15.09.2015
Często komentowane 14 Komentarze

Halo 5: Guardians na pięciu minutach gameplayu

Halo 5: Guardians na pięciu minutach gameplayu
Spartanie, baaaczność! Premiera Guardians za pasem, ale zanim jeszcze sprawdzimy grę w akcji, warto zanurzyć się w nowym, obszernym gameplayu. Microsoft opublikował właśnie spory fragment misji Swords of Sanghelios, który w udany sposób prezentuje kilka nowinek.

Co prawda na filmie (swoją drogą – koniecznie obejrzyjcie go w 1080p i 60 klatkach!) nie uświadczycie Master Chiefa (pamiętajmy zresztą, ze przez połowę kampanii będziemy hasać jako Locke), ale i drugi z grywalnych dowódców radzi sobie cokolwiek nieźle. Dowodu? Ależ proszę!

14 odpowiedzi do “Halo 5: Guardians na pięciu minutach gameplayu”

  1. dlaczego w 2:30 on nie podniósł miecza? :< chciałem zobaczyć jak w nowym Halo się nim wymachuje.

  2. Gameplay wygląda biednie jak cod, graficznie też niczym nie zachwyca.

  3. stałe 30 fps

  4. Tak się składa, że 60fps.

  5. Troszkę nudnawy ten gameplay. W sumie nic specjalnego może jakieś późniejsze materiały będą jakieś ciekawsze.

  6. Ehhh… skończyły się już czasy gdy grafika nowego Halo zrywała kalesony. Generalnie nie widzę drastycznego skoku między Halo 4 a 5 jeśli chodzi o grafikę. No i nie wiem na jakim poziomie trudności to było ale na normalu we wcześniejszych częściach były trupem kilka razy z takim graniem.

  7. Kolejna część zapowiada się ciekawie 😉 Chyba w koncu muszę się wziaść za cała jej serię 🙂

  8. 60 fps na filmiku, 30 w grze ^^ true nextgen 😀

  9. Chyba pierwszy ex, którego będę zazdrościł konsolom 🙂 . Całość wygląda ciekawie.

  10. Wygląda to niezbyt ciekawie. Nie rozumiem fenomenu tej serii, ukończyłem jedynkę i… tyle mogę powiedzieć bo nie było w niej nic co bym dziś pamiętał. Najbardziej mnie raziły te głosiki po helu, jak z kreskówki. FPS dla dzieci?

  11. @nietrol, fenomen halo łatwo wyjaśnić. Praktycznie pierwszy dobry, dynamiczny FPS na konsole tamtej generacji, fantastyczna w porównaniu do innych tytułów grafika, fenomenalny jak a czasy design lokacji (do teraz pamiętam jakie wrażenie sprawiał widok pierścienia), sprawne wdrożenie pojazdów, wielość broni, najlepszy jak na tamten czas konsolowy multiplayer, kapitalna SI w porównaniu do innych tytułów.

  12. @dark elvis – Gra będzie działała w stałych 60fps… żałosna niedoinformowana istoto

  13. Gracz biega w kółko między wrogami, a ci też sobie biegają dopóki bohater nie podejdzie na odległość kilku metrów. : P Już AI w Halo 1 wydawało się lepsze.

  14. @SantaChief12, tak jak konsolkowe 1080p? 😀

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *