27.11.2015
11 Komentarze

Masquerada: Songs and Shadows ? Nowe izometryczne RPG z aktywną pauzą [WIDEO]

Masquerada: Songs and Shadows ? Nowe izometryczne RPG z aktywną pauzą [WIDEO]
Studio Witching Hour, które znać możecie z produkcji Ravenmark lub Romans In My Carpet, tym razem zabierze się za PC i konsole. Powstaje Masquerada, izometryczne RPG z całkiem przyzwoitym stylem graficznym i "pauzowalnym" systemem walk.

Premiera na wiosnę przyszłego roku, kiedy to Masquerada ukaże się na PC i konsolach. Poniżej trailer:

11 odpowiedzi do “Masquerada: Songs and Shadows ? Nowe izometryczne RPG z aktywną pauzą [WIDEO]”

  1. Aktywna pauza? Nie dziękuję. Czy tak trudno jest zrobić normalny, turowy system walki?

  2. No nareszcie bez turowego systemu. Aktywna pauza, to jest to.

  3. @SourPls chyba kpisz. Tury to jedyny powod przez ktory odbilem sie z loskotem od pierwszych fallout-ow i Swiatyni pierwotnego zla. (No bo jak brac serio fakt, ze postac z 5% umiejetnosci poslugiwania sie bronia palna przy pierwszym ataku zadaje sobie cios krytyczny i ginie odstrzeliwujac sobie glowe, eh).|A to wyglada przyzwoicie. Popracuja nad szczegolowoscia tel i animacji i bedzie git.

  4. System walki z aktywną pauzą, to najgorsze co przytrafiło się branży growej, przez to nigdy nie przejdę Dragon Age czy Kotor’a… Kretynizm, nędzne połączenie turówki i zręcznościowego systemu, który łączy wszystkie ułomności oby tych systemów w jeden większy syf.

  5. SourPls – Pragnę zauważyć, że aktywna pauza w pewnym momencie uratowała gry cRPG 😉

  6. @Rennard: Aktywna pauza nie miała z tym nic wspólnego.

  7. @truvneeck|CRPGi opierały się na mechanice P&P i dlatego były sytuacje w stylu, że sam siebie ranisz.

  8. Tylko co ma piernik do wiatraka? To nie system turowy powodował, że postać z 5% umiejki posługiwania się bronią palną odstrzeliwała sobie głowę. Co ma tura do umiejętności? 5% oznaczało, ze postać kompletnie nie umie strzelać. Można na Youtubie znaleźć filmiki, gdy ktoś sam się ranił, co przecież jest nieuniknione. Co ma do tego tura? To równie dobrze mogłoby się przytrafić w h&s czy platformówce, gdyby mechanika gry na to pozwalała.

  9. @truvneeck ja akurat ukończyłem te gry, ale fakt faktem system turowy to najgorsze co mogło przydarzyć się cRPG. Aktywna pauza była idealna 🙂

  10. Najgorsze co mogło sie przydarzyć cRPG to marne scenariusze. Blam!!

  11. Aktywna pauza to taka, na której dzieciaki graja w piłkę zamiast opychać się chipsami i sprawdzać sms-y?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *