29.06.2012
4 Komentarze

Inversion: Chodzenie po ścianach, czyli twórcy o lokacjach i grawitacji [WIDEO]

Inversion: Chodzenie po ścianach, czyli twórcy o lokacjach i grawitacji [WIDEO]
Zabawa grawitacją to główny „ficzer” planowanego na lipiec Inversion. Daje to nowe możliwości w trakcie walki, o których opowiadają twórcy gry na nowym filmie „Z pamiętnika developera”.

Matthew Karch, prezes studia Saber InteractiveNick Madonna, producent Inversion, opowiadają o środowisku i projekcie lokacji. Developerzy tworząc kolejne poziomy kierowali się tym, by gracz mógł w jak największym stopniu skorzystać z możliwości, jakie daje manipulacja grawitacją.

4 odpowiedzi do “Inversion: Chodzenie po ścianach, czyli twórcy o lokacjach i grawitacji [WIDEO]”

  1. Zabawa grawitacją to główny „ficzer” planowanego na lipiec Inversion. Daje to nowe możliwości w trakcie walki, o których opowiadają twórcy gry na nowym filmie „Z pamiętnika developera”.

  2. CaliforniaRepublican 30 czerwca 2012 o 07:48

    Miałem dziwne poczucie deja vu oglądając ten trailer… czy tego filmiku już wcześniej nie było?

  3. zaje*iste ta kra może sie udać.MOże być hiciorem jak watch dogs

  4. @snacee123 Jeśli się nie mylę Watch Dogs jeszcze nie wyszło, więc nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca, choć wygląda obiecująco.

Dodaj komentarz