Dark Souls III: Jak sprawdza się łuk? [WIDEO]
![Dark Souls III: Jak sprawdza się łuk? [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/7718bc3d-c9f5-4d92-896f-61cdd5247610.jpeg)
Miyazaki twierdzi, że do zmian w zakresie broni dystansowej zainspirowali go Legolas z "LoTR-a" i Guts z serii "Berserk". Czyżby?
Siedmiominutowy gameplay pochodzi ze streama, jaki From co prawda zorganizowało, ale nie informowało o nim publicznie. Jeden z widzów zarejestrował fragment i wrzucił go na YouTube’a, spieszcie się jednak z oglądaniem, bo niewykluczone, że materiał wkrótce zniknie z sieci.
Poza festiwalem dodge’ów i kilkoma prztyczkami z użyciem krótkiego miecza, film pozwala na ogląd nowej lokacji (ruiny w lesie) oraz ujrzenie, jak w akcji sprawdza się łuk (spoiler: wydaje się znacznie wygodniejszy w obejściu niż miało to miejsce w poprzednich częściach).
Czy jest tak rzeczywiście, przekonamy się już 12 kwietnia, kiedy to gra ukaże się na pecetach, PS4 i XBO.
Czytaj dalej
-
CD-Projekt RED: 10 lat Wiedźmina 3. Przeżyjmy to jeszcze raz
-
Nintendo domaga się 4,5 miliona dolarów odszkodowania od moderatora Reddita....
-
Netflix zaprezentował nowy zwiastun 4. sezonu „Wiedźmina”. Premiera już...
-
Cliff Bleszinski pobłogosławił fanowski remaster pierwszego Unreala. „Młodsi gracze...
18 odpowiedzi do “Dark Souls III: Jak sprawdza się łuk? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Miyazaki twierdzi, że do zmian w zakresie broni dystansowej zainspirowali go Legolas z „LoTR-a” i Guts z serii „Berserk”. Czyżby?
Sam projekt lokacji jest łudząco podobny do tego z Bloodborne, co z kolei mnie odrobinę nie pokoi. Gameplay to stare dobre Dark Souls, jednak trąci trochę Bloodbornem. Samo w sobie nie jest to złe ale cóż… Bloodborne mimo, że grą złą nie był, to tak średnio mi podszedł :/
Wygląda fajnie, nowa, płynniejsza animacja może się dobrze wpasować w gameplay. Jeszcze żeby silnik sieciowy nie był tak skaszaniony jak w poprzednich częściach…
Wygląda to całkiem przyzwoicie, choć brak dynamicznego cieniowania, szczególnie w grze, która aż się o nie prosi, woła o pomstę do nieba. Zakładam, że to z obawy o wydajność na konsolach, ale znając Japończyków, pecetowcy również będą zmuszeni obejść się smakiem. Wyczuwam również eksplozję hipokryzji recenzentów – idę o zakład, że mało kto będzie wytykał DS3 bycie klonem poprzednich gier From, choć w przypadku innych developerów kopiowanie sprawdzonych rozwiązań jest przedmiotem powszechnej krytyki.
„Ooo… Woooo… Oooo!” Śmiesznie się ich słucha 🙂 Co do samej gry, to jaram się jak Rżym za Nerona.
Rzym*
HIB> Rżym i parskam :0). Ubawiłeś mnie setnie.
„(…) zainspirowali go Legolas z „LoTR-a” i Guts z serii „Berserk””|Legolasa rozumiem, ale Guts? Przecież on sporadycznie tylko używał kuszy, a armaty raczej w Dark Souls nie zobaczymy. Dziwne porównanie.
PS. Co jak co, ale Japończycy umieją się dobrze bawić. Wystarczy jeden backstab, by wzniecić majestatyczne „sugoi, sugoi!”.
@KeepCrying – to tylko inspiracja, nie musi robić wszystkiego co inspirujący go bohater, bo wtedy to po prostu plagiat. Co do Japończyków, to słychać tu ten podział na role jakie sobie przyjmują w czasie życia i trzymają się go kurczowo i tak np. kobieta tutaj ma zasób słownictwa na poziomie „och i ach”. Wszystko dla niej jest „Subarashi, sugoi, kakkoii i ewentualne zdziwienie: maji ka yo?” W każdym japońskojęzycznym pokazie Panie zachowują się tak samo…
Nudny ten gameplay… wolałbym samemu pograć. 😀
Codzi o to że guts pruł z kuszy seriami i chyba o taki efekt chodziło Miyazakiemu w przypadku łuku. Jak widzimy specjalny tryb dla łuku, to walenie seriami. Can’t wait.
@dante14 – wyjaśnisz mi dlaczego piszesz takie głupoty? Rozumiem, że możesz czegoś nie lubić, ale postaraj się o choć trochę sensowne argumenty przeciw.|Widać, że w ogóle nie orientujesz się w temacie, skoro coś takiego wypisujesz.
Szkoda tylko, że DS ma tak specyficzny styl graficzny, że wygląda znacznie lepiej na screenach niż podczas rozgrywki :/
@dante14 – Znasz ich jezyk?
Słodkie bajdurzenie skośnookich na temat orgazmu u mrówek, pod wpływem którego współprowadząca miała kilka razy odlot . Nic specjalnego…
Łukiem da się normalnie walczyć? Niech jeszcze dadzą manual aim dla broni miotanej i może się skuszę.|BTW Legolas, Legolasem, ale tego co w Dark Souls z łukiem wyprawiał pewien łucznik nikt nie przebije 😉
@Nextorius – o czym ty piszesz? Ma jakiś sens, to co napisałeś? Wydaje mi się, że nie.