Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: Nie będzie narzędzi dla moderów

Pierwszy Deus Ex posiadał edytor, który pozwalał moderom na tworzenie nowej zawartości do gry. Okazuje się, że podobne narzędzia nie znajdą się niestety w powstającym Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości. Potwierdzili to w jednym z wywiadów twórcy gry.
Jonathan Jacques-Bellete w rozmowie z serwisem Strategy Informer oznajmił, że w Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości nie pojawi się edytor dla moderów.
Jak mówi:
W chwili obecnej nie mamy takich planów. Nie pracujemy nad PC-towymi narzędziami dla moderów [do Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości] – nie oznacza to jednak, że jest to coś, co wykluczamy… możemy tym zająć się w przyszłości. Nie mówię, że nie wydamy takiego edytora, tylko że nie jest to coś, dla czego mamy odpowiednią ilość czasu. Mamy to jednak na uwadze.
Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: Nie będzie narzędzi dla moderów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pierwszy Deus Ex posiadał edytor, który pozwalał moderom na tworzenie nowej zawartości do gry. Okazuje się, że niestety podobne narzędzia nie znajdą się w powstającym Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości, co potwierdzili w jednym z wywiadów twórcy gry.
Czyli tak Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości będzie kolejnym przeciętnym klasykiem? Ogólnie to nie będe grać w Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości skoro zrezygnowali z takich narzędzi
To oznacza, że będą wyciągać z ludzi kasę przez DLC.
@lukaszsa tylko widzisz z Dragon Age: Origins też wyciągali kasę z DLC mimo to Toolset dali. Pewnie pracują teraz nad polepszeniem gry do produkcji finalnej i dlatego nie mają czasu zająć się narzędziem modderskim „nie oznacza to jednak, że jest to coś, co wykluczamy… możemy tym zająć się w przyszłości.” czytajcie dokładnie czy coś…
Co za bezsensowny news. Przecież to, że się NIE wydaje narzędzi moderskich jest standardem; w tym roku z RPG moderskie narzędzia zapowiedziane ma chyba tylko Skyrim. Newsem by było jakby wydali. Co do samego faktu, że nie będzie – no trudno, mają ważniejsze rzeczy do roboty. Gra jest cholernie ambitna, niech nad nią pracują, modkit ew. potem.
@Sphinxyro – „Pewnie pracują teraz nad polepszeniem gry do produkcji finalnej i dlatego nie mają czasu zająć się narzędziem modderskim” – z tym jak najbardziej się zgadzam
@ONE – kolego z tego co wiem to Deus Ex nie jest na silniku Unreala.
Nie będzie do gier edytorów tak długo jak ludzie będą płacili za dodatkowe ubranka albo mapy. BO kto normalny kupił by nowe mapy do cod jeśli net był by ich pełen? Wydanie edytora to zarzynanie biznesu z dlc.
@ONE: Lol, przecież DXHR jest na silniku z Tomb Raider: Underworld… A co do UE3, to Epic może dać toolkit, bo to jego silnik, z używającymi silnika na licencji nie jest już tak kolorowo. @Artifex: No patrz pan, a w DAO jakoś były i mody, i DLC. I nawet te drugie mimo pierwszych sprzedawały się dobrze.
Co do enginu jest to zmodyfikowany Crystal Engine, który jak dobrze wspomniał Fristron pojawił się w Tomb raider Underworld.
I tak Ci najlepsi nie potrzebują żadnych narzędzi od twórców gry. Powstanie pewnie mniej modów, ale będą wyższej jakości.
co eee
Oj, nie krzywić się. Edytor też będzie. Jako DLC.
Crystal Engine był wykorzystywany przy Final Fantasy XIII a nie TR:U.
@Wiedmolol mylisz Crystal Engine z Crystal Tools. Nie poprawiaj jeśli nie wiesz 😛