01.05.2012
11 Komentarze

SimCity: Zabawa z ogniem [WIDEO]

SimCity: Zabawa z ogniem [WIDEO]
Jeżeli próbowaliście odpalić ostatnio jakąś zapalniczkę, to dobrze wiecie, że blokady "anty-dzieci" sprawiły, że nawet dorośli ludzie nie są w stanie tego zrobić. Ale może to i dobrze - popatrzcie jaką siłę niszczenia będzie miał ogień w SimCity, bo to właśnie jemu poświęcono nowy film opisujący działanie silnika GlassBox, na którym produkcja będzie oparta.

Ogień w SimCity:

11 odpowiedzi do “SimCity: Zabawa z ogniem [WIDEO]”

  1. Ogień to kolejny ważny element w funkcjonowaniu miasta, na który trzeba uważać – może on z łatwością zniszczyć dorobek ludzi. Pojawi się on oczywiście takze w SimCity, a jego funkcjonowanie w tej grze pokazuje nowy film poświęcony silnikowi GlassBox, na którym produkcja będzie oparta.

  2. Ciekawy silnik. No i w końcu miasto nie jest podzielone na strefy zasięgu budynku jak w SC4 ( straż działała tylko w określonym terytorium ).

  3. Fajnie się zapowiada, właśnie tego brakuje mi w CitiesXL z ostatniego numeru.

  4. GolemDorfl 1 maja 2012 o 15:40

    Fire alarm agent podróżuje wzdłuż dróg szukając najbliższgo posterunku straży pożarnej. Dziwne to. Wygląda tak jakby mieszkańcy nie posiadali telefonów i informacje przekazywane były za pomocą posłańców.

  5. a moim zdaniem bida z ta grafa, no i co ze wymyslili jakis system pozaru? wybuduje straz i po ich ciezkiej pracy, niech zajma sie rozgrywka i systemem miasta, jego dzialaniem i oczywiscie zeby to mialo jakis fajny silnik zeby pokazal plynnosc bo SC to klassyk i chetnie kupie nowa czesc jesli bedzie tego warta. -a nie ze pracuja nad spalaniem miasta w koncu tego chcemy uniknac budujac godzinami dobrze prosperujace miasto…

  6. @sUPeTo nie jest gameplay tylko symulacja. „Images not representative of actual gameplay”

  7. @sUPe jesteś idiotą, czy tylko udajesz? Na samym początku jest powiedziane, że nie jest to aktualna grafika, już pomijając fakt, że w tej kategorii gier grafika jest zawsze drugorzędna. „niech zajmą się rozgrywką”, pożary to część rozgrywki przecież -.- W ogóle co to by była za „symulacja” miasta bez pożarów? Czasami trzeba trochę pomyśleć i posłuchać nim się coś napisze.

  8. Nie ogarniam o co takie wielkie halo z tym sim city i jego systemami, wszystko od pożaru po choroby i szukanie pracy opiera się na tych ,,niewidzialnych agentach”, przecież taki sam system stosowany był w starusieńkich Cezarach i Faraonie i tysiącach ich klonów, tyle że tam można było obserwować np jak ci strażacy łażą po mieście i obniżają ,,palność” albo pracodawcy szukają pracowników po mieście. Także ameryki nie odkrywają a opowiadają o tym jakby nową jakość w grach wprowadzali…

  9. hahah i was to jara………. nie mam więcej pytan

  10. Byłem ciekaw ile zajmie tak wszechobecnemu gimbus-team ponarzekanie na grafikę mimo słownej i wizualnej adnotacji co do niej w filmiku. Długo na sUPe’a nie czekałem.

  11. Mimo wszytko chwalą się rzeczami które w takich grach są od dobrych 10 lat. Pokazaliby jak funkcjonuje z tym wszystkim naprawdę duże miasto. Tak na 2mln ludzi lub coś koło tego.

Dodaj komentarz