Halo 5: Guardians na pięciu minutach gameplayu
Spartanie, baaaczność! Premiera Guardians za pasem, ale zanim jeszcze sprawdzimy grę w akcji, warto zanurzyć się w nowym, obszernym gameplayu. Microsoft opublikował właśnie spory fragment misji Swords of Sanghelios, który w udany sposób prezentuje kilka nowinek.
Co prawda na filmie (swoją drogą – koniecznie obejrzyjcie go w 1080p i 60 klatkach!) nie uświadczycie Master Chiefa (pamiętajmy zresztą, ze przez połowę kampanii będziemy hasać jako Locke), ale i drugi z grywalnych dowódców radzi sobie cokolwiek nieźle. Dowodu? Ależ proszę!

dlaczego w 2:30 on nie podniósł miecza? :< chciałem zobaczyć jak w nowym Halo się nim wymachuje.
Gameplay wygląda biednie jak cod, graficznie też niczym nie zachwyca.
stałe 30 fps
Tak się składa, że 60fps.
Troszkę nudnawy ten gameplay. W sumie nic specjalnego może jakieś późniejsze materiały będą jakieś ciekawsze.
Ehhh… skończyły się już czasy gdy grafika nowego Halo zrywała kalesony. Generalnie nie widzę drastycznego skoku między Halo 4 a 5 jeśli chodzi o grafikę. No i nie wiem na jakim poziomie trudności to było ale na normalu we wcześniejszych częściach były trupem kilka razy z takim graniem.
Kolejna część zapowiada się ciekawie 😉 Chyba w koncu muszę się wziaść za cała jej serię 🙂
60 fps na filmiku, 30 w grze ^^ true nextgen 😀
Chyba pierwszy ex, którego będę zazdrościł konsolom 🙂 . Całość wygląda ciekawie.
Wygląda to niezbyt ciekawie. Nie rozumiem fenomenu tej serii, ukończyłem jedynkę i… tyle mogę powiedzieć bo nie było w niej nic co bym dziś pamiętał. Najbardziej mnie raziły te głosiki po helu, jak z kreskówki. FPS dla dzieci?
@nietrol, fenomen halo łatwo wyjaśnić. Praktycznie pierwszy dobry, dynamiczny FPS na konsole tamtej generacji, fantastyczna w porównaniu do innych tytułów grafika, fenomenalny jak a czasy design lokacji (do teraz pamiętam jakie wrażenie sprawiał widok pierścienia), sprawne wdrożenie pojazdów, wielość broni, najlepszy jak na tamten czas konsolowy multiplayer, kapitalna SI w porównaniu do innych tytułów.
@dark elvis – Gra będzie działała w stałych 60fps… żałosna niedoinformowana istoto
Gracz biega w kółko między wrogami, a ci też sobie biegają dopóki bohater nie podejdzie na odległość kilku metrów. : P Już AI w Halo 1 wydawało się lepsze.
@SantaChief12, tak jak konsolkowe 1080p? 😀