Przejdźmy się po muzeum w demie technologicznym silnika Mizuchi [WIDEO]
![Przejdźmy się po muzeum w demie technologicznym silnika Mizuchi [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/b598ca4b-6a25-4f6f-bf2e-cfd62ba226f7.jpeg)
Silicon Studio – twórcy Bravely Default i nadchodzącego Bravely Second – opublikowali demo technologiczne jednego ze swoich nowych dzieł. To silnik renderujący o nazwie Mizuchi, który wspierać będzie PC i PS4. Wygląda ładnie.
Czytaj dalej
23 odpowiedzi do “Przejdźmy się po muzeum w demie technologicznym silnika Mizuchi [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Silicon Studio – twórcy Bravely Default i nadchodzącego Bravely Second – opublikowali demo technologiczne jednego ze swoich nowych dzieł. To silnik renderujący o nazwie Mizuchi, który wspierać będzie PC i PS4. Wygląda ładnie.
Dzisiaj newsy dajemy podwójnie :)/
Podwójny news… spoko 😀 A co do silnika.. cieszy oko 😀
Ludzie ale nudy, dotrwalem do polowy
naprawdę dobry, aż widać, że to muzeum jest opuszczone od wielu lat, szkoda, że nie pokazali jak wygląda świat poza muzeum i jak bardzo jest zniszczone. 🙂 |@RaZzzZoR to tylko pokaz możliwości silnika więc nie dziw się, że nie dali jakiejś akcji.
@nieznajomy43 ja tam nawet rozumiem @RaZzzZoR’a, pokazy możliwości zawsze są podobne – stylowe, majestatyczne, w pewnym sensie delikatne… a kiedy przyjdzie czas na pokazanie możliwości w akcji? 😛
@DjPat: Jak tylko ukażą się gry wykorzystujące ten silnik. Wyglądające oczywiście dwa razy gorzej. ;D
arcydzieło 😉 realizm prawie perfect 😉
Oczywiste jest,że gry na tym silniku będą wyglądać o wiele gorzej, ile razy już to widzieliśmy? co roku to samo.
To demo technologiczne zostało udostępnione ponad 5 miesięcy temu: http:www.youtube.com/watch?v=sYX9I3ONHc4 Jak wyglądają gry robione na tym silniku, można zobaczyć na kanale. Z Unreal Engine 4 można uzyskać podobną jakość grafiki. Przydałoby się zaimplementować w nim możliwość wielokrotnego renderowania sceny tam, gdzie odbicia generowane w technologii Screen Space Reflections się nie nadają, czyli na powierzchniach lustrzanych i mielibyśmy to samo – w czasie rzeczywistym, oczywiście na mocnym sprzęcie.
@kichacz Ale chyba jest oczywiste i logiczne, że robiąc animacje na tym samym silniku, jest się w stanie uzyskać o wiele lepszą grafikę niż w grze?
Jakby ktoś nie zauważył jest to silnik ze wsparciem Middleware’u odpowiadającego za oświetlenie.|Ta Informacja pojawia się 3:19.
Dobra doczytałem Silnik Graficzny i Middleware oba są od nich:)
Odbicia są prześliczne, ale cienie… cóż, normalne.
Ładne. Tylko co z tego?
Teraz to każde demo technologiczne tak wygląda. Tylko nigdy nie przenosi się to na wygląd gier. Dla mnie jedynie Crytek ze swoim CryEnginem pokazuje dema technologiczne, które potem potrafią pokazać w grach, cała reszta jest daleko w tyle.
Wygląda cudnie, ale przy obecnych możliwościach sprzętowych, z odpowiednimi umiejętnościami i dostateczną ilością czasu wcale mnie takie efekty nie dziwią. Problem w tym, że te dema są jakieś takie sterylne. Brak w nich życia, ruchu, wiatru, cyklu dobowego, fizyki… Bez tego zupełnie do mnie nie przemawiają. Poza tym w zastosowaniu praktycznym nikt się tak z lokacjami pieścił nie będzie. Ale przyznać trzeba – wygląda cudnie.
Zamiast napalać się na „nowe technologie”, bardziej zrobili by wykład co niektórym, jak optymalizowac poprawnie gry. Skoro uważają, że w demie technologicznym taka grafika „chodziła” płynnie, to równie dobrze mogą wsadzić tonę niepotrzebnych skryptów, bogato poligonowych modeli okraszając to wszystko morderczymi „kosmetykami” w postaci upiększaczy graficznych. Kupuj kartę graficzną co pół roku, a jak.
@nortalf No właśnie.
Widziałem to 5 miesięcy temu, o czym zresztą napisał wielki0fan0gier. Ba, coś podobnego było 10 miesięcy temu: https:www.youtube.com/watch?v=IupDL1zDsN4 Czy to błąd w Matriksie, że robicie takie powtórki newsów?|Co do silnika, grafikę jak zwykle skwitować słowami: ładne, ale co z tego? Cieszę się z tego niewiele bardziej niż z prerendera, bo wiem, że takie coś pójdzie jedynie w snach. A może wcale by tak nie było, gdyby nie dwie dobrze znane kule u nogi, dominujące w growym rynku USA.
Powinni pomyśleć już o nowej generacji konsol. Graficznie nie musi być rewolucji, ale by obsługiwały do 4k i płynne 60fps.
@wielki0fan0gier, KB1: Faktycznie, stare – mój błąd. Na szczęście, sądząc po komentarzach, większość ludzi nie widziała, więc nikomu krzywda się nie stała. 😉
Specjalnie wziął ten aparat i poszedł na drugi koniec sali żeby włożyć obiektyw xdd damn, te roboty przyszłości!