rek
rek

Shadow Tactics: Blades of Shogun – Wygraj specjalną edycję gry [Zakończony]

W związku z premierą gry Shadow Tactics mamy dla was konkurs, w którym można ją wygrać. I to w specjalnej edycji.

Do wygrania w tym konkursie są trzy nagrody:

I miejsce – gra Shadow Tactics w wydaniu Shogun Edition + brelok w kształcie shurikena

II miejsce – Shadow Tactics w wydaniu Shogun Edition

III miejsce – brelok w kształcie shurikena

Aby wziąć udział w konkursie, należy napisać w komentarzu, jakich dwóch wojowników dodalibyście do drużyny, żeby zwiększyć jej skuteczność. Jaką by mieli specjalizację i w jaki sposób pomogliby w wykonywaniu misji. Każdy ma prawo do jednego zgłoszenia konkursowego. Na wasze typy czekamy do niedzieli do północy (24:00 11 grudnia).

Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu 2-3 dni roboczych od zakończenia konkursu. Będa oni potem mieli tydzień na dostarczenie nam swoich danych osobowych. Jeśli tego nie zrobią w podanym czasie, nagroda przejdzie na kolejną wytypowaną przez redakcję osobę. Osoby używające multikont zostaną automatycznie zdyskwalifikowane.

Oto, co mówi o grze wydawca:

Produkcja będąca taktycznym RTS-em z elementami skradankowymi przenosi graczy do egzotycznego świata feudalnej Japonii. Akcja Shadow Tactics: Blades of Shogun rozgrywa się w roku 1615, w epoce Edo. Władzę w Kraju Kwitnącej Wiśni przejmuje nowy, pragnący zjednoczyć kraj szogun. Do walki z buntownikami rekrutuje piątkę uzdolnionych wojowników specjalizujących się w zabójstwach, sabotażu i szpiegostwie. Shadow Tactics: Blades of Shogun to szereg złożonych misji wymagających taktycznego myślenia. Do dyspozycji gracza zostaje oddana piątka bohaterów. Ninja najlepiej czuje się pod osłoną cienia, a samuraj Mugen dzięki sile potrafi walczyć z kilkoma przeciwnikami naraz. Gejsza Aiko to mistrzyni kamuflażu, Yuki specjalizuje się w zastawianiu pułapek, z kolei Takuma – w atakach z dystansu. Tylko w pełni wykorzystując indywidualne predyspozycje każdej postaci, gracze będą w stanie sprostać wszystkim wyzwaniom.

Laureaci

Sporo było ciekawych propozycji z bardzo interesującą argumentacją. Spośród nadesłanych zdecydowaliśmy się wyróżnić nagrodami następujące osoby:

  • tomek9007 – I miejsce
  • NomadP – II miejsce
  • Bebop – III miejsce
  • Wszystkie wymienione osoby proszone są o wysłanie na adres konkurscda@cdaction.pl maila z tytułem „Konkurs Shadow Tactics” i podanie w nim swojej ksywki z naszego forum, imienia, nazwiska, adres korespondencyjny oraz numer telefonu kontaktowego. Maila należy wysłać z konta jakie jest przypisane do waszej ksywki na naszym forum.

    Zwycięzcom gratulujemy a wszystkim uczestnikom dziękujemy za wspólną zabawę.

    rek

    79 odpowiedzi do “Shadow Tactics: Blades of Shogun – Wygraj specjalną edycję gry [Zakończony]”

    1. 1 – Donald Trump – „Down the hall and to the LEFT” – zmyli każdego przeciwnika, wskaże drogę niekoniecznie dobrą, ale w swoim przekonaniu i odpowiedniej intonacji zabrzmi jak prawdziwa. Zyskamy dzięki temu mniejszą uwagę wroga, co przybliży nas do właściwego celu.|2 – Mariusz Pudzianowski – „Raka pokonał w 80 sekund” – mając takiego wojownika który „tanio skóry nie sprzeda” – wygramy każdą potyczkę. Popularne kołowrotki i młotki dodadzą walce brutalności i pewności siebie po naszej stronie.

    2. 1.Mayasuki Kaneda|Niedyś aktor teatru kabuki a teraz mistrz przebieranek i wprowadzania w błąd wrogich strażników|Jego specialnośćią jest przebieranie się ubiór wrogich strażników dzięki czemu może przemieszczać się bez zwracania na siebie uwagi, Dodatkowo może zagadać strażnika aby przez pewny czas był zajęty.2.Kasumi Higawa|Gdy była mała opiekowała się rannym sokołem, i tak zostali bliskimi przyjaciółmi, i tak jej sokół może zostać wypuszczony na zwiad ale i też może stanąć w obronie swojej pani.

    3. Stawiam na niezawodnych redaktorów z CD-A:|1 Smuggler- nikt nie wie kim jest, jako mistrz fotografii zrobi zdjęcia celu i dróg do niego. Zgodnie z ksywką może przyjechać z Polski z kontrabandą- wódką do upijania strażników i Polską Kiełbasą do oswajania psów.|2 Q’nik- będzie służył za Q’nia Trojańskiego.

    4. 1. Gejsza. Mogłaby wywabiać strażników w odosobnione miejsca torując drogę towarzyszą, tymczasowo przemieszczać się między przeciwnikami nie będąc wrogo traktowaną oraz mieć możliwość złagodzenia sytuacji – gdyby jakiś strażnik był podejrzliwy lub zamierzał wznieść alarm. |2. Mnich Zen. Mógłby spowalniać czas pozwalając graczowi wydać rozkazy zanim wróg podniesie alarm, wykonywałby długie skoki między budynkami/przeszkodami, powalałby kilku przeciwników naraz dzięki swojej zwinności. Nie zabijałby wrogów.

    5. 1. Bonus BGC.|Technika „luja ogłuszacza” i „norweski kołowrotek” jest tym, czego brakuje w grze. Bonus, w przeciwieństwie do samuraja Mugena, byłby w stanie walczyć tylko z jednym przeciwnikiem ale animacja tych unikatowych technik dawałaby więcej frajdy i byłaby zdecydowanie ciekawsza. Wsparcie samuraja Mugena.2. Tiger Bonzo.|Postać wzorowana na japońskim chłopie pańszczyźnianym. Umiejętność tworzenia zmyślnych pułapek (na wrogie straże, w tamtych czasach nie było jeszcze płyt głównych do hackowania).

    6. 1. Małpka „Chīsana”, to małe stworzenie z przeniknie niepostrzeżenie przez posterunki zajęte przez wroga. Przyniesie wszystko co tylko będzie mogła unieść, trzeba tylko uważać by nie nadużywać jej umiejętności, jest złośliwa.|2. „Shibō”, jedyny grubas w ekipie. Jest wrażliwy na atak, ale dysponuje petardami, świecami dymnymi, oraz ładunkami wybuchowymi zrobionymi z czarnego prochu. To ktoś w rodzaju grenadiera/sapera. „Shibō” potrafi postawić zmylić wroga zasłoną dymną, hukiem, lub zrobić wyłom w murze.

    7. 1.Kasai(|mag ognia,kontroluje płomienie dzięki czemu sieje zamęt na polu walki i może walczyć samotnie z dużą grupą wroga. Pokryty tatuażem, korzysta ze starożytnego Ognia Przodków.walczy kryształowym kosturem .2. Shinbiotto – drobny zabójca posiadający błyszczącą , czarną narośl na ramieniu, zapewniającą mu nadludzką siłę i zwinność. uzbrojony w ukryte ostrza jest idealny do cichej eliminacji celu.

    8. 1.Kyudo – mistrz posługujący się łukiem, włócznią oraz bronią drzewcową by mógł skutecznie likwidować cel. |2. Jegomość który zna sztuki walki, medycynę niekonwencjonalną oraz ma możliwość wiązania przeciwników. (likwiduje skutecznie przeciwników bez zabijania). Dzięki temu zwiększymy poziom rozgrywki.

    9. 1. Serafia (znana z serii Sacred) – w walce przyda się pomoc z niebios, a mistyczny upadły anioł, którego skrzydła mogą stanowić zarówno ofensywny jak i defensywny element wyposażenia, z całą pewnością byłby mile widzianym członkiem każdej drużyny|2. Łotrzyca (znana z Diablo II) – wśród dostępnych postaci w grze, brakuje kogoś, kto potrafi schłodzić przeciwnika przed zgonem, a Łotrzyca ze swoimi strzałami chłodu może skutecznie spowolnić każdego oponenta z dystansu i wystawić go jak na tacy na pewną śmierć.

    10. 1. Yoshimitsu – Mistrz w posługiwaniu się kataną, jego szybkość, zwinność i siła sprawiają że każde cięcie kataną staje się śmiercionośne i bardzo szybkie.|2. Ekei – Wojownik władający Yari. Jego umiejętności posługiwania się tą bronią pozwalają mu na trzymanie wroga na dystans a jednocześnie może bardzo zranić.

    11. 1. Zao – pijak którego zadaniem jest robienie dywersji dla reszty drużyny. Wszczynanie burd, obrzucanie śmieciami, sianie zgorszenia. |2. Fuka – marynaż który w lokacjach położonych przy akwenach oferowałby dodatkowe możliwości taktyczne związane z wodą.

    12. 1. Zamorski Weteran – Posługujący się dwoma rewolwerami i szablą. Potrafiący wyzywać na pojedynek przeciwników, przekabacać ich na własną stronę i siać propagandę. Wsparłby swoich towarzyszy doświadczeniem i dobrą gadką. Ponadto podświetlałby trasy patroli wrogów.|2. Legolas – Jeśli potrzeba cichej eliminacji na odległość, to jego łuk i umiejętności nie mają sobie równych. Bezszelestne strzały czyściły by drogę z pojedynczych przeciwników. Możliwość odwracania uwagi specjalnymi strzałami, to kolejny plus.

    13. Pierwszą osobą jaką bym wybrał były Medyk , który nie dość że uleczałby pozostałych sojuszników to do tego mógłby używać łuku i strzelać z dystansu.Posiadałby wszelakie maści , bandaże oraz wspaniałe moce dzięki którym mógłby uleczać wszystkich naraz , lub pojedyncze jednostki lecz z dużo większym skutkiem.|Drugą osobą jaką bym wybrał to byłby jakiś Łotrzyk, który swoją przebiegłością i umiejętnością otwierania wszystkiego co popadnie, od drzwi po skrzynie, oraz posiadałby umiejętności zabijania od tyłu.

    14. Gojiro zawodowy truciciel. Mistrz dmuchawy z zatrutymi strzałkami. Specjalizuje się w zatruwaniu żywności. Przeżył już wiele kuchennych rewolucji czego nie można powiedzieć o jego ofiarach. W wolnej chwili gotuje dla drużyny – specjalność ryba fugu w pięciu smakach. Używa tylko naturalnych składników.|Kato władca zwierząt – konkretnie dwóch wiewiórek które kupił od portugalskich żeglarzy. Donald i Gonzalez infiltrują niedostępne zakamarki. Potrafią podkładać wybuchowe żołędzie i niepokojąco zgrzytać zębami.

    15. Pijany mistrz. Przechwala się, że szkolił największe sławy Karate, że opanował ponad 30 sztuk walki, ale… popadł w długi. Zataczający się staruszek jest bardzo trudny w sterowaniu. Raz na misje może zwrócić zawartość żołądka tworząc kałuże blokującą przejście.|Shogun BK. Jego jedyną umiejętnością jest rozkładanie stołka i stawanie na nim. Pełni funkcję wieżyczki obserwacyjnej dając wizję na okolicę. Może to zrobić pośród przeciwników narażając się na publiczne wyśmiewanie. Bardzo skutecznie odciąga uwagę.

    16. Mistrz prochu strzelniczego:podkładanie bomb,strzelanie fajerwerkami,miny,granaty i w ogóle wszystko z nim związane.Imię,może Bongo

    17. 1. Kubo z filmu ,,Kubo i dwie struny”. Bardzo oddany i wierny dla swoich towarzyszy, ze swoją magiczną lutnią i origami (latający papierowy ptaszek nie wywołałby alarmu a jedynie zaciekawiłby strażników) byłby idealny do odciągania uwagi. |2. Solaire z Dark Souls. Wspierałby kompanów nawet w najbardziej beznadziejnej sytuacji i nigdy się nie podda. Najlepiej idzie mu w dzień (zgadnijcie czemu – większość kompanów z jego oddziału wciąż się zastanawia dlaczego).

    18. Do swojej drużyny, aby zwiększyć jej skuteczność dodałbym dwóch samurajów: Mijamoto oraz Hokaido. Mijamoto, wojownik który siedząc na tygrysie jest w stanie pokonać każdego przeciwnika i grubego zwierza. Prawdziwy wojownik i samuraj. Hokaido w swojej bogatej zbroi preferuje ciągłe siekanie mieczem, a samym wyglądem już wzbudza postrach wśród przeciwników. Mijamoto niczym Rambo walczy jak czołg, a Hokaido szybki jak Jackie Chan sieka mieczem!!! Oto oni we własnych osobach – http:i.imgur.com/1brCNls.jpg

    19. Ok moja praca i od razu chciałbym powiedzieć że wiem że to nie jest konkurs graficzny ale postanowiłem iść o krok do przodu i dodać wizualizację 3 postaci [tak wiem że mają być tylko 2] mam nadzieje że mnie to nie zdyskwalifikuje oto moja praca |http:i.imgur.com/qaX5G42.jpg|pozdrawiam i powodzenia.

    20. Kaoru – wielki, potężny zawodnik sumo. Sam jego widok budzi respekt. Bez problemu potrafi wyważyć zamknięte drzwi i bramy. Nie przenosi ciał, on nimi rzuca. Potrafi cisnąć ciałem na kilka metrów, podrzucić je na występ skalny lub dach. W swej szarży, może powalić nawet kilkuosobową grupę wrogów.|Obake – demon, który musi dokończyć swoje ziemskie sprawy. Jest postacią niematerialną i ma dostęp do każdego zakątka mapy. Może wystraszyć strażników, sprawić, że atakują swoich, lub doprowadzić ich do szaleństwa.

    21. Lo Wang – szalony ninja braki w elokwencji nadrabiający mocą dzierżonego przy sobie arsenału, przy czym tradycyjna katana jest wśród tego szpeju zaledwie niewinną zabawką. Sprawdziłby się jako terminator dziesiątkujący całe oddziały wroga lub zabezpieczający ucieczkę przyjaciół.|Samuel Brooklyn – doświadczony weteran izometrycznych bitew, doskonały kierowca z „Commandos”. Tu, po przekwalifikowaniu, też mógłby powozić bryczkami, karocami czy nawet azjatyckimi smokami stanowiąc świetne wsparcie dla drużyny.

    22. Alchemik i Łotrzyk.|Alchemik był by defensywny jak i ofensywny-posiadał by różnego rodzaju trucizny(otępiające, wprowadzające w szał, zabijające) jak i petardy(dymne, błyskowe, hukowe itp) wprowadzające zamęt, dezorientując wroga pozwalając na atak bądź odwrót. Dodatkowo leczył by drużynę. Łotrzyk potrafił by dostać się niepostrzeżenie na tyły wroga-tam dokonywać sabotaży, otwierać drzwi, bramy i inne alternatywne drogi dla towarzyszy czy wyłączać z gry strażników ułatwiając innym z grupy przejście.

    23. 1: Szpieg Yamato- postać która może się podszywać pod wyższej rangi postacie i wydawać tym niższej rangi polecenia np. zmiany warty czy że mają sprawdzić co się dzieję w danym miejscu które one uważają za niepokojące itp. jego słabość, nie może zostać dostrzeżony przez żadną postać rangi oficerskiej.|2: Mnich Gatsune- Grubaśny mnich który miał by moc przekonywania 1 postaci na turę aby ta przestała robić to co robi i wstąpiła do klasztoru oraz odrwarcała by uwagę zwykłych ludzi aby ci nie wznosili alarmu.

    24. Brago-Były templariusz poszukujący odkupienia swej duszy wśród krain kwitnącej wiśni. Znaleziony przez Ronina który go uczy|Umiejętności:1Tarczownik-bohater podnosi tarcze i na 5sekund daje bonus 35% do obrony na 20 sekund.2zadość uczynienie- bohater ulecza 50 punktów zdrowia wszystkim kompanom.3Krwisty krzyż- wrogowie atakują swych pobratyńców.|Shiogarama-Ronin którego historia pozostaje tajemnicą. |umiejętności:1Zdradzony-zdobywa 60%ataku.2ostrze burzy-strzela piorunem.3Sepuku-zabija siebie i wrogów obok.

    25. NamiaryNieznane 11 grudnia 2016 o 21:32

      W zasadach nie ma napisane by nie było wolno puszczać wodzy wyobraźni więc ją odpale.|By zwyciężyć największe i najtrudniejsze potyczki zaprosił bym do walki w pół żywe legendy.|1) King Bruce Lee Karate Mistrz. Zwinny, szybki i nieśmiertelny pół Bóg sztuk walki Karate. Mocą specjalną była by wściekły łokieć przez piętę po którym nie ma klienteli.|2) Kaloryferowy czyli najpotężniejszych wojownik świata z którym nawet Chuck Noris nie ma szans. Gdyby to była moba to jego klasą był by tank.

    26. Zwodzicielka Kuro- Jej zadaniem byłoby zwodzenie wrogów, mogłaby oszukiwać wrogów odwodzić ich uwagę lub zwabiać ich w pułapki. Mogłaby też podpuszczać wrogie jednostki na inne mówiąc że są przebrani za kogoś innego.|Medyk Aokai- Leczyłby sojuszników oraz ze względu na szeroką wiedzę medyczną dysponowałby wszelkimi truciznami i bombami. Poza tym mógłby też posiadać różnego rodzaju „dopalacze” którymi mógłby wspomóc sojuszników w różnych sytuacjach

    27. Shih Tzu – buddyjski mnich, który jest hipnotyzerem. Swoje zdolności może wykorzystać na dwa sposoby: hipnotyzuje przeciwników (zajmuje to chwile), by ci, np. zabili sprzymierzeńca lub po prostu wysłać ich w siną dal. Jego zdolność ma swoje ograniczenia: musi znaleźć się blisko przeciwnika i zrobić to z zaskoczenia (czyt. wyskoczyć z ukrycia). Ponadto jego „pasywki” to: ze względu na wielki piwny brzuch wolno się przemieszcza, jednakże ma wystarczająco siły by przenieść dwa ciała ale wolniej od Mugena.

    28. C.d. Yao Ming – chińska zabójczyni. Jej mała postura i niewielka waga (wygląda jak mała dziewczynka) daje jej możliwość do niemal natychmiastowego przemieszczenia się, np między różnymi osłonami (ograniczony zasięg), nawet na oczach (w zielonym polu widzenia) przeciwnika lub też bezpośrednio za niego w celu jego egzekucji, którą wykonuje za pomocą dwóch składanych wachlarzy, których brzeg to ostrza. Przez budowę jej ciała w ogóle nie może przenosić ciał.|P. S. Dlaczego kom może mieć tylko tyle znaków???

    29. Gratuluję zwyciezca:) niektóre ze zwycieskich postaci występują w grze:) pod inną postacią ale misz masz mocy mają prawie identyczny:)

    Dodaj komentarz