16.06.2015
7 Komentarze

Gears of War na XBO vs Gears of War na X360

Gears of War na XBO vs Gears of War na X360
Jeden obrazek mówi ponoć więcej niż tysiąc słów, a że tym razem obrazków mamy aż sześć... Microsoft pochwalił się pierwszymi screenami z remastera Gears of War na XBO i porównał je z ujęciami zrobionymi na leciwym X360. Zapewniam Was, tym razem zmian nie trzeba brać w czerwone kółeczka ani wskazywać strzałeczkami.

Poniżej garść dowodów na to, że grając w Ultimate Edition będzie na czym zawiesić oko. Zresztą, nie musicie wierzyć ani mnie, ani microsoftowym specjalistom od marketingu, w końcu beta już wystartowała.

gowy1_1779b.jpg
gowy2_1779c.jpg

gowy3_1779c.jpg

gowy4_1779c.jpg
gowy5_1779c.jpg
gowy6_1779c.jpg

7 odpowiedzi do “Gears of War na XBO vs Gears of War na X360”

  1. Czy tylko mi nie podoba się kompletna zmiana palety kolorów? Rozumiem podwyższenie rozdzielczości i podkręcenie efektów, ale inne barwy, moim zdaniem, zupełnie zmienią ten specyficzny, brudny klimat, dzięki któremu ta odsłona (jak zresztą każda kolejna) ma swój styl

  2. @mikmak980 Nie jesteś sam… Screeny z XBO wyglądają jak z kompletnie innej gry, nie czuć Gearsów…

  3. Popieram, zgubili klimat…

  4. Wg mnie jest lepiej. Zresztą screeny to jedna a rozgrywka to co innego. Gra oceniacie przez pryzmat sentymentu. Reedycja FFVII też będzie miała kompletnie inny klimat poprzez poprawę grafiki. Czy to źle? Nie, jest to otwarcie na nowych graczy dla których stara wersja jest zbyt toporna. To tak jakby z nowego forda przerzucił się na mustanga z lat 60. To i to jest super, ale nowe pokolenie nie doceni starej technologii, jest dla nich zbyt toporna. Reedycje nie są dla starych graczy, są dla nowego pokolenia.

  5. Fajnie że widać różnice,zazwyczaj te remastery mało co się różnią.A tu od razu widać różnice.

  6. skurczybyczek666 16 czerwca 2015 o 11:20

    @mikmak980: dokładnie to samo pomyślałem. Oni są chyba szaleni, jeśli chcą dodatkowo zmieniać styl graficzny (charakter wizualny produkcji), a nie samą jakość grafiki. Obawiam się bardzo tego remastera.

  7. @Matejbudz, ja rozumiem, ale porównywanie reedycji gry sprzed prawie 20 lat oraz tej sprzed 10, gdzie skok technologii jest dość znaczący nie jest dobre. Ta gra utraci wiele, a nie powinna. Wiadomo, ff7 to zupełnie inna rozmowa, gra w 2D, więc to logiczne, że przy zmianie środowiska coś się zmieni. Ale tutaj wystarczy 1080/60 i ostrzejsze tekstury

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *