01.05.2015
Często komentowane 25 Komentarze

Nowe demo technologiczne Square Enix wygląda nieziemsko [WIDEO]

Nowe demo technologiczne Square Enix wygląda nieziemsko [WIDEO]
Avatar photo
Ale nie martwcie się – gry z taką grafiką jeszcze przez wiele lat nie zobaczymy. Potrzebowalibyśmy czterech tytanów i tym podobnych technologii, żeby w ogóle taką pokazówkę odpalić, a co dopiero zacząć się tym bawić. Czekamy na pełną wersję tego cuda.

25 odpowiedzi do “Nowe demo technologiczne Square Enix wygląda nieziemsko [WIDEO]”

  1. Ale nie martwcie się – gry z taką grafiką jeszcze przez wiele lat nie zobaczymy. Potrzebowalibyśmy czterech tytanów i tym podobnych technologii, żeby w ogóle taką pokazówkę odpalić, a co dopiero zacząć się tym bawić. Czekamy na pełną wersję demka.

  2. 4 tytany? Jasne już kupuję 😀

  3. Bigshark26 1 maja 2015 o 13:34

    10 lat temu można było sobie pomarzyć o graniu na telefonie w gry z taką grafiką jak asfalt czy gta III etc trzymam kciuki aby za kolejne 10 będziemy mieć na standardowym sprzęcie takie wrażenia

  4. Jeśli chodzi o jakość filmów, które były w Final Fantasy XIII to potrzeba co najmniej 20 lat zanim podobnie będzie wyglądać grafika w czasie rzeczywistym (chociaż i tak mała na to szansa).

  5. aleksdraven 1 maja 2015 o 14:11

    Sorry ale na początku demo Samarytanin szło na min. trzech geforce gtx 580, rok później już na jednym gtx 680. Dzisiaj gtx 980 zapewnia moc co 4 takie gtx 580tki. A zaraz będzie premiera gtx 980Ti o mocy Jednego Tytana, a potem R9 380X w wersji podkoszonej i chłodzonej wodą za cenę mniejszą niż 980Ti. Wiec już w 2017 grafy o takiej mocy zejdą poniżej poziomu 2000 zł. Ponadto wiele ulepszeń wyjdzie do tego czasu,lepsza optymalizacja technologi, wsparcie hardware`u i software`u, plus brak potrzeby ubersampla.

  6. Meh- daliby $$$ ludziom od Unreal Engine, CryEngine, albo od Frostbite Engine aby zrobili demo technologiczne na sprzęt-bestię pokroju zastosowanego w powyższym materiale, to też by pokazali coś nieziemskiego. | |Co prawda Square „pręży muskuły”, ale… No właśnie. Na razie to tylko tyle. Żadna obecna konsola tego nie udźwignie, prawie wszystkie PC też, bo 4 tytany, jak i (zapewne) tony RAM to nie codzienność.| |Przynajmniej wiadomo, że jak dożyjemy, to sobie „pięknie pogramy”, bo progres na pewno będzie.

  7. Wrażenie trochę jak z pre-rendera: w końcu na 4 Tytanach „to sobie mogą”.

  8. misterDVader 1 maja 2015 o 16:16

    Ładne to, ale zanim będą mogli na tym zarobić to jeszcze trochę minie. Niech się wezmą za ujarzmianie obecnej generacji, bo wydaje mi się że jeszcze sporo można z tego wycisnąć- między pierwszymi a ostatnimi grami na PS3 jest gigantyczny skok.

  9. Nie jaram się tym, nie widzę żadnego powodu. Jaram się np Paris Unreal – to jest o wiele bliżej.

  10. @KMyl|Chcesz mi wmówić, że ludzie od Unreal Engine nie mają dość pieniędzy na zrobienie dobrego dema technologicznego? XD

  11. xAndrzej43 1 maja 2015 o 19:59

    No to coś co zobaczymy za 20 lat na konsolach. O ile wcześniej nie wybuchnie jakaś wojna.

  12. wielki0fan0gier 1 maja 2015 o 22:43

    Na mnie to demo nie zrobiło ogromnego wrażenia. Wymagania sprzętowe tego dema uzalażnione są głównie od ilości wyświetlanych polygonów, które silnik animuje w czasie rzeczywistym i bardzo dużej rozdzielczości tekstur (8K). Natomiast jest ono oparte o technologię, którą już mamy w grach i „jedyne” co, to nie korzystamy z tak złożonych trójwymiarowych obiektów i szczegółowych tekstur. Cieniowanie, gra świateł… to wszystko z tego dema już mamy w grach.

  13. wielki0fan0gier 1 maja 2015 o 22:48

    Ogromne wrażenie zrobiłby na mnie np. Half-Life 2 z taką grafiką na goglach wirtualnej rzeczywistości. Z resztą – jakakolwiek gra. Takie dema już widzę w każdym filmie z USA.

  14. chronokles 1 maja 2015 o 23:31

    Rozdzieloczośc 8K ? Przesadziłeś grubo, raczej obstawiałbym 4 na 4 co jest już sporo. Po drugie, w demach technologicznych stosuje się „przekłamania” np. co z tego że twarz ma 18 tysiecy poligonów, skoro tylko twarz ma 18 tysiecy plus tekstura 2 lub 4 tysiace Reszta to niskopoligonowe modele. To wystarcza zupełnie do uzyskania dobrych efektów, dodając do tego dobry lightmaping mamy super efekt i nie trzeba tekstury na 8×8 tysiecy…

  15. chronokles 1 maja 2015 o 23:34

    Dema technologiczne nie mają pokazywać „piękna” choć kiedyś tak było, a raczej dobrą grafikę a przy tym złożoność. Wszytko to fajnie wygląda w demach technologicznych, ale ni jak sie ma do rzeczywistości. Dalej królują tekstury 512×512, i modele 2 tysiace poligonów. Zmienia się tylko technika, dizęki której oszukujemy ludzkie oko 😉

  16. @Sermaciej |xD|Nie mówię, że nie mają- IMO nie było do tej pory takiej „przechwałki” z wymienionych przez mnie twórców, bo jaki mieliby w tym interes? Dziś promują swój najnowszy silnik, bo są skupieni na czasie obecnym.

  17. Aargh@ Panie nie rób ludziom wody z mózgu. Konia z rzędem temu lub kto da se rękę uciąć i da radę stwierdzić która wersja gry jest z SMAA a która z FXAA. https:www.youtube.com/watch?v=_M80lmrOCVk Dema demami a w grach wydajność AA jak zwykle inna co jasno pokazuje że dema to tylko dema.

  18. Niby dużo wielokątów, ale podbródek jest nieco kanciasty, haha.|Co do tych 4 Tytanów: założę się, że nie są one niezbędne do udźwignięcia tego czegoś. Myślę, że wystarczyłyby dwa.

  19. aleksdraven 2 maja 2015 o 19:50

    @Aargh- FXAA wiele nei daje ale wystarczy choć jeśli chodzi o post AA to rządzi SMAA. Ale jak mówiłem optymalizacja o zastosowanie wydajniejszego software`u przybliża nas do takiej grafy.

  20. @xAndrzej43 gdyby pieprzone konsole nie hamowały rozwoju to takie coś renderowane w czasie rzeczywistym w grach mielibyśmy na PC za góra 5 lat

  21. Naprawdę aż żal czytać te wypociny pseudoredaktorków pokroju Berlina, kiedy cdaction zdechnie? Radzę wam obejrzeć prezentację dema Agnis Philosophy które zostało puszczone na PS4 w real time już na początku 2013 roku a potem więcej nie wchodzić na stronę na której takie leszcze jak Berlin piszą newsy.

  22. CrazyShooter 3 maja 2015 o 08:34

    @PS4Master Skoro masz taki ból czterech liter od czytania newsów na cdaction to po jakiego grzyba tu nadal zaglądasz? |Koleś, wyjdź stąd zamknij za sobą drzwi i nie wracaj, tak będzie najlepiej dla wszystkich.

  23. wielki0fan0gier 3 maja 2015 o 11:10

    @chronokles – nie przesadziłem, 2:54 – 3:12

  24. @PS4Master, tobie sie tylko zdaje, ze tamto demko byl odpalane na PS4. Po pierwsze konsoli jeszcze nie bylo, po drugie wszelkie demka byly odpalane na odpowiednio przygotowanych PC. Po trzecie: neogaf.com/forum/showthread.php?t=502188

  25. Masterpiece ^^

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *