naprawdę fajny. Niezła fabuła, ciekawe czasy w których rozgrywa się gra, fajne rozwiązania w multi. Ale skopali kod. Trzymam kciuki niech Treyarch pokaże IW że robi lepsze CoD-y.
WOW! Jeszcze powiedzcie, że silnik zmieniają i może nawet to kupię!
@IceColdKilla1 Myśliwcami w Bf3 nie da się przekroczyć 450 km/h i nie da się wylecieć ponad podstawę chmur. Tam nie ma nawet oddzielnego przycisku od wysuwania podwozia! Gdyby tylko jeszcze w tej serii uwzględnili wiatr to byłaby bardziej podobna do symulatora.
Jeśli takie zmiany będą dobrze opracowane i wprowadzone do zoptymalizowanej gry (w Black Ops I praktycznie nie ma optymalizacji) to jak najbardziej kupuję tą część.
Ciekawe jakie pełniaki będą ;P Szkoda, że chłopaki wycięli górną część okładki. Osobiście na Obliviona liczę.
Kuźwa – więcej tych wykrzykników poproszę: co prawda wytłuszczając m.in. słowa, jak przy ” fabuła stanie się NIELINIOWA” wskazujecie na to, że wcześniej seria błyszczała liniowością, no ale kto na to patrzy…| |A ja i tak jestem ciekaw ile tego, co napiszecie w CD-A było napisane w lutowym KŚG Extra :PPPP Wtedy Smugg obśmiewał tamten numer, a teraz – :O Tylko u nas, mamy info – pffffff…
jeżeli tego nie skopią to ta gra będzie epicko epicka
Treyarch zawsze będzie mi się kojarzył z ludźmi,którzy nie umieją dobrze zoptymalizować gry,no może się teraz postarają.Trzymam kciuki! 😀
Heh, że jak? Każdy z tych podpunktów to DLC? Nie no serio? xD A tak poważnie NIELINIOWŚĆ?? Jakim cudem? Nie uwierzę póki sam nie przejdę gry.
Nieliniowość w CoDzie… Zapewne na miarę końcówki Mass Effecta 3|BUAHAHAHA
a tak na serio… Nie wierzę w nic z tej promocyjnej papki. I tak jak nawet bedzie coś nieliniowego to bedzię to znikome, a i tak będzie to wychalane ponad wszystko, dlatego że gracze CoDa nigdy na oczy nie widzieli nieliniowej gry.
Dzisiejsza mina gości odpowiedzialnych za Battlefield 4/MoH: Warfighter bezcenna 🙂
Żadnego CoDa nie kupiłem, ale to brzmi zachęcająco. Czy tylko ja się bałem, że to już zapowiedź numeru?
A wracają do fabuły już w Call of Diuty 5 na samym końcu była trochę nieliniowa SPOILER Wtedy kiedy trzeba uratować jednego z naszych towarzyszy można było wybrać miedzy Rebokiem a Polońskim END SPOILER
Po raz setny to samo z tą różnicą, że będziemy mogli co ważniejszych terrorystów zabić albo nie zabić ;p. Nie obędzie się bez tanich „kontrowersyjnych” i trudnych moralnie wyborów typu powstrzymujemy „złych” przed zrzuceniem bomby na teren zabudowany czy ratujemy prezydnta.
NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWA ??? NIELINIOWY COD ? CZY TO MOŻLIWE ŻE SPEŁNIĄ SIĘ MOJE MARZENIA?
Tylko mi się wydaje, że CoD chce po prostu odgapić od future soldier bo zobaczyło, że ludzie wolą akcje w przyszłości?
Nieliniowy CoD? Świat się jednak kończy!
Kurde jak będą takie wybory jak w Mass Effect to będzie bardzo fajnie. Już miałem nie kupować następnego CoDa ale jeśli będzie tak jak tu jest opisane to się mocno zastanowię. No ale nie uwierzę dopóki nie zobaczę recenzji w CDA 😀
Wow, zamawiam świeży kotlet z ziemniaczkami poduszonymi oraz z surówką z marchewki i jabłka taką jaką lubię lekko okraszoną cytryną. 😀 |A miałem nie kupować, a co tam.
Wydaję mi się, że redakcja zbyt podnieca się tym nowym CoD. Jak przeczytałem materiał to było wooooooow, to może być gra, chyba w końcu kupie CoD. Po zobaczeniu trailera stwierdzam, że znowu to samo 😛
Czy tylko mi sie wydaje czy grafika na tym trailerze jest tragiczna ? To juz chyba zabytkowe San Andreas ma lepsze tekstury i detale….
A zmieńcie sobie na 720HD !
cały czas paskudnie o teksturowane <3 naprawdę chciałbym aby to wszystko było prawdą ... naprawdę, ale zbyt wiele razy zawiodłem się na tej serii abym wydał na nią jeszcze kiedykolwiek pieniądze
W porównaniu z ostatnimi CoD ten zapowiada się rewolucyjnie. Szkoda tylko że nie zdecydowano się w końcu na nowy silnik graficzny.
Czyżby szykowała się mała rewolucja? Wszystko wskazuje na to, że tak 🙂 Obawiam się jednak tego, że stary dobry COD stanie się jakimś bardzo futurystycznym Crysisem z masą robocików odwalających za nas całą brudną robotę. Ale trailer mi się spodobał. Nawet bardzo 🙂