Inversion: Chodzenie po ścianach, czyli twórcy o lokacjach i grawitacji [WIDEO]
![Inversion: Chodzenie po ścianach, czyli twórcy o lokacjach i grawitacji [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/b5b76441-8020-4cbc-8c41-bae87c08a571.jpeg)
Zabawa grawitacją to główny „ficzer” planowanego na lipiec Inversion. Daje to nowe możliwości w trakcie walki, o których opowiadają twórcy gry na nowym filmie „Z pamiętnika developera”.
Matthew Karch, prezes studia Saber Interactive i Nick Madonna, producent Inversion, opowiadają o środowisku i projekcie lokacji. Developerzy tworząc kolejne poziomy kierowali się tym, by gracz mógł w jak największym stopniu skorzystać z możliwości, jakie daje manipulacja grawitacją.
Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Inversion: Chodzenie po ścianach, czyli twórcy o lokacjach i grawitacji [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zabawa grawitacją to główny „ficzer” planowanego na lipiec Inversion. Daje to nowe możliwości w trakcie walki, o których opowiadają twórcy gry na nowym filmie „Z pamiętnika developera”.
Miałem dziwne poczucie deja vu oglądając ten trailer… czy tego filmiku już wcześniej nie było?
zaje*iste ta kra może sie udać.MOże być hiciorem jak watch dogs
@snacee123 Jeśli się nie mylę Watch Dogs jeszcze nie wyszło, więc nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca, choć wygląda obiecująco.