Twórcy Test Drive Unlimited: Solar Crown przyznają się do nieudanej premiery. Gracze otrzymają rekompensatę

13 lat Gucio czekał na powrót serii Test Drive Unlimited i… był całkiem zmieszany w swojej recenzji. Zresztą nie on jeden. Już na wiele miesięcy przed premierą spodziewano się kłopotów na start, a kolejne zwiastuny i pokazy produkcji tylko dolewały oliwy do ognia. Po debiucie wcale nie było lepiej, a pierwsza spora aktualizacja nie spełniła oczekiwań graczy. Nie tego spodziewała się wyścigowa brać po prawie półtorej dekady wyczekiwania.
I to zdaje się utkwiło w głowie twórcom ze studia KT Racing, którzy postanowili… obdarować graczy prezentami w ramach przeprosin za nieudaną wrześniową premierę. Za pośrednictwem platformy X (dawniej Twitter) studio opublikowało zapowiedź jednego z podarków rekompensujących zawód. Będzie to Porsche Carrera Coupe z 1986 w modyfikacji terenowej, a wraz z nim pięć naklejek, którymi możemy przyozdobić nasze auto. Auto zostanie dodane do garaży graczy, którzy zakupili złotą edycję Test Drive Unlimited: Solar Crown wraz z pierwszymi dniami drugiego sezonu. Reszta użytkowników będzie miała okazję odblokować pojazd po zaliczeniu 15. poziomu Cross Country.
Wraz z ogłoszeniem „rekompensaty”, KT Racing przedstawiło także szczegóły drugiej dużej aktualizacji, jaka w najbliższym czasie trafi do gry. Będzie ona skupiać się przede wszystkim na PS5, a użytkownicy tejże platformy mają otrzymać usprawniony klatkaż w trybie wydajności oraz podwyższoną rozdzielczość z 1080 na 1440p. Reszta platform otrzyma poprawki w wydajności, zmniejszoną listę bugów i glitchy, usprawnienia w sztucznej inteligencji, a także zmiany w endgamie gry.
W Test Drive Unlimited: Solar Crown zagracie na PC, PS5 oraz Xboksach Series X/S.
Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “Twórcy Test Drive Unlimited: Solar Crown przyznają się do nieudanej premiery. Gracze otrzymają rekompensatę”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
O, to premiera już była. Anyway…
Tą grę (i zysk) może już tylko gamepass uratować.
Sprawdzi 30 mln graczy, część się przekona i kupi, a dev dostanie ileś baniek z góry od Microsoft.
Reklama gry będzie na portalach na całym świecie (że trafia do GP) będzie gratis.
Wystarczy ruszyć głową i naprawdę wiele nieudanych premier można ratować gamepassem zanim świat zapomni o tych grach, a studia je tworzące ktoś zamknie bo kasy komuś zabrakło.
Myśleć do cholery jasnej! Myśleć w tym gamedevie!!!