Popsuj sobie nowego Wiedźmina filmem, na którym pokazana jest duża część mapy [WIDEO]
"Duża część mapy", bo nie cała mapa. To podróż z jednego końca na drugi, bez uwzględnienia dodatkowych regionów. Wiedźmin 3: Dziki Gon jest ogromny (porównanie wielkości z innymi grami z otwartym światem – w środku), a wy macie szansę dużą jego część kompletnie sobie zespoilować. Ostrzegałem!
Na forum NeoGAF ktoś podsumował, jak Wiedźmin 3: Dziki Gon wypada wielkościowo w stosunku do innych gier z otwartym światem:
GTA: San Andreas – 36 km/sq Red Dead Redemption – ~ 41 km/sq GTA V – 81 km/sq Far Cry 4 – 46 km/sq Skyrim – 37 km/sq Wiedźmin 3: Dziki Gon – 136 km/sq + 4-6 dodatkowych regionów
Zanim klikniecie, raz jeszcze uprzedzę: niektórzy mogą nie wytrzymać tak gigantycznych spoilerów. Za uszczerbki na zdrowiu psychicznym nie odpowiadamy.

A gdzie Just Cause 2 lub Oblivion
Jestem zachwycony, już w Skyrimie czy GTA V czułem ten ogrom mapy, ale tutaj to prawdziwe mistrzostwo. 😀 Byle jeszcze wytrzymać do wtorku 😀
Robi wrażenie to trzeba przyznać.
@hakuo7 Oblivion, Morrowind i Skyrim mają świat mniej więcej tej samej wielkości.
FUEL i tak bije reszte o głowe 😀
Daggerfalla by dali do porównania, a nie. 😛
Skyrim= 37 km/sq, Oblivion= 57km/sq Fallout 3 130km/sq, Fuel = 14,400 km/sq. Tyle, żę Fuel to tylko wyścigi, a w Wiedźminie można robić masę innych rzeczy.
@hakuo7: JC2 jest faktycznie większe, Oblivion ma 57 km kwadratowych.
@hakuo7 |Oblivion – 57 km2|Just Cause 2 >1000km2
A Buggerfall ma podobno 161,600km/sq. Ale jak by nawet zrobili teraz taką grę z taką przestrzenią tyle, że z grafiką z Wiedźmina to by wymagała ona prawdopodobnie z 100+ GB. A weź na dzień dzisiejszy taką grę wypuść na rynek. Primo na czym ? na 3-5 płytach Blu-ray, albo z 10-20 DVD-DL. Musicie się pogodzić z faktem, że nie mamy jeszcze takiej tech., by zmieścić 300gb na płycie ;p. Ewentualnie możecie próbować swych sił w stworzeniu takiej płyty ;p
Nie chodzi o wielkość, tylko o zapełnienie i szczegółowość tej ogromnej przestrzeni. Na razie chyba najlepiej pod tym względem wypada GTA V. W takim JC2 są w większości puste tereny, a pod tym względem to chyba żadna gra nie ma startu do Minecrafta 😀
Fajne,że świat w Wiedzminie 3 jest tak duży.Na pewno będzie co robić 😉
Oby powstał mod/kod umożliwiający odblokowania wszystkich lokacji bo za którymś razem podróż stanie się męcząca.
Może ktoś ma ochotę psuć sobie zabawę ale nie przynajmniej ja nie widzę powodu, by wrzucać tu taki film, podobnie jak 15 pierwszych minut z jakiejkolwiek z gry, itp.
@xAndrzej43 mogą sprzedawać na kartach pamięci, dyskach przenośnych np. idziesz do sklepu kupujesz grę i oni ci ją zgrywają na twój dysk. oczywiście to tylko przykład. 🙂
@Kisiel: Powód podałeś sam. Bo może ktoś ma ochotę. Nie masz ochoty – głosuj nie klikając.
Tak bardzo chciałbym to zobaczyć, ale jednak nie chcę spoilerów ;((( BTW kurde, to GTA też jest wielkie jak skurczybyk
Co tu jest mega spoilerowego, bo tylko przejrzałem.|Że Nilfgard jakiś czy coś?
Nieważne jak duża jest mapa, nikt tego nie odczuje ponieważ gra jest podzielona na mniejsze lokacje między którymi są bardzo dłuuugie ekrany ładowania ;/ Do tego nie wszędzie można się dostać, a szkoda bo myślałem że będzie duży otwarty świat bez ekranów ładowania.
@ElTabasco W jaki niby sposób, ekran ładowania ma mi odebrać uczucie świadomości ogromu dostępnego świata? W każdym razie obiecali wielki, otwarty świat, no i słowa dotrzymali.
@PLQurrierPL|Skoro są długie ekrany ładowania to psuje to bardzo odbiór gry. Inni sobie jakoś radzą z ogromnymi mapami a tu musieli tak to zepsuć.
@PLQurrierPL |Z autopsji wiem że w prawie każdej grze o otwartym świecie długie ekrany ładowania dają w kość. Najlepszym przykładem jest, a raczej było Bloodborne z prawie minutowym ekranem ładowania po każdej śmierci.
@Thebarti910 w Boodbornie ostatecznie to poprawili ale i tak niesmak pozostaje ale Bloodborne to trochę inna kategoria bo tam mamy pseudo otwarty świat lokacje raczej korytarzowe i małe.
@ElTabasco|Wiem że Bloodborne ma ten pseudo-otwarty świat ale mi chodziło tylko o to żeby podać jakiś sensowny przykład denerwujący przykład ekranów ładowania 🙂
@Thebarti910 No nie neguję, że w Bloodbornie mogło to być wielce nieznośne, natomiast w wypadku Wiedźmina, świat jest na tyle duży, że jakiekolwiek ekrany ładowań które mogłyby pojawić się w grze, są od siebie oddalone o ogromną odległość czasową.
czemu w tym podsumowaniu gier z otwartym światem nie ma fuel ??
PLQurrierPL|Największy otwarty obszar w grze można przebiec w 10-15 minut
Elder Scrolls II: Daggerfall – 161600 km2
Daggerfall się nie liczy, był to w większości losowo generowane pustkowia.
BTW to z tym GTA V to trochę oszukali bo w te 81 km/2 zaliczane są ogromne tereny podwodne, które same w sobie liczą pewnie ze 40km/2. Tak więc Wiedźmin jest wielki jak cholllera