Vikings: Wolves of Midgard – Dwugodzinny gameplay [WIDEO]
![Vikings: Wolves of Midgard – Dwugodzinny gameplay [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/858f7db9-85b8-43ef-875f-d9165fa819c0.jpeg)
Do premiery pozostał niemal równo miesiąc.
Gra zadebiutuje na pecetach już 24 marca, na PlayStation 4 i Xboksach One cztery dni później. Twórcy postanowili więc przygotować filmik prezentujący rozgrywkę. Zamiast zwyczajowego w tego typu sytuacjach króciutkiego zwiastuna zdecydowali się jednak pokazać aż dwie godziny przyzwoicie prezentującej się siekaniny w nordyckim klimacie.
Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Vikings: Wolves of Midgard – Dwugodzinny gameplay [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wygląda nieźle 🙂 Ale mam nadzieję, że kamerę będzie można jeszcze oddalić. Bo jak nie, to raczej nie pogram.
Ciekawie wygląda, mam nadzieję, że mi pójdzie.
Z jednej strony fajnie, bo zawsze to jakaś alternatywa dla tria Path of Exile/Diablo/Grim Dawn. Tylko trochę zaczynają mi się nudzić nordyckie klimaty. Od ładnych paru lat gdzie się człowiek nie obejrzy, albo zombi, albo wiking.
Czy tylko dla mnie ta gra wygląda na takie 6+/10, tudzież mieszane recenzje użytkowników na steamie?
Bardziej podobne do Dungeon Siege 2 lub 3 jeżeli mowa o rozgrywce, styl graficzny prezentuje świetnie klimat wikingów, tylko jeśli 2 klasy dają by się przydało więcej oprócz jarl czy warrior mogli by dodać szamana / drudia i jakiego maga runicznego ehh.
@Bronnson – przesada, ile to niby gier w tych klimatach było ostatnio? Skyrim był 6 lat temu, od tego czasu wyszło kilka indie gierek o tej tematyce, dodatek do Warbanda, a jedynym większym tytułem była Banner Saga. Gier z zombi jest nieporównywalnie więcej (Dead Island, Dying Light, State of Decay, Dead Rising, Walking Dead, itd). Ja tam bardziej żałuję że żadna gra o wikingach nie pozwala sobie poplądrować, popalić i pogwałcić…
Dla mnie ogólnie wygląda fajnie, szkoda tylko, że animacje są tak sztywne. Czasami mam wrażenie, że developerzy biorą gotowe animacje do tego typu gier z jakiegoś źródła. Do tego nikt nigdy nie robi przejść pomiędzy animacjami, postać w ułamku sekundy obraca się o 180 stopni itp.