Cyberpunk 2077: Wrócą finishery. Załatane zostaną też inne liczne błędy

Cyberpunk 2077 otrzyma łatkę, która naprawi zepsute finishery i inne bugi zgłaszane przez użytkowników.

Do Cyberpunka 2077 zawita garść poprawek błędów. CD Projekt Red zapowiedział na X/Twitterze, że można się ich spodziewać już w przyszłym tygodniu (od 29 stycznia do 4 lutego). Nie podano dokładnej daty.

Co zostanie załatane?

https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1750903999530774982

Aktualizacja skupi się na wyrugowaniu błędów wynikłych z wielkiej aktualizacji Cyberpunk 2077 2.0, 2.1 i dodatku Phantom Liberty. Naprawiły one masę rzeczy i dodały nieszczęsne metro. Nie można jednak mieć wszystkiego naraz. Popsuły się chociażby efektowne finishery. Ich animacje najzwyczajniej w świecie się nie odpalają.

https://twitter.com/wifozx/status/1750905955473047950

Do Autofixera trafią w końcu fury z najnowszego dodatku. Najwyższy czas, bo zaopatrzyła się w niego 1/4 posiadaczy podstawki. Także Mr. Hands przestanie się gapić na ciebie w ciszy. Więcej zawartości CD Projekt Red na razie nie potwierdza, ale zapewnia, że to spora lista rzeczy przewijających się ciągle przez media społecznościowe i fora.

Jak zawsze w branży liczymy tylko, że poprawki nie pociągną za sobą kolejnych błędów. Kod jest bezlitosny…

3 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Wrócą finishery. Załatane zostaną też inne liczne błędy”

  1. No w końcu raczyli go oficjalnie zapowiedzieć.
    Ponad 1,5 miesiąca trzeba było czekać na tego „hotfixa”.

  2. Ja obecnie gram w Cyberpunka 2077 z Widmem Wolności, bardzo przyjemna gra. Ponad 40 godzin za mną, nie jest to tak udana produkcja, jak Wiedźmin 3, ale ten klimat Night City, ciągłe przestępstwa, możliwość wykonywania pewnych zadań na 2 sposoby, niezła ścieżka dźwiękowa, RTX też daję tu radę. Produkcja bardzo wciąga, owszem zdarzało mi się, że postać przez chwilę utknęła w teksturze lub przenikała obiekty, ale były to jednostkowe przypadki. Co do Widma Wolności, wczoraj rozpocząłem fabułę dodatku. Warto zaznaczyć, że w moim przypadku Songbird zadzwoniła do mnie dopiero po zamknięciu zadań związanych z Voodo Boys w Pacyfice.

  3. Walka na bliski dystans w cyberpunku podobała mi się wyłączenie kataną która mogłem też odbijać pociski – mega kozackie 😆 – ale za dużo finisherow to ja nie widziałem a przechodziłem grę dwa razy. Za drugim już po patchu 2.0.

Dodaj komentarz