02.02.2016
12 Komentarze

Fallout 4 się łata

Fallout 4 się łata
Jeśli wrócicie dziś do Bostonu, możecie liczyć na dodatkowe opcje graficzne, polepszoną wydajność (i stabilność!) oraz dziesiątki poprawek związanych z questami/funkcjonowaniem perków.

Łatka, która zadebiutowała właśnie na Steamie (jeszcze w tym tygodniu cieszyć się nią mają gracze konsolowi), umożliwia obracanie trzymanych obiektów, polepsza współpracę gry z VR, poprawia też pracę kamery. A to wciąż wierzchołek góry lodowej, bo patch solidnie usprawnia funkcjonowanie warsztatu i naprawia gros questów.

Pełną listę poprawek znajdziecie w tym miejscu.

12 odpowiedzi do “Fallout 4 się łata”

  1. Jeśli wrócicie dziś do Bostonu, możecie liczyć na dodatkowe opcje graficzne, polepszoną wydajność (i stabilność!) oraz dziesiątki poprawek związanych z questami/funkcjonowaniem perków.

  2. I to mi się podoba. Od premiery gram w to dużo do tej pory i takiej łatki jak najbardziej nie odmówię 🙂

  3. Antimasterplan 2 lutego 2016 o 07:31

    Steam połatał F4 wczoraj, ale nie miałem jeszcze okazji sprawdzić „co i jak”. Pobieżnie przejrzałem listę zmian, i wygląda całkiem obiecująco. Obecnie brakuje mi w F4 opcji umieszczenia broni „na plecach”, który to temat wałkowany był już nie raz i nie dwa na wielu forach – stąd mam świadomość, że jest to trudne do zaimplementowania (może i niemożliwe, ze względu na system modyfikowanych elementów ubioru/pancerza). No cóż, setki godzin w F3 i F: N.V. wydały owoce w postaci pewnych przyzwyczajeń ’-)

  4. DuncunIdahho 2 lutego 2016 o 11:41

    a naprawia durne questy przynies cos ale zabij wpierw wszystkich albo zabij wszystkich?

  5. Kiedy łatka naprawiająca brak możliwości zabicia Prestona? i.imgur.com/YKCzk9q.jpg

  6. Wole spokojnie poczekac na edycje GOTY jak w przypadku 3,NV,Skyrim i cieszyc sie maksymalnie dopieszczoną edycją z wszystkimi dodatkami i pozbawioną wiekszosci błędów:)

  7. HarryCallahan 2 lutego 2016 o 14:47

    A gdzie kółko na klucze i jakiś jego odpowiednik dla holotaśm? Czy dalej trzeba przewijać tysiąc pozycji w zakładce „różności”, żeby coś znaleźć? Niech sobie wsadzą te patche i dadzą w końcu narzędzia moderskie…

  8. @GeDo: „(…)pozbawioną wiekszosci błędów”. No, jeśli edycje goty i ultimate trójki i nv są pozbawione WIĘKSZOŚCI błędów to aż się boję pomyśleć ile ich było w dniu premiery 😀

  9. @ZAGGI|Ano trochę ich było, fakt. Inna sprawa, że w „czwórce” jakichś wielkich nie doświadczyłem, choć gdyby nie potrójny autozapis, to w pewnym momencie utraciłbym możliwość kontynuowania głównej linii fabularnej. Poza tym, 300 godzin minęło raczej przyjemnie i bez frustracji spowodowanej techniczną stroną gry.

  10. @ZAGGI|Polecam sprawdzić czystego F3. Pijesz za każdym razem gdy gra się buguje, gdy się wywali do pulpitu dopijasz do dna. BSoD eksujesz co masz i kolejną butelkę. Max po godzinie lądujesz na płukaniu żołądka

  11. Akurat w trójkę grałem 2 razy: 1 raz premierowa wersja z plytki – błędów właściwie nie uświadczyłem (może miałem po prostu szczęście). Drugi raz steamowa goty i zatrzęsienie bugów: niezaskoczenie skryptu w queście (pomogła konsola), przeciwnicy wyfruwający nagle w niebo i bezpowrotny brak pewnych postaci lub zdarzeń, uniemożliwiający odpalenie questów (na szczęście tylko nieoznaczonych). Crashuje się też dość często ale to raczej zasługa windowsa 10.

  12. W nv dopiero 1 raz i od razu ultimate ale bugów też pełno, głównie w questach ale na to też konsola zwykle pomaga. Tym niemniej trochę to słabe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *