27.07.2015
9 Komentarze

Deus Ex Mankind Divided – Bossów można będzie rozłożyć też w dyskusji

Deus Ex Mankind Divided – Bossów można będzie rozłożyć też w dyskusji
Wygląda na to, że w nowym Deus Eksie ostry język będzie równie cenny, co ostre pociski. I co ostre skradanie się... Eee... W każdym razie chodzi o to, że w Mankind Divided bossów każdy gracz będzie mógł pokonać na swój sposób, i nie ma szans na powtórkę z nienajlepszych starć a la Human Revolution.

Choć twórcy uważają pojedynki z bossami w trzecim Deusie za „interesujące przez dobór motywów”, przyznają, że nie były dopasowane pod styl gry każdego gracza. Dlatego w Mankind Divided ten aspekt ma być mocno poprawiony – będziemy mogli oczywiście znów pokonać najmocniejszych wrogów przeważającą siłą ognia, ale projekt gry pozwoli nam też wygrać przez zręczne skradanie się… czy nawet przez zręczne poprowadzenie dyskusji.

Jak dodaje odpowiedzialna za fabułę „czwórki” Mary DeMarle:

Możesz zdecydować, czy chcesz kogoś zabić, czy nie. Przez to, jak zaprojektowaliśmy Human Revolution, [bossowie] zawsze umierali w cutscenkach. Nie miałeś możliwości wyboru. Ale poprawiliśmy to w dodatku Missing Link, i poprawiliśmy to także w tej grze.

Cóż, mi tam wystarczyłyby po prostu kwestie dialogowe w stylu „Flatlander woman” czy „Laputan machine”, ale opcje dla pacyfistów są zawsze okej.

9 odpowiedzi do “Deus Ex Mankind Divided – Bossów można będzie rozłożyć też w dyskusji”

  1. No proszę, pewnie narażę się feministkom ale nareszcie powstała gra genialna dla kobiet – można przeciwnika … zagadać na śmierć 😛

  2. Mam nadzieję, że podczas takich rozmów wyłączy się upgrade ułatwiający rozmowy, jeśli oczywiście taki będzie.

  3. Właśnie niech się włączy, bo co to ma być – ktoś pakuje pkt. w to, by równie dobrze ktoś inny bez tej zdolności sobie mógł osiągnąć to samo? Perswazja zawsze moja ulubiona zdolność w RPG, ale w Deus Exie zostało to zrobione w oryginalny sposób, który mi się w ogóle nie spodobał. Wolę takie zwykłe podejście jak chociażby w Dragon Age 1, Mass Effect 1, Fallout 3 itp. Czyli albo masz tę zdolność i zyskujesz bonusy dzięki temu, albo nie masz i nie uzyskujesz „bonusowych” dialogów. A w DE ta zdolność to badziew.

  4. Ciekawe czy będzie można wytknąć przeciwnikowi błąd ortograficzny bo na internecie to zawsze wygrywa dyskusję 🙂

  5. „Flatlander Woman”|”How did you know?!…”|Boom!Akurat właśnie od kilku dni ogrywam sobie pierwszego deusa – niesamowite jak ta gra potrafi być wciągająca, grywalna i wyjątkowa po tych 15 latach po premierze.

  6. https:www.youtube.com/watch?v=Uo2NIV3IrMY

  7. Yess!

  8. Ja tam wszystkie dyskusje w HR wygrałem, bez wspomagaczy i te fragmenty na prawdę mi się podobały więc, dla mnie super.

  9. W F3, New Vegas, Skyrim dało się nie pakując praktycznie pkt w retorykę wygrać wszystkie rozmowy (które nie wymagały odpowiedniego poziomu) co prawda trzeba było wczytać grę wiele razy ale się dało, tak samo z otwieraniem zamków, po którymś patchu chyba to naprawiali i mimo szansy 10% nie dało rady w ogóle. Więc jeśli już ładować ciężko zdobyte PKT w jakąś umiejętność to dobrze jak by ta umiejętność działała prawidłowo. W DX:HR niemal przez całą grę użyłem auga do rozmów tylko 1 i tak nic mi to nie dało

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *