16.09.2011
Często komentowane 21 Komentarze

Twierdza 3: Dev diary o fizyce [WIDEO]

Twierdza 3: Dev diary o fizyce [WIDEO]
Studio FireFly opublikowało drugi film "Z pamiętnika developera" poświęcony Twierdzy 3. Głowny programista gry, Matt de Villiers, opowiada na nim o fizyce - istotnym elemencie produkcji traktującej o burzeniu zamków i fortyfikacji.

Fizyka w Twierdzy 3:

21 odpowiedzi do “Twierdza 3: Dev diary o fizyce [WIDEO]”

  1. Studio FireFly opublikowało drugi film „Z pamiętnika developera” poświęcony Twierdzy 3. Głowny programista gry, Matt de Villiers, opowiada na nim o fizyce – istotnym elemencie produkcji traktującej o burzeniu zamków i fortyfikacji.

  2. Bardzo fajnie. Ale obawiam sie ze tym razem sie zawiode..jakos nie wiem…przeczucie. PS on wyglada jakby spal w robocie i nie mial wgl zycia poza nia.

  3. Ta grafika… grrr… 🙁 będzie klops pokroju dwójki albo i gorszy

  4. Ja z kolei powiem, że to nie wygląda zbyt naturalnie, te zniszczenia wyglądają jakby były spowodowane dynamitem lub C4, a nie katapultą.

  5. Straszna grafika, kiepskie animacje, i nienaturalna fizyka. Obawiam się, że samą grywalnością gra za bardzo nie zawojuje. Lepiej już wrócić do pierwszej części.

  6. błagam was nie zwalcie tej gry

  7. Kiepski ten silnik zniszczeń. 1:19 patrzcie na ;ewy dom. W środku jest bomba? Katapulta by tak tego nie rozsadziła.

  8. lewy*

  9. Może myśleli, że katapulty strzelały bombami kto ich tam wie.

  10. Osobiście grafika mi się podoba, bo w punktacji mam ją zawsze na samym końcu, lecz fizyka nie ma co „ciekawa”…

  11. Kurde te Kamienie z Katapulty powinny wbijać/przebijać się przez mury/budynki/ściany a nie rozwalać wszystko w promieniu 5m. Więcej satysfakcji jest gdy taki pocisk zrobi dziurę w ścianie/dachu lub wbije się w mur/ścianę niżeli taki pocisk miałby rozwalić pół mury czy budynku.

  12. Ehh a taki kibicowałem nowej Twierdzy ale z każdy trailerem/pamiętnikiem coraz bardziej się zawodzę 🙁

  13. Te mury jakoś bym jeszcze przeżył ale wybuchające domy to już nie najlepiej im wyszło :/ . Mam nadzieję że to jeszcze dopracują.

  14. Wcale to nie wygląda realistycznie – mury nie kruszą się ani nie walą od uderzeń kul…tylko EKSPLODUJĄ po dotknięciu ich przez te kule. Jeszcze te bryzgające na wszystkie strony kamieni i deski dopełniają tego groteskowego charakteru. Mam nadzieję, że to tylko WIP i to dość wczesne WIP, bo jeżeli nie to ja już bym wolał brak fizyki.

  15. mr.WHO kurde zgadzam się z tobą, a mnie dobiło te wybuchające domy :/ .|Myślę, że to może być porażka, ale gra pewnie jest jeszcze w wersji alpha. Może naprawią fizykę.

  16. Te kamienie pociski przebijać mury a same mury po prostu walic się a nie eksplodować :/

  17. „te kamienne pociski powinny”

  18. To ja już wole tw: medieval 2, tak bardzo czekałem na tą grę i się troche zawiodłem

  19. Mury walą się całkiem w porządku… gdyby tylko głazy po uderzeniu nie znikały.|Ale budynki to już parodia.

  20. widzę, że znowu nie będzie się opłacało stawiać armie na wieżach, 2 katapulty i wieży nie ma, zbyt łatwo sie to burzy – ten sam błąd co w dwójce po tylu latach lamentu graczy na ten temat powinni coś z tym zrobić a oni robią to samo + nie widzę zbytniej różnicy pomiędzy tą animacją a animacją z dwójki, jak to jest havoc to ja jestem duch święty. jak można tak fizykę na havocu skopcyć to nie rozumem – moderzy mają więcej talentu, oby to dopracowali – i oby było demo bo w ciemno nie kupię

  21. Stronghold zakończył się na Crusader. Pozostałe części były tylko słabsze. Jak na razie trzecia część też nie zapowiada się za dobrze. Oby to co pokazują w tych filmach pochodziło sprzed roku z bardzo wczesnej wersji alpha/beta bo inaczej będzie cieniutko. I te domy – ściana tego po lewej poszybowała aż za kadr bo uderzeniu kamienia…

Dodaj komentarz