Masquerada: Songs and Shadows ? Nowe izometryczne RPG z aktywną pauzą [WIDEO]
Studio Witching Hour, które znać możecie z produkcji Ravenmark lub Romans In My Carpet, tym razem zabierze się za PC i konsole. Powstaje Masquerada, izometryczne RPG z całkiem przyzwoitym stylem graficznym i "pauzowalnym" systemem walk.
Premiera na wiosnę przyszłego roku, kiedy to Masquerada ukaże się na PC i konsolach. Poniżej trailer:
Czytaj dalej
-
Geralt pojawi się w kolejnej grze. Twórcy Sword of Convallaria...
-
Metacritic opublikował listę najgorszych gier 2025. Recenzenci wskazali te tytuły...
-
Wiedźmin bał się Batmana. CD Projekt Red opowiada o wypuszczeniu Dzikiego...
-
Twórca Resident Evil Requiem wyjaśnia brak multiplayera. „Raczej nie przypadłby...
11 odpowiedzi do “Masquerada: Songs and Shadows ? Nowe izometryczne RPG z aktywną pauzą [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Aktywna pauza? Nie dziękuję. Czy tak trudno jest zrobić normalny, turowy system walki?
No nareszcie bez turowego systemu. Aktywna pauza, to jest to.
@SourPls chyba kpisz. Tury to jedyny powod przez ktory odbilem sie z loskotem od pierwszych fallout-ow i Swiatyni pierwotnego zla. (No bo jak brac serio fakt, ze postac z 5% umiejetnosci poslugiwania sie bronia palna przy pierwszym ataku zadaje sobie cios krytyczny i ginie odstrzeliwujac sobie glowe, eh).|A to wyglada przyzwoicie. Popracuja nad szczegolowoscia tel i animacji i bedzie git.
System walki z aktywną pauzą, to najgorsze co przytrafiło się branży growej, przez to nigdy nie przejdę Dragon Age czy Kotor’a… Kretynizm, nędzne połączenie turówki i zręcznościowego systemu, który łączy wszystkie ułomności oby tych systemów w jeden większy syf.
SourPls – Pragnę zauważyć, że aktywna pauza w pewnym momencie uratowała gry cRPG 😉
@Rennard: Aktywna pauza nie miała z tym nic wspólnego.
@truvneeck|CRPGi opierały się na mechanice P&P i dlatego były sytuacje w stylu, że sam siebie ranisz.
Tylko co ma piernik do wiatraka? To nie system turowy powodował, że postać z 5% umiejki posługiwania się bronią palną odstrzeliwała sobie głowę. Co ma tura do umiejętności? 5% oznaczało, ze postać kompletnie nie umie strzelać. Można na Youtubie znaleźć filmiki, gdy ktoś sam się ranił, co przecież jest nieuniknione. Co ma do tego tura? To równie dobrze mogłoby się przytrafić w h&s czy platformówce, gdyby mechanika gry na to pozwalała.
@truvneeck ja akurat ukończyłem te gry, ale fakt faktem system turowy to najgorsze co mogło przydarzyć się cRPG. Aktywna pauza była idealna 🙂
Najgorsze co mogło sie przydarzyć cRPG to marne scenariusze. Blam!!
Aktywna pauza to taka, na której dzieciaki graja w piłkę zamiast opychać się chipsami i sprawdzać sms-y?