Tomasz Gop trafił do Techlandu

Po głośnym rozstaniu z CI Games, Tomasz Gop, współautor sukcesów drugiego Wiedźmina i pierwszego Lords of the Fallen, formalnie pozostawał na bezrobociu. Nie minęło jednak wiele czasu, a o developera upomniała się rodzima branża.
O nowym chlebodawcy Gop poinformował lakonicznie zarówno na Facebooku, jak i LinkedIn. A choć na szczegóły wrocławskiej działalności projektanta pewnie nieco poczekamy, wiadomo, że zajmie się on zupełnie nowym, nieujawnionym jeszcze projektem.
Cóż – jeśli ktoś ma szansę wyratować zawieszonego w limbo Hellraida, to jest to właśnie Tomasz Gop. Ze swojej strony życzymy nie tylko sukcesów artystycznych, ale i skutecznego zarządzania zasobem ludzkim. Wypadałoby, chociażby, pogonić do wzmożonej pracy pewnego zatrudnionego w Techlandzie quest designera.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
21 odpowiedzi do “Tomasz Gop trafił do Techlandu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Po głośnym rozstaniu z CI Games, Tomasz Gop, współautor sukcesów drugiego Wiedźmina i pierwszego Lords of the Fallen, formalnie pozostawał na bezrobociu. Nie minęło jednak wiele czasu, a o developera upomniała się rodzima branża.
Ten to się tuła, chłopina…
Wpierw Berlin, teraz Gop. Ciekawe jakie cudo z tego miksu powstanie 😀
No i dobrze 🙂
Może się nie znam, ale nie szanuję ludzi, co skaczą z kwiatka na kwiatek. Jako pracownika bardziej cenię osoby, które dłużej pracowały w jednej firmie.
@Draagnipur Nie znamy przyczyn rozstania.
@Draagnipur W tej branży często tak jest, że zatrudnia sie ludzi tylko do konkretnego projektu. Normalka.
@draagnipur|Doskonały powód do braku szacunku.
To swietnie bo to utalentowany czlowiek.
Ciekawe, czy zatrudniają naprawdę zdolnych ludzi, czy po prostu popularnych w branży. Zobaczymy przy okazji kolejnej produkcji.
Tomek – liczymy na powiew prawdziwej świeżości, a nie tylko realizację solidnych pomysłów. Sporo wymagam, bo wiem, że na sporo go stać.
Świetna wiadomość. Bo Techland właśnie z tworzeniem fabuły ma największe problemy…
@DETHKARZ Lords of the Fallen nie mialo powalajacej fabuly
Najpierw Berlin, teraz Gop. CO ONI TAM KOMBINUJĄ? Hellraid Souls?
Tomek ma gadane, potrafi nieźle nakręcić gracza. Co z tego, skoro projektuje gry z wadami? Wiedźmin 2 mimo, że dobry to tak irytuje konstrukcją świata, że idzie zwariować. Lords of the Fallen jest tak nierówny, że szkoda gadać. Niby jedno jest dobre, ale drugie skopane. Cały potencjał się zmarnował. Kogo wina? No oczywiście Tomasza Gopa. To nasz polski Peter Molyneux.
W Game devie zatrudnia się na umowy zlecenie lub o prace na czas określony. Głównie na okres trwania produkcji i promocji danej gry tworzy się dany zespół. I ktoś powie, że gówniana z tego składka na emeryturę. Ale miesięcznie najlepsi Game Devi zarabiają grubą kasę wpełni im to rekompensujące
arisa321 – a od kiedy Gop nakręca graczy na konferencjach i nazywa swoje gry „najlepszymi w historii” przed ich premierą?
Sukcesów Lords of Fallen? To jakiś żart… Gra owszem przyjemna, ale tyle bugów w jednej produkcji to nie widziałem od 26 lat.
@Urbi89 – To dosyć zaskakujące informacje, bo ja ukończyłem grę jeszcze w podstawowej wersji (przed większością łatek) i z bugów pamiętam tylko wywalanie do pulpitu (które zdarzyło mi się jakieś 3-4 razy w ciągu 16 godzin gry).|Nie żebym o coś oskarżał, ale słyszałem, że wersja piracka była o wiele słabsza technicznie ;s…
Ach, to stad ten hajp Barlineiro na fb 🙂 No to niech chlopaki wspolpracuja dobrze i niech cos fajnego z tego wyjdzie.
no cóż, ludy migrują :3